AfricaTwin.LT

Motociklų Honda XRV AfricaTwin (ir panašių) savininkų klubo forumas.
Dabar yra 21 Gru 2024, 22:11

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: XL 700
StandartinėParašytas: 30 Rgp 2012, 18:28 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 11 Vas 2011, 17:23
Pranešimai: 719
Miestas: Vilnius
Slava, kaip praeisi tech. apziura montuosi piktas padangas? :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XL 700
StandartinėParašytas: 16 Lap 2013, 14:18 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:34
Pranešimai: 1320
Miestas: Vln/Pnvz
reik atnaujint Slavos tema......
kada taviskiam taip nutiks? :D
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XL 700
StandartinėParašytas: 16 Lap 2013, 15:53 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:29
Pranešimai: 1225
Miestas: Vilnius
Na aisku Dunse juokauja. Nevaziavau konkreciai su Slavos mocu, bet su tokiu BMW vaziuoti teko o gi Dunse isbandes konkreciai Slavos moca. Mes su Dunse turime gera nuomone apie BMW. O siaip Slava tobuleja tiesiog ant akiu. Aj- tiesa Slava mus nepavaisino kai persedo nuo Transalpo ant BMW.
Rushanas Africa
Gyvenimas grazus...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XL 700
StandartinėParašytas: 17 Lap 2013, 03:19 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 03 Geg 2012, 11:56
Pranešimai: 416
Miestas: Kaunas
Atidžiau įsižiurėkit į variklio ir rėmo konstrukciją http://www.webbikeworld.com/BMW-motorcy ... -f-800-gs/, ir pamatysit, kad tik laiko klausimas daugumai šių gs kada jie pavirs low rider'eis :lol: jei bemsas nesusigriebs ir neįdės tos trūkstamos rėmo vamzdžio dalies ;) (šiaip patiems savininkams važinėjantiems piktesniu režimu reik tvirtintis rėmą dėt kokį prisukamą rėmo segmentą ;) ) tada galės drąsiau jaustis ant saviškių bmw
Šitoj vietoj koją kišt greičiausiai gali nuovargis ir atsileidę viršutiniai variklio tvirtinimo varžtai (atsileidus varžtams ar trūkus variklio ausims lieki ant poros plonyčių vamzdelių :shock: ) (stiprumą manau tikrai garantuotai bmw inžinieriai įvertino, bet medžiagų kokybė, surinkimo ypatumai, nuovargis daro savo juodą darbą aišku kartu su rėmo konstrukcijos pagalba) Jei tais dviem vamzdeliais pasitikit sėkmės :lol:

_________________
Suk rankeną arba rankena suks tave


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XL 700
StandartinėParašytas: 17 Lap 2013, 12:47 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:32
Pranešimai: 1027
Miestas: Vilnius
ale us taip, kad papildzius rema elementais, gali tapti neimanoma kurio nors agregato suremontuoti ar pakeisti. bet kadangi luzusiu GS'u gal koks 1 is 100.000, tai anokia cia ir tikimybe

_________________
http://www.youtube.com/user/morkiukas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XL 700
StandartinėParašytas: 18 Lap 2013, 00:42 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 03 Geg 2012, 11:56
Pranešimai: 416
Miestas: Kaunas
Pabrėžiu prisukamą dalį kuri nusiima. Aišku, kad kas antras nepradės lužinėt, bet rizika padidinta. O su didesne rida vis didėja (prasideda ir variklio remontai, o prie jų ir galimai netaisiklyngai užsukti varžtai ir pan.). Įvairūs trūkimai dažniausiai atsiranda dėl nuovargio po n kilometrų. O įsigijus senesnį vargo mačiusį motociklą manau verta atkreipti dėmesį.

_________________
Suk rankeną arba rankena suks tave


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 23 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007