Atidžiau įsižiurėkit į variklio ir rėmo konstrukciją
http://www.webbikeworld.com/BMW-motorcy ... -f-800-gs/, ir pamatysit, kad tik laiko klausimas daugumai šių gs kada jie pavirs low rider'eis
jei bemsas nesusigriebs ir neįdės tos trūkstamos rėmo vamzdžio dalies
(šiaip patiems savininkams važinėjantiems piktesniu režimu reik tvirtintis rėmą dėt kokį prisukamą rėmo segmentą
) tada galės drąsiau jaustis ant saviškių bmw
Šitoj vietoj koją kišt greičiausiai gali nuovargis ir atsileidę viršutiniai variklio tvirtinimo varžtai (atsileidus varžtams ar trūkus variklio ausims lieki ant poros plonyčių vamzdelių
) (stiprumą manau tikrai garantuotai bmw inžinieriai įvertino, bet medžiagų kokybė, surinkimo ypatumai, nuovargis daro savo juodą darbą aišku kartu su rėmo konstrukcijos pagalba) Jei tais dviem vamzdeliais pasitikit sėkmės