AfricaTwin.LT

Motociklų Honda XRV AfricaTwin (ir panašių) savininkų klubo forumas.
Dabar yra 10 Geg 2025, 04:55

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 157 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Dakar 2013
StandartinėParašytas: 04 Gru 2012, 02:35 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 01:08
Pranešimai: 2095
Miestas: Vilnius
Paveikslėlis

Paveikslėlis

Na ka, is esmes ralis jau prasidejo - visu europieciu technika viename laive kazkur Atlanto vandenyne.
Turim motociklista Gintauta Igari
Paveikslėlis

ir automobilio ekipaza - vilnieciai Benediktas Vanagas ir sturmanas Saulius Jurgelenas

Paveikslėlis

_________________
a.k.a. Kos


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dakar 2013
StandartinėParašytas: 04 Gru 2012, 02:38 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 01:08
Pranešimai: 2095
Miestas: Vilnius
Iskart dalinuos idomia nuoroda - Arturas Ardaviciaus komandos video, filmuke galima pamatyti labai daug tikrai idomiu dalyku!
http://vimeo.com/42971641#

_________________
a.k.a. Kos


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dakar 2013
StandartinėParašytas: 22 Gru 2012, 18:22 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:29
Pranešimai: 1225
Miestas: Vilnius
Pokalbis su Gintautu Igariu
2013 metų pradžioje Lietuvos motopasaulyje startuos neeilinis įvykis. Dėl to, visiškai nedvejodamas , pritars kiekvienas Lietuvos pilietis, kuris yra neabejingas motociklui. Ir nebūtinai tai turi būti žmogus, kuris turi motociklą. O kalbėsiu aš šiandien apie mūsų Gintą. Rašau mūsų todėl, kad 2013 metų pradžioje vienas lietuvis važiuoja į Dakar‘ą su motociklu. Tai bus jo antras iš eilės Dakaras. Ir aišku kiekvienas lietuvis sirgs už Gintautą Igarį ir linkės, kad jis netik pasiektų finišą, bet ir pagerintų savo ir taip tarp lietuvių geriausią rezultatą. Visa tai žinodamas negalėjau praleisti progos pakalbinti lenktynininką.
Pats aš esu glaudžiai susijęs su enduro motociklu, tad ir klausimai mano buvo specifiniai. Man atrodo, kad aš galiu įsivaizduoti kaip yra sunku važiuoti Dakare, kaip reikia ruoštis tam ir kokie pavojai būna dalyvaujant sudėtingiausiose pasaulyje lenktynėse. Taip man atrodė iki pokalbio - po pokalbio savo nuomonę pakeičiau. Pasirodo viskas yra žymiai sudėtingiau, brangiau ir rimčiau. Kiekvienais metais į starto liniją stoja keli šimtai lenktynininkų. Kai kuriems tai yra viso gyvenimo svajonė, kai kuriems tai yra iššūkis prieš patį save, kai kam tai yra tiesiog avantiūra. Lyderiams dažniausiai tai yra pavojingas darbas. Kalbėdamas su Gintu paklausiau, prie ko jis save priskyria, kokį turi tikslą, gi tai yra Ginto antras Dakaras iš eilės. Dabar, kai Dakaras yra įveiktas ir puikiai žinoma lenktynių virtuvė, savo planus ir tikslą galima realiau planuotis, pasakė man Gintas.
Tiesa pasakius, mane nustebino Ginto atsakymas. Iš pokalbio supratau, kad važiuodamas pirmąjį Dakarą Gintas nedarė ypatingų klaidų ir ko gero jo važiavimo taktika nesiskirs nuo praeitų metų, o tai reiškia, kad nepervertinti savo jėgų ir jokiais būdais neduoti laisvės savo emocijoms. Supratau pagrindinį Ginto taktikos principą - tai yra racionalumas visur ir viskame. Dar supratau, kad patekimas į Dakarą apskritai nebuvo atsitiktinis. Iki tol buvo sudalyvauta daugybėje tarptautinio rango varžybų. Teko Gintui varinėti net Africos žemyne. Ko gero visas sportinis Ginto gyvenimas buvo tikslo siekimas - tai yra Dakaras. Prieš pokalbį tikėjausi išgirsti, kad pirmame Dakare Gintas jautėsi nedrąsiai, bet mano nuostatos visiškai nepasitvirtino ir ko gero Ginto Dakar 2012 rezultatas tai patvirtino, jis iškovojo 81 vietą iš 186 startavusių motociklininkų.
