Nu ka, Pravaziavom Africa Zona 2105? Esu labai laimingas, kad dievas padejo man davesti paciam rengini, iki loginio finalo. Keliom dienom buvau visiskai atkrites, bet renginio diena pajutau aisku pagerejima ir atlikau misija. Tai buvo mano nuo pradzios iki galo sugalvotos varzytuves skirtos tik sunkiesiems enduro kelioninems motociklams. Patikslinsiu, kad pritaikiau metodus is ankstesniu ivairiu renginiu ir sukroviau visa tai ir vienos dienos vaziavimo rungti. Labai daug turejau skeptiku, nereikalingu patarimu, net apsurdisku pasiulimu. Sakyciau, spaudimo didelio nebuvo, bet visumoje nei vienas kolega pilnai mano vaziavimo formato neprieme. Cia pat gi privalau zemai nusilenkti kiekvienam, kad isreiske savo nuomone, tai man padejo koreguoti zaidimo taisykles ir rezultatu skaciavimo metodika. Atleiskit uz nekukluma, bet siandien galiu tvirtai pasakyti- gavau tai, ka norejau. Prisipazinsiu, labai didele itaka ir technine profesionalia pagalba gavau is enduro klubo Mariaus hholio- tai zmogus, kuris mane suprasdavo is puses zodzio ir tik deka Mariaus mes turejome civilizuota kelio knyga, anketas, numerius ant motociklu, puikius diplomus ir visa tai, kas yra spausdinama ant popieriaus. Tiesiog netikejau, kad yra tokiu pareigingu zmoniu ir visa tai buvo daroma be jokio atligio. Siandein galiu drasiai pasakyti, kad be Mariaus mes nieko panasaus nebutume tureje. Na o visi kiti diedai tiesiog privalejo padeti man, gi visa tai daroma mums patiems... O dabar truputi konkretikos, nors rutininio darbo yra daug, bet uzsiemimas yra idomus, dariau viska taip, kad butu idomu vaziuoti manpaciam ar tai su manim vaziuojanciam kolegai, tai gavosi tarsi viena keliones diena, kai tenka naviguoti jieskant racionaliausio marsruto, kelio salygos tokios kurios pasitaiko vaziuojant nutolus net kelis tukstancius km nuo namu. Vadovavausi logika, kad net apkrautu motociklu ir dviseda butu pravaziuojamas marsrutas, parinkau daug asfalo, kad galima butu spustelti, taupant laika, gi musu motociklai yra greiti. Na o kokioje kelioneje netenka nusukti nuo kelio iki nakvynes vietos, kai reikia kelis simtus metru pavaziuoti ir per smeli ar minkstesni grunta- butent tai atspindejo mano figurinis gyvatukas, juo labiau tai padejo man tiksliau paskaiciuoti rezultatus. Na o neatydus legendos skaitmas parode, kad buvo neivikdytos ir neiskaitytos paprastos uzduotis. Stai jus ir gavote mini moto kelione. Dar truputi savo pastebejimu... Kai pradejau instruktaza iskarto supratau, kas daro teisingai ir net gi kas pretenduoja i lyderius, tiesa lyderiu neatspejau. Zinau, kad instruktazas yra labai svarbu, gi aiskina tai zmogus kuris puikiausiai zino kaip geriausia reikia pravaziuoti trasa. Galiu atskleisti paslapti- tie kas instruktazo metu uzsiema pasaliniais dalykais gero rezultato gali nesitiketi, mano tiesa pasitvirtino ir si karta. Visa laika kartojau del formato svarbos, visa laika sakiau, kad butina isiskatyti i kelio knyga, taip pat sakiau, kad figurini vaziavima neprivalo vaziuoti visi komandos nariai. Savo klaidas pripazinsiu dvi: del 11 punkto (tikrinant koordinates spastuvei as netinkamai padariau korekcija) Del figurinio vaziavimo nepasakiau, kad vaziuojama iki zemes palietimo koja ar tai piramides numusimo (man tai atrode aisku, kaip diena). Turiu visu komandu rezultatus, kuriuos paskelbsiu veliau- manau bus idomu pasinagrineti. Na mazdaug taip... Rushanas Africa Gyvenimas grazus...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
|