AfricaTwin.LT http://africatwin.inforsanas.lt/forum/ |
|
Aš ir mano motosvajonės http://africatwin.inforsanas.lt/forum/viewtopic.php?f=13&t=1092 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Saulius_S [ 23 Gru 2014, 23:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aš ir mano motosvajonės |
Sveikas prisijungęs. Gražus žveriukas ![]() ![]() |
Autorius: | Daranius [ 23 Gru 2014, 23:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aš ir mano motosvajonės |
velkam, rimc vyrs yr gerai! |
Autorius: | Konstantinas [ 24 Gru 2014, 00:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aš ir mano motosvajonės |
Sveikas atvykes:) Grazus ir teisingas mocas! |
Autorius: | Rushanas [ 24 Gru 2014, 00:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aš ir mano motosvajonės |
Bikingas, lenkiu galva, kad pirma zinute pradejai nuo prisistatymo. Manau, kad ne tik man tai svarbu. Pasirodo buvai atlekes i Kedainius rudeni i musu susibegima- saunuolis. Bikingas, pamatei, kaip mes atrodome ir kokiais mocais vaziuojame. Dar pamatei, kad pas mus bendravimas yra itin paprastas ir mes esame visi lygus nepriklausomai nuo pareigu ir statuso. Pasakysiu daugiau... Atvaziavus i musu rengini, gali prasideti shokas nuo to, kad i tave niekas nekreipia demesio ir nenesioja ant ranku, vien del to, kad po ilgos metu pertraukos tu vel atsisedai ant moco, tik si karta ant labai siolaikisko- tau tai yra euforija- mums tai yra jau iprasta kasdenybe. Mano patarimas- demesio trukuma nepriimk pernelyg gyliai i siela, laikas sustatys viska i savo vietas, tau prilips sunkusis enduro, arba ne o mes tai pamatysime. Taip rasau del to, kad musu foto is Kedainiu matau darytas tik is nugaru. