Nu kaip ir dauguma afrikų vietoj nestovėjus, bet labai daug gyvenimo dar nemačius. "nenužysta" dar. Po sezono reiks pilnai sustyguot viską.
Planuoju tiek keliauti tiek ir sportiškam pasivažinėjimui enduriniais, maršrutais naudoti. Iškart po afrikiečių meeto prasukom ratuką apšilimui per Baltijos šalis. Įspūdžiai teigiami, atsiskleidė afrikos privalumai, o galvoj kirba planai kaip vėl išvažiuot kur toliau.
Prasukom virš 2000 Km ir nepavedė neskaitant to, kad Estijoj subyrėjo galinio rato guolis, bet čia jau pats kaltas, kad per skubėjimą ir laiko stygių nepasikeičiau prieš kelionę.
Dėžes ir rėmelį tai pat išbandžiau, viskas atlieka savo darbą. Važiuot aišku reikia įprasti, bet kai reikia krautis daiktus stovyklavietėj ar apsipirkus parduotuvėj tada ir pasijaučia visas dėžių gėris
. Išbandžiau ir konstrukcijos tvirtumą, stabilumą bei gyvibingumą
. Estijoj sustojus nufotografuoti endurinės trasos su kliūtimis pastačiau ant kojelės ir palikau afrika, atsisuku žiūriu guli persivertus į priešingą pusę nei kojelė (matyt amortikas pasėdo kažkiek ir persisvėrė). Dėžė palinko tik tiek kiek leido linkdamas rėmelis. Dėžę grįžęs nuėmęs ištiesinau tiesiog rankomis. Jei rėmėlis būtų standesnis dėžė išvis nebutu sulinkus. Rėmelį specialiai dariau silpnesnį, kad esant didesniam batonui nepažeistų motociklo geometrijos.
Nepaisant to konstrukcija išliko pilnai funkcionali.