AfricaTwin.LT

Motociklų Honda XRV AfricaTwin (ir panašių) savininkų klubo forumas.
Dabar yra 21 Gru 2024, 22:03

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 78 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Dar viena "lietuviska" Africa
StandartinėParašytas: 08 Rgs 2013, 19:01 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:37
Pranešimai: 611
Miestas: Vilnius
Cituoti:
Na ka gi Tomai,malonu girdeti jog tu vel ant savo zirgo...sekmes tau kelyje


Ačiū Tau Remigijau už viską ;) :)


Konstantinas rašė:
Gaila neiseina suzinoti del ko parejo variklis.


Taip Kostia, dabar galima tik spekuliuoti, taciau tiksliai niekas nepasakys kaip istikruju buvo... :( Realiai po remonto, pries rally, buvau nuvaziaves apie 3000 km. Labai stengiausi, kad viskas butu OK- tikrai nuosirdziai padariau apkatke (stipriai nesukdamas rankenos), po 2000 km. dar karta pakeiciau tepalus... Vaziuojant i rengini pasitikrinau tepalu lygi ir padariau, kad butu maximumas. Per pati vaziavima, aisku, myniau nuo dusios- vidutinis judejimo greitis buvo apie 109 km/h. Pagrindine mano klaida, sakyciau, buvo, kad eigoje nepasitikrinau tepalo lygi, nors galvojau, kad per 1600 km. tikrai iki kritines ribos tepalai nesudegs. Lempute uzsidegusi nebuvo, taciau kai Dunce ispilineko likusius tepalus, ju sake buvo tik apie 0,5 litro. Kazkiek, aisku, dar istekejo pries sustojima, taciau tikrai ne du litrai.
Taigi, va tokia ta situacija

_________________
IBA #53028


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dar viena "lietuviska" Africa
StandartinėParašytas: 08 Rgs 2013, 19:58 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:34
Pranešimai: 380
Miestas: Šiauliai
nu ka, svarbu vel ant ratu ! sekmes !


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dar viena "lietuviska" Africa
StandartinėParašytas: 08 Rgs 2013, 22:01 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:37
Pranešimai: 611
Miestas: Vilnius
ztarakan rašė:
nu ka, svarbu vel ant ratu ! sekmes !


Aciu broli ;) Matai, kai kas lengveja, kai kas stengiasi islikti ant Africos... :D

_________________
IBA #53028


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dar viena "lietuviska" Africa
StandartinėParašytas: 09 Rgs 2013, 00:23 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:34
Pranešimai: 380
Miestas: Šiauliai
Na norisi pabandyt ne tik africa! Bet africa yra africa, ji legenda ! Bet kaip ir minejai pats, zmones vairuojantys motociklus yra kitokie. Dziaugiuosi uz tave ir visus , kurie yra neabejingi dviems ratams !


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dar viena "lietuviska" Africa
StandartinėParašytas: 09 Rgs 2013, 23:45 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:37
Pranešimai: 611
Miestas: Vilnius
Beje, noreciau patikslinti, kad pries sezona kapitalini dare ne Dunce, pas kuri dabar motocikla tvarkiau pirma karta ir tai man labai patiko... ;) :D

_________________
IBA #53028


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dar viena "lietuviska" Africa
StandartinėParašytas: 10 Rgs 2013, 00:39 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 03 Geg 2012, 11:56
Pranešimai: 416
Miestas: Kaunas
Smagu girdėti jog tokią nemažą problemą pavyko taip greitai išspręsti juolab, kad afrikos varikliai nesimėto kiekvienam garaže ...

Jei ne paslaptis manau, kad ne mane vieną domina daugiau šio įvykio detalių. Visgi užlinko afrika, ne koks iz ar vaz (vot apet zaklinila) :lol:
Kokiais simptomais skundėsi tavo afrika prieš variklio remontą? Rida? Kas nustatė, kad variklį reikia remontuoti ar remontą atlikto tas pats meistras kuris diagnozavo? Kokios detalės buvo pakeistos remonto metu? Ar buvo jaučiamas didelis skirtumas po remonto? Ar variklis naudojo alyvą po remonto (jei taip kiek)? Minėjai, kad išleido 0,5l alyvos, bet kaip supratau jog galėjo dar išbėgti... ar dar buvo koks matomas išorinis alyvos nutekėjimas? ar dūmingumas padidėjęs?






Tomas rašė:
Cituoti:
Na ka gi Tomai,malonu girdeti jog tu vel ant savo zirgo...sekmes tau kelyje


Ačiū Tau Remigijau už viską ;) :)


Konstantinas rašė:
Gaila neiseina suzinoti del ko parejo variklis.


Taip Kostia, dabar galima tik spekuliuoti, taciau tiksliai niekas nepasakys kaip istikruju buvo... :( Realiai po remonto, pries rally, buvau nuvaziaves apie 3000 km. Labai stengiausi, kad viskas butu OK- tikrai nuosirdziai padariau apkatke (stipriai nesukdamas rankenos), po 2000 km. dar karta pakeiciau tepalus... Vaziuojant i rengini pasitikrinau tepalu lygi ir padariau, kad butu maximumas. Per pati vaziavima, aisku, myniau nuo dusios- vidutinis judejimo greitis buvo apie 109 km/h. Pagrindine mano klaida, sakyciau, buvo, kad eigoje nepasitikrinau tepalo lygi, nors galvojau, kad per 1600 km. tikrai iki kritines ribos tepalai nesudegs. Lempute uzsidegusi nebuvo, taciau kai Dunce ispilineko likusius tepalus, ju sake buvo tik apie 0,5 litro. Kazkiek, aisku, dar istekejo pries sustojima, taciau tikrai ne du litrai.
Taigi, va tokia ta situacija

_________________
Suk rankeną arba rankena suks tave


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dar viena "lietuviska" Africa
StandartinėParašytas: 10 Rgs 2013, 02:28 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 19 Kov 2011, 20:50
Pranešimai: 416
Miestas: Vilnius
Uaaaau, Tomai gaila kad ne baigiao vaziavimo, bet dziugu kad arklius vel ant koju.
Kitas vaziavimam Pabrade ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dar viena "lietuviska" Africa
StandartinėParašytas: 12 Rgs 2013, 10:36 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:34
Pranešimai: 1320
Miestas: Vln/Pnvz
realiausias variantas, tai, kad surijo tepalus, pradejo kaisti ir klyniti, tada ziedai nurove cilindru sijonus.....metalo gabalai sukrito tarp alkuninio ir bloko,tad suvalge ir blokus....apie svaistiklius indeklus ir stumoklius jau ner ko ir sneket...
arba....nematavau, bet rodos per mazas siluminis ziedu tarpas buvo paliktas(cia jau glazamieram nustatinejau...)po remonto(pakaito, neturejo kur plestis ir babach....)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dar viena "lietuviska" Africa
StandartinėParašytas: 12 Rgs 2013, 13:12 
Atsijungęs
Moderator
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 05:02
Pranešimai: 2211
Miestas: Vilnius
Kas varikli dare?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dar viena "lietuviska" Africa
StandartinėParašytas: 12 Rgs 2013, 21:33 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 01 Bir 2011, 14:30
Pranešimai: 78
Miestas: Vilnius
Tomas rašė:
"Iron Butt" pravažiavime, apie kurį galima pasižiūrėti trumpą VIDEO.

Pamaciau, pamaciau... :) 2:58 - 3:00. Cielos 2 sec. buvo skirtos Tomui!