Savo gyvenime man teko susidurti su daugybe sėkmingų žmonių ir aš pastebėjau tokią tendenciją: jeigu žmogus yra talentingas, tai jis gali daryti bet ką. Tokiais savo žodžiais noriu pasakyti tai, kad jei talentingas žmogus apsiima ką tai daryti - tai jis atliks puikiai ir su geriausiu rezultatu. Kalbantis su Gintu mano nuostata pasitvirtino. Aš mėgaudamasis pokalbiu, uždaviau Gintui daugybę konkrečių klausimų ir gal būt kvailokų, bet į kiekvieną klausimą gavau išsamų atsakymą. Pokalbis apie Dakarą man buvo tarsi pamoka, kaip reikia siekti tikslo, dar supratau, kad į pirmąjį Dakarą Gintas pateko neatsitiktinai ir svarbiausia yra tai, kad jis nesijautė ten tarsi balta varna ar neprityręs naujokas. O todėl, kad Gintas nuolatos rinko informaciją, o konkrečiai ruošiantis lenktynėms su italų lenktynininkų komanda turėjo prityrusį trenerį Franco Picco, beja su šia komanda Gintas startuoja ir šiemet. Būtinai turiu pridurti, kad 2012 metais didžioji Ginto komandos lenktynininkų dalis nepasiekė finišo, o gi jų tarpe buvo ne vienas prityręs lenktynininkas, kuriam Dakar‘as buvo toli gražu ne pirmas. Beje šį faktą aš žinojau iš anksčiau, o ne iš pačio Ginto. Pokalbio metu supratau, kad gera technika lenktynių maratone yra toli gražu ne pats svarbiausias dalykas. Pasak Ginto, turint net pačią pranašiausią techniką, neįmanoma pasiekti gero rezultato ir apskritai finišuoti, jei nesi fiziškai ir svarbiausia morališkai pasiruošęs maratonui. Pasakysiu dar daugiau, kad Lietuvoje Gintas turi fizinio parengimo trenerį. Treneris Mindaugas Pocius, ruošia mūsų sportininką ekstremaliam išbandymui, ir rezultatais Gintas yra patenkintas, mat jo medicininiai rodykliai ir sveikatos parametrai yra puikūs , o tai yra mūsų lenktynininko geros formos geriausias įrodymas. Jei norit, galiu pasakyti dar daugiau: Gintas yra visiškai ramus ir nejaučia jokio nerimo. Į mano klausimą, kas gi vis dėlto neramina: technika, sveikata ar priešstartinė baimė - Gintas tiesiog nusijuokė ir besišypsodamas atsakė: šiemet aš esu ramus dėl motociklo, nes turėsiu pakankamai laiko susivažiuoti su juo, tai yra priprasti prie technikos, pernai tiesiog tokios galimybės nebuvo ir pilnai susidraugauti su motociklu teko tiesiog lenktynių metu. Šiemet man neramu tik dėl to, kad nespėsiu laiku gauti iš tiekėjų individualios motoamunicijos lenktynėms, bet ir tokiam scenarijui esu pasiruošęs.
Man dar ilgai norėjosi kalbinti Gintą, man buvo viskas įdomu. Tarkim smalsu buvo išgirsti atsakymą į mano klausimą, o kaip ten tos moterys, kaip gi važiuoja jos, kodėl moterų motolenktynininkių rezultatai būna žymiai aukštesni už vyru? Čia Gintas plačiai nusišypso ir pasako nežinau, pats matydamas jas trąsoje nusistebiu iš kur tiek ištvermės? Bet, tęsdamas savo pasakojimą, atsako, kad tai yra visų pirma racionali puiki motociklo valdymo technika. Pasirodo sėkmingai įveikti Dakarą visiškai nebūtina turėti stiprius raumenis ir moterys yra to įrodymas, noriu tik pridurti, kad LAIA SANZ lenktynininkė iš Ispanijos yra pasaulio mototrialo čempionė, štai jums ir atsakymas, kokios moterys favoritės finišuoja ilgiausiame pasaulyje maratone.
Dar kai paklausiau Ginto apie techniką, ar pilnai patenkintas jis motociklu, ar stipriai Ginto motociklas skiriasi nuo lyderių? Ir vėl matau Ginto plačią šypseną. Dėl savo motociklo esu ramus, o technikos skirtumas yra didžiulis, visų pirma dėl to, kad lyderiai važiuoja su žymiai brangesne technika jų klasės motociklams yra leidžiami begaliniai konstrukcijos perdirbimai, ribojamas tik darbinis turis, Ginto gi motociklas yra visiškai serijinis, tik su keliais leidžiamais patobulinimais. Aišku lyderių motociklo paruošimas kainuoja kelis kart daugiau ir reikalauja didžiulės mechanikų priežiūros komandos. Kalbėdamas apie tai, lenktynininkas pabrėžia, kad yra patenkintas apskritai turintis galimybę galinėtis lenktynėse.
Kai paklausiau Ginto, ar norėtų važiuoti komandoje, atstovaujančioje Lietuvą? Jeigu įsivaizduotume, kad Lietuva skyrė lėšų lenktynėms - ar atsirastų šiuo metu mūsų šalyje žmonių, sugebančių garbingai atstovauti Lietuvą? Tai aišku - atsakė Gintas. Deja apie pilną lietuvių komandą šiandien galime tik pasvajoti. Šiandien gi aš esu laimingas, kad turiu galimybę atstovauti Lietuvą ir tikiuosi, kad tūkstančiai gerbėjų stebės mano pasirodymą, man tai yra labai svarbu, pasakė Gintas.
Štai koks jis mūsų Dakaro dalyvis. Manau dabar, kada jūs išgirsite lenktynių žinių reportaže apie lietuvį - suprasite apie ką eina kalba ir kiek daug sunkumų tenka ištverti mūsų Dakaro favoritui Gintautui Igariui.
Pokalbį jums pateikė Lietuvos Enduro klubo narys
Rushanas Africa
Gyvenimas gražus...


Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dakar 2013
StandartinėParašytas: 31 Gru 2012, 11:29 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 01:08
Pranešimai: 2095
Miestas: Vilnius
Gaila, kad Marc Coma out (spalio menesi gavo trauma)...

Speliojimai kas galetu patrukdyti Cyril Despres iskovoti 5 Dakara:

http://www.almrally.ru/novosti-v-mire/info/9676/

_________________
a.k.a. Kos


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dakar 2013
StandartinėParašytas: 01 Sau 2013, 01:14 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 11 Geg 2012, 01:43
Pranešimai: 8
Labai bus idomu stebeti Dakara, manau, kad forume bus pateikta daug informacijos apie Dakara 2013, taip pat informacija, vaizdo medziaga apie musu Lietuvos dalyvius kuriuos sveikinu su Naujaisiais metais ir linkiu sekmes siame sunkiame sporte, aukstu pasiekimu. Linkiu Nauju metu visiems moto broliukams ir sesutem.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dakar 2013
StandartinėParašytas: 05 Sau 2013, 23:50 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 19 Kov 2011, 20:50
Pranešimai: 416
Miestas: Vilnius
Na ka laukiam pirmu rezultatu


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dakar 2013
StandartinėParašytas: 07 Sau 2013, 02:14 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 01:08
Pranešimai: 2095
Miestas: Vilnius
Vakar Vanagas buvo 17! O tai labai, labai aukstas rezultatas... Deja, aukstas pirmos dienos rezultatas - negeras dalykas, tai reiskia, kad Vanagas spaudzia, o to daryti negalima....

