Al bertas rašė:
Saulius_S rašė:
Geros kelionės
Laukiam nuotraukų bei komenarų.
Žodžiu, rašau antrą kartą apie kelionę. Pirmą kartą parašiau labai daug, paspaudžiau siusti ir išėjo, bet Dievui į langus, nes africaTwin.lt forume pasirodo išlogina, kai ilgai nepasijungęs, o tas failas, kuri prirašiau nuėjo nežinia kur.
)))
Dabar jau gazas nukrito, rašyti plačiai... Prieš pora savaičių iki šitos kelionės buvau Ukrainoje tarasgora tusofkėje. Važiavau su Harliu į ten ir atgal variau vienu machu. Žodžiu tik kuro pylimas ir pietus trumpi. 1300 km, tai lyginant su Africa twin crf1000 sėdynė afrikoje žymiai kietesnė. Šiuo metu nakvojau prie Norvegijos sienos Švedijoje kažkokiam prie kelio sandėliukę apleistam, mat nakti jau tingėjau statyti palapinę, o į viešbutį nenorėjau, nes sakiau pižonos kelnionės nebus, taigi nuo tos vietos miniau per visą Švediją, Danijos tilus, Vokietija iki Lenkijos. Tai su afrika padariau irgi vienu machu 1350 km. Minusas, kad pastačiau didelį stiklą, nes lijo ir oro srautas nepasiekė nupusti nuo šalmo stiklo lietaus. Turėjau stotis ant kojų arba į šonus galva kaišioti. Kojoms trūksta kaip harliuke išnašų į priekį, tačiau planuoju ant priekinių lankų užsidėti nedideles, kad ilgoje distancijoje užsimesti kojas. Trūksta demferio vairui, nes paleidus rankas nuo vairo lėtesniu greičiu pataršo vairą. (Gal kas žinote, ar vairo demferis netrukdo pvz offraude?, galvoju kodėl jo nededa gamyklą) Pliusai tokie, kad kalnuose ant posūkiu stovi baikas super gerai. Dar pliusas, kad ekonomiškas. Važiavau per Lenkijos keliukus, kur furos nevaikšto specialiai paėmiau trasą įdomia, kur max 90 tai kuro sąnaudos 100km/h 3,8 l. Na lekiant 130 kreiserinių greičiu nuo 5 iki 5,5 l kuro valgo. Šitą africa turi daug arklių, kas labai faina, kai 130 varant išeini ant lenkimų ir yra ką dar paspausti iki 190 renka kaip žvėris. Iki 200 taip pat neblogai iki 210 jau reikia "kačegarinti".
Kaifas, kai nakti šlapias nuo lietaus galėjau įjunti rankenų šildymą buvo didelė paguoda ir tą šilumą apgaulingai visą kūną tarsi šildė. Vis dėl to scottoileri užsimesti reikia, nes tepimas grandinės nuolantinis kai esi pavargęs nebūna smagiausias reikalas. Žinoma ne problema, tačiau, gal grandinei geriau, kai pučiant be paliovos ant jos patenka lašiukai, tik kažin ar tos alyvos ant didelio greičio neištaško? Nes aš sutepu su tais priedais silikonu ir teflonu ar kuom ten bei palaukiu pusę valandos kol nugaruoja ir apima grandinę. Kažin ar toks efektas buna nuo scottoilerio?
Labai patenkintas buvau, kad rodo displėjuje lauko temperatūra, nes į kalnus lipant galiu vertinti baiko sukibima su asfaltu. Buvau palipęs iki 1600 m aukščio. Na trumpai tiek jei ką klauskite. Foto nemoku čia įkelti, nes tipo rezoliucija per didelė.
Jo kuro sąnaudos superinės. Męs matyt tuo pačiu laiku Adrijos salas lankėme - pirmyn per Pilos kanjoną, atgal grįžome per Triglavo nacionalinį parką ir Grossglokner'į. Viso apie 6000 km gavosi, vidutinės sąnaudos 5 l/100 km. Pirmas dvi dienas priešpriešinis vėjas stiprus buvo ir greitkelių daugiau, tai apie 6 valgė, rekordas buvo kai po salų kaimelius maišėmės be bagažų ir žvalgydamiesi - dienos sąnaudos 195 km kelio gavosi 3,9 l/100 km.'
Scotoileris super dalykas kelionėje. Aš specialiai iš LT nedaug tepalo pyliau ir Antros dienos pabaigoje kai visai prie pabaigos buvo dapyliau raudono (temperatūroms +30), nes kol po salas mišėm dieną iki +36 - +38 temperatūra kildavo. Kol nureguliavau reikiamą padavimą tai ir ratą galinį ir net numerį nutaškė, po to viskas OK. Mat sumontavęs padariau klaidą reguliuojant, matavau 1 lašas kas 60 s. bet laisvom apsukom. Jei pirksi, nepagailėk papildomai išleisti elektroniniam reguliatoriui - yra toks komplektas. Pagrindinis trūkumas su kuriuo susidūriau Pulos kyšulyje - kai pagainiojome offroad ir įlindome į takelį tarp erškėčių krūmų, tai ko gero ten ir atsisveikinau su "adata" (tuo plastmasiniu kietu galiukukur iki žvaigždutės tepalą nukreipia). Pastebėjau tik kitą dieną kai netoli Triglavo pietavome. Per tiek laiko gerai pro šoną tepaliuko pavarvino, teko užsukti iki minimumo, kad nevarvintų nes atsarginės nebuvau pėmęs (komplekte viso 3 įdėtos). Gerai, kad purškalą buvau įsidėjęs...
Dėl temperatūros rodymo nesu toks optimistas - paklaida kiek pastebėjau 3-7 laipsniai. Grossgloknerio viršuje lauko termomrtras rodė +7, motociklo +11. Brač saloje kai privažiavom prie kelto moco termometras rodė +42, lauko prie kavinės kur sustojome +38 (beja kartu Tigeris vaziavo, skirtumas jo termometro buvo ti 1 laipsnis prie kelto ir 0,5 Grossglokneryje).
Kelionės metu pradėjo streikuoti dovanotas tripmasteris (Baltic pack kur įeina). Pradėjo jam vienam žinomu algoritmu "nulintis" ir atstatinėti gamintojo parametrus. Grįžus dar gražiau - mirksi ir viskas. RNS puslapye net atskira nuoroda sukurta AT savininkams kurie gavo tokią dovaną, reikia nuimti ir UPS siųsti jiems (aišku RNS sąskaita, nurodyta kaip tai padaryti). LT jau tikrai žinau du tokie Tripmasteriai yra, laukiu kol Nipponas nuims ir reikės siųsti. Kiek skaičiau - nuotolinio valdymo kuris montuojasi ant vairo problema. Lauksiu kol pakeis.
P.S. Prieš kelionę gavau ir Alpina bekamerinius ratlankius (nuotraukoje aukščiau). Susimontavau TKC70 bekamerines ant jųkelionei, likau labai patenkintas tiek ant žvyro, akmenų tiek ant asfalto (ir šlapio, ir sauso).