_________________
---
Lauris
"You need eyes in the back of your head boy, or you're dead"


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dar viena "lietuviska" Africa
StandartinėParašytas: 15 Rgs 2013, 01:20 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:37
Pranešimai: 611
Miestas: Vilnius
Cituoti:
Jei ne paslaptis manau, kad ne mane vieną domina daugiau šio įvykio detalių. Visgi užlinko afrika, ne koks iz ar vaz (vot apet zaklinila) :lol:
Kokiais simptomais skundėsi tavo afrika prieš variklio remontą? Rida? Kas nustatė, kad variklį reikia remontuoti ar remontą atlikto tas pats meistras kuris diagnozavo? Kokios detalės buvo pakeistos remonto metu? Ar buvo jaučiamas didelis skirtumas po remonto? Ar variklis naudojo alyvą po remonto (jei taip kiek)? Minėjai, kad išleido 0,5l alyvos, bet kaip supratau jog galėjo dar išbėgti... ar dar buvo koks matomas išorinis alyvos nutekėjimas? ar dūmingumas padidėjęs?


Sveiki, sorry, kad iskart neatsakiau, taciau truputi buvau isvykes...
Taigi, dabar prie klausimu... :-) Pries variklio remonta, buvo tik viena problemele- mocas valge tepaliuka, taciau kiek skaiciau forumuose- kaip ir normos ribose. Sprendimas padaryti geriau buvo priimtas del kilometrazo. Ant spidometro buvo apie 94 tukst. ir neaisku kiek dar buvo atsuktas, nes kai pirkau tradiciskai buvo 48 tukst. :) Sprendima remontuoti priimiau as, taciau meistriukas kuris arde, sake, kad jau reikejo :) - atseit viskas tvarkingai, graziai, taciau pasinesioje... ;) Taip, remonta dare tas pats asmuo, kuris pirmiausiai i varikli ir ilindo. Buvo pakeisti stumokliai su ziedais (remontiniai), voztuvu gumeles, tarpines (atvirai detaliai neprisimenu :oops: ). Vaziuojant po remonto DIDELIO skirtumo tikrai nejauciau. Po remonto mocas alyva naudojo, taciau nedaug (kiek tiksliai dabar pasakyti negaliu), nes realiai ir greitai nevariau (dariau apkatke) :) Išorinio alyvos nutekejimo nemaciau, mocas nedumino ir trauke puikiai iki pacios pabaigos. Kazkokiu nesklandumo pozymiu tiesiog nebuvo iki tol kol iskart krito trauka, taip kaip pradetu nedirbti vienas cilindras ir blogyn, blogyn, blogyn... :evil:

Cituoti:
Kas varikli dare?

Varikli dare Vilniuje, meistras vardu Romas, kuriam motociklu remontas nera pagrindinis pragyvenimo saltinis, o daugiau hobis. Kiek anksciau pas ji buvo tvarkoma vaziuokle, neturejau problemu, todel susigundziau Afrikytei padaryti kaip geriau (turint omeny, kad nemazai keliauju), taciau gavosi kaip visada... ;)
Taigi, pries darant, pagalvokite ar tikrai to reikia... :-)

_________________
IBA #53028


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dar viena "lietuviska" Africa
StandartinėParašytas: 15 Rgs 2013, 01:35 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:32
Pranešimai: 1027
Miestas: Vilnius
ale vistiek nesuprantu, kokia gedimo priezastis. kaip suprantu, senojo variklio ir nebeardete?

_________________
http://www.youtube.com/user/morkiukas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dar viena "lietuviska" Africa
StandartinėParašytas: 15 Rgs 2013, 02:54 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 03 Geg 2012, 11:56
Pranešimai: 416
Miestas: Kaunas
Kiek maždaug prieš remontą sudegindavo alyvos? Beje, o kaip su aušinimo skysčiu? Netrūko?

Jei dėjo remontinius stumoklius tada taip, greičiausiai, bus prašovę su šilumininiu tarpeliu apdirbant cilindrus (klaida, arba nežinojimas). Galimas daiktas, kad tai netgi ne remontą atlikusio meistro kaltė (turbut cilindrų ištekinimą honingavimą atliko kažkur kitur). Kol švelniai važiavai buvo ok, apkrovos gavus galėjo kažkuriuo momentu šiek tiek pavelt cilindrą/us (greičiausiai antrą), po to pradėjo pamažu deginti alyvą kol jos lygis nukrito iki kritinio, o tada jau bum.