_________________
a.k.a. Kos


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dakar 2013
StandartinėParašytas: 07 Sau 2013, 11:00 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 01:08
Pranešimai: 2095
Miestas: Vilnius
Na vat... Apsiverte Vanagas, GR2 pacioj pradzioj, eilinis stogas. Bendeiktas McCrash...:/
Paveikslėlis

_________________
a.k.a. Kos


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dakar 2013
StandartinėParašytas: 07 Sau 2013, 13:23 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 23 Rgp 2012, 20:40
Pranešimai: 121
Svarbiausia, kad tesia kova!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dakar 2013
StandartinėParašytas: 07 Sau 2013, 16:49 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 11 Geg 2011, 10:40
Pranešimai: 164
Miestas: Kaunas
Gimnastas :)
http://www.youtube.com/watch?v=DMWfTs3P6Y4


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dakar 2013
StandartinėParašytas: 07 Sau 2013, 20:16 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:34
Pranešimai: 1320
Miestas: Vln/Pnvz
[quote="Konstantinas"]Na vat... Apsiverte Vanagas, GR2 pacioj pradzioj, eilinis stogas.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qD-eISyV-U


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dakar 2013
StandartinėParašytas: 07 Sau 2013, 22:12 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 19 Kov 2011, 20:50
Pranešimai: 416
Miestas: Vilnius
Bl.......t nesuprantu kam 2GRe vazioti ant visu pinigu :evil: ralis tik prasidejo.
Ziurint i Vanago praeiti, kaip pradeda skubeti eilinis stogas(kaip pasake Konstantinas).
Tikesimes kad sitas stogas, pades jam pasekti finisa.

O Igaris saunuolis, tik sekmes siandien truksta :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dakar 2013
StandartinėParašytas: 07 Sau 2013, 23:45 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:29
Pranešimai: 1225
Miestas: Vilnius
Nezinau jokiu smulkmenu del Vanago stogo, bet dabar galiu pakomentuoti tik taip. 17 Vanago vieta pirmame greicio ruoze, man tai yra joks ne meistriskumas o greiciau atvirksciai. Pirma karta startavus tokiame prestiziniame ralyje ir is pirmuju minuciu stengtis rodyti gerus rezultatus, mano akimis tai yra mazu maziausia kvaila, turint omenyje, kiek daug yra padeta pastangu ir ikista babkiu i Vanaga. Per pirmaji 13 km greicio ruoza tai pasiteisino, bet tai parode, kad tai buvo atsitiktinumas. Antrame greicio ruoze ivyko tai, kas turejo ivykti. Toks kategoriskas esu todel, kad Vanagas savo komentaruose minejo, kad turi ilgamete Dakaro dalyvavimo strategija kuri numatyta penkiems metams. Zinodamas kokie dideli pinigai yra skiriami sioms lenktines ir dar matydamas remeju lipdukus ant Lietuvisko Oskar automobilio- as tiesiog apgailestauju, kad tokie zmones atstovauja Lietuva.
Tiesog pasidare pikta. Butent siom minutem pagalvojau, kad geriau reikejo vaziuoti man. Pries starta visada bunu ramus o varzybu metu manes niekada neuzvaldo emocijos.
Tuo paciu esu visiskai ramus del musu Ginto- stai kur racionalumo etalonas. Siandien tvirtai zinau, kad Gintas sugebes padaryti viska, kat pasiekti tiksla o jei kartais to padaryti neiseis- zinosiu, kad Gintas isnaudojo vsas imanomas ir neimanomas galimybes.
Sergu uz Ginta toliau ir toliau laukiu nors ir trumpu ziniu.
Rushanas Africa
Gyvenimas grazus...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dakar 2013
StandartinėParašytas: 07 Sau 2013, 23:46 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 01:08
Pranešimai: 2095
Miestas: Vilnius
Paulius rašė:


Oi kaip primena mano pirma pakatuske su Dominatorium:) Tik truko siek tiek ilgiau ir tarp medziu:) Nuo to karto kiek atsargiau vazineju.

_________________
a.k.a. Kos


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dakar 2013
StandartinėParašytas: 08 Sau 2013, 00:00 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 01:08
Pranešimai: 2095
Miestas: Vilnius
Rushanai, pilnai pritariu... Benas geras zmogus, bet jam reikia trenerio/psihologo, kuri moketu ji paruosti lenktynem (o tai toli grazu ne tik baronkos sukiojimas).
Kaip matosi is video - Benas leke kaip su klasikinio ralio automobiliu, kurio svorio centras zymiai zemiau, nekalbant apie didziules vezes. Ka jis norejo irodyti? Aplenkti Peteranseli? Neimanoma (kolkas)!
V obshem as irgi kiek piktas:) ir irgi tikiuos gero rezultato!

