Man regis apie savo pasivazinejimus bilen kur ir su ivairiais mocais esu tiek daug rases, kad chebrai jau pabodo. Polis paminejo fraze filosofija, sakyciau tai ir yra svarbiauisas dalykas kurio deka is keliones galima patirti malonuma o galima del kokio tai menknekio suvokti savo kelione, kaip nesekminga (na tarkim del be perstojo pliaupiancio lietaus). Turedamas Dominatoriu buvau du kartus nulekes i Ukraina. Vaziuodamas pirma karta su mocu i Ukraina vienas, jauciausi tarsi kosmonautas, esantis toli atitoles nuo namu. Pasakysiu teisybe, buvo baisu leistis i kelione, nors buvau vaziaves i Lenkija ir buvo pravaziuotos Saarema salos. Dabar man tiesiog juokinga prisiminti savo nerimo busena. Pora savaiciu maliausi po Ukraina su Dominatorium. Neesu joks iskirtinis ir esu isitikines, kad kiekvienas is musu galetu vaziuoti daug ir toli. Esu mates merginu keliaujanciu motociklu solo. Noreciau akcentuoti vieninteli dalyka leidziantis i kelione, tai yra technika. Gi kiekvienas is musu zino savo moco potenciala ir savo moco silpnasias vietas. Tad svarbiausias dalykas yra pasiruosti spresti motociklo kaprizus. Elgesys ir keliones atsakingas suvokimas- viskas. Toliau visi kiti dalykai yra visiskai individualus. 1- su nakvyne ar be nakvynes. Sakyciau pirmam kartui butu protinngiau vaziuoti su nakvyne. Is keliones i rengini padarykite sau pramoga, vaziuokite pasimiegaudami svecia salimi. Galu gale del to i rengini atvaziuosite nenusikale ir ne vielai. 2- Kokius kelius rinktis per Lenkija. Bilen kokius, jus esate laisvi zmones ir motociklas yra svarbiausias privalumas pajusti laisve. Paprastai, jei i prieki pasirenkamas daugiau pramoginis marsrutas, tai atgal renkamas tiesiausias, greiciausias, kad ir autostradinis kelias. 3- saugiausia vaziuoti yra ko gero dviems mocais. Tokiu atveju nereikia imti dubliuojamu dalyku, tai yra tarkim dvieju pompu kameru, prikurkes laidu ir panasiai. Didesne grupe yra lietesne. Apsitarkit, kuris turetu buti vedlys. Ppasikalbejimo iranga- privalumas, neturint jos apsitarkit del gestu. Pajudant eilini karta is degalines apsitarkit, kada bus sekantis sustojimas, tarkim po 50 gersit kava ar pamacius kavine stosit pietu. Toliau galioja visos enduro taisykles. 4-vaziuojant chebra kokia keliavimo filosofija? O labai paprasta, apsitarkit del kruizinio greicio ir pabandykite taip vaziuoti, eilinio sustojimo metu persimeskite keliais zodziais pastabom ar pageidavimais, kas gerai ar blogai vaziuojant dviese. Pazinodamas Sauliu isitikines, kad nuvaziuoti i Polska jam ne bus sudetinga o gal Saulius ir uzsikres kelionemis motociklu. Na mazdaug taip. Rushanas Enduro Gyvenimas grazus...
|