_________________
Suk rankeną arba rankena suks tave


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dar viena "lietuviska" Africa
StandartinėParašytas: 15 Rgs 2013, 03:08 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:37
Pranešimai: 611
Miestas: Vilnius
Motobang rašė:
Kiek maždaug prieš remontą sudegindavo alyvos? Beje, o kaip su aušinimo skysčiu? Netrūko?

Jei dėjo remontinius stumoklius tada taip, greičiausiai, bus prašovę su šilumininiu tarpeliu apdirbant cilindrus (klaida, arba nežinojimas). Galimas daiktas, kad tai netgi ne remontą atlikusio meistro kaltė (turbut cilindrų ištekinimą honingavimą atliko kažkur kitur). Kol švelniai važiavai buvo ok, apkrovos gavus galėjo kažkuriuo momentu šiek tiek pavelt cilindrą/us (greičiausiai antrą), po to pradėjo pamažu deginti alyvą kol jos lygis nukrito iki kritinio, o tada jau bum.


Kalbejau su meistriuku po visko ir uzsiminiau apie ziedus. Taip, cilindrus apdirbinejo kazkur Kaune (atseit labai gerai daro) ir kaip meistras sake, viskas su jais tikrai buvo OK.
Motobang, labai sunku tiksliai atsakyti i Tavo klausima del sudegintos alyvos kiekio, nes jei vaziuodavau greitai ir ilgai, ja degindavo gana smagiai, taciau vaziuojant iki 110, tepalo dapilti reikedavo nedaug. Sorry, taciau niekad neskaiciavau- reikia dapilu ir tiek...

_________________
IBA #53028


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dar viena "lietuviska" Africa
StandartinėParašytas: 15 Rgs 2013, 03:11 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:37
Pranešimai: 611
Miestas: Vilnius
tomasn rašė:
ale vistiek nesuprantu, kokia gedimo priezastis. kaip suprantu, senojo variklio ir nebeardete?


Tomai, del priezasties daugiau nieko komentuoti negaliu... :( Variklis isardytas ir jei idomu siulyciau pasikalbeti su Dunce, nes cia mano zinios baigiasi... :-)

_________________
IBA #53028


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dar viena "lietuviska" Africa
StandartinėParašytas: 15 Rgs 2013, 11:48 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:34
Pranešimai: 1320
Miestas: Vln/Pnvz
dunse pafotkys siandien...... :) ir duoben garazo inmes.....


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dar viena "lietuviska" Africa
StandartinėParašytas: 16 Rgs 2013, 12:37 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 28 Sau 2011, 12:40
Pranešimai: 229
Miestas: Šiauliai
Cituoju: "Taigi, pries darant, pagalvokite ar tikrai to reikia... :-)"[/quote]

Būtent,to DARYMO priežastis ir nulėmė,mano Africos likimą.. Bjaurus reikalas ant LT, užsiimti rimtu motociklo remontu (tokia mano patirtis).


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dar viena "lietuviska" Africa
StandartinėParašytas: 18 Rgs 2013, 10:18 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:32
Pranešimai: 1027
Miestas: Vilnius
Dunse rašė:
dunse pafotkys siandien...... :) ir duoben garazo inmes.....


dunse ikrito duoben kartu su varinkeliu?

_________________
http://www.youtube.com/user/morkiukas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dar viena "lietuviska" Africa
StandartinėParašytas: 18 Rgs 2013, 17:26 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:34
Pranešimai: 1320
Miestas: Vln/Pnvz
tomasn rašė:
Dunse rašė:
dunse pafotkys siandien...... :) ir duoben garazo inmes.....


dunse ikrito duoben kartu su varinkeliu?

Aik sikt.....nirandu telefo laido, o protingojo telepo neturu, nes neuzdirbu tiek.... :P


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dar viena "lietuviska" Africa
StandartinėParašytas: 18 Rgs 2013, 21:53 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 23:40
Pranešimai: 412
Miestas: Vilnius
Dunse,as suprasiu ir be laido,nepatingek; pamaigyk klavetura.

_________________
kam ta xrv-750 jai yra xtz-750


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 78 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007