Gintautas tikrai profas!

Jo pasakojimai:
http://www.youtube.com/watch?v=9n2c6ZCv ... e=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=9n2c6ZCv ... e=youtu.be

_________________
a.k.a. Kos


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dakar 2013
StandartinėParašytas: 08 Sau 2013, 00:17 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 01:08
Pranešimai: 2095
Miestas: Vilnius
Tuo metu 64metu Dakaro ralio veteranas Jean-Louis Schlesser AfricaRace metu (jis lyderis) pavyjo jaunus pasiklidusius lenktyninkus ir rodo kelia:)


Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.

_________________
a.k.a. Kos


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dakar 2013
StandartinėParašytas: 08 Sau 2013, 02:21 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 19 Kov 2011, 20:50
Pranešimai: 416
Miestas: Vilnius
Ramus patyrusio RALLY REIDU lenktininko pasakojimas
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=1rX ... =endscreen

Ralisto, (bet ne RALLY REIDU) nustebusio lenktininko priekaistai organizatoriams kodel legendoi nebuvo nurodyta kad posukis su borteliu :evil:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&featu ... tRbFSM5E_g

Deja Lietuvoi nera automobilinio APLo, o per rally lenktininkai vazioja dopus po 6-15km.
Tai kaip zmogelis gali iveikt 250km bekeles??? :(
Vistiek sekmes musu atstovams


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: DAKAR 2013 ,SEKANCIAIS METAIS
StandartinėParašytas: 08 Sau 2013, 02:36 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 28 Vas 2011, 00:39
Pranešimai: 30
Man labai keista, kai tokia mechaniku komanda ,tiek pas..............ka,nejaugi neturime savu mechaniku--- aisku,kad turime.Siulau atidaryti Fonda kurie kiek gales tiek prisides prie DAKARO ralio kitais metais pinigeliais ,kad galetu startuoti Lietuva su savo aptarnaujancia komanda


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dakar 2013
StandartinėParašytas: 08 Sau 2013, 03:26 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 01:08
Pranešimai: 2095
Miestas: Vilnius
Siek tiek statistikos: Lietuvoje pagal reglamenta ralis (klasikinis) maksimum 130km greicio ruozu, isviso su peregonais apie 400km. 1 arba 2 dienas. Beje, ralis Aplink Lietuva - vienas is seniausiu autoraliu Lietuvoje, dar nuo tarybiniu laiku;-) Diena pries lenktynes per susirasima pravaziuojama 600-800km.
Vaziavimas ralyje ir ralio-reide - visiskai skirtingas. Jeigu ralyje 70 procentu lekimo ir 30% bandymo isvengti klaidu, tai ralio reide - atvirksciai. Taciau koncentracija - visur vienoda, todel ir nerealiai sunku Dakare.

Isivaizduoju, kai sunku moraliskai Benui siuo metu, padares tokia klaida...

3 diena vel su problemom - kazkas su ausinimu, panasu i vandens pompa...:/

P.S.: Vanago stoga parode per visus kanalus:)

O Gintautas vaziuoja:)

Despre isejo i pirma vieta, ko ir reikejo tiketis anksciau ar veliau.

_________________
a.k.a. Kos


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: DAKAR 2013 ,SEKANCIAIS METAIS
StandartinėParašytas: 08 Sau 2013, 12:20 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 01:08
Pranešimai: 2095
Miestas: Vilnius
africasvx rašė:
Man labai keista, kai tokia mechaniku komanda ,tiek pas..............ka,nejaugi neturime savu mechaniku--- aisku,kad turime.Siulau atidaryti Fonda kurie kiek gales tiek prisides prie DAKARO ralio kitais metais pinigeliais ,kad galetu startuoti Lietuva su savo aptarnaujancia komanda


Tu turbut apie Gintauta? Nes Vanaga aptarnauja lietuviai mechanikai (vienas is ju - zymusis Biesas (Darius Biesevicius)).
O Gintauta - pagal sutarti aptarnauja samdyti mechanikai, manau viena ju technicke aptarnauja kelis motociklus, taip pigiau.

_________________
a.k.a. Kos


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 157 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Kitas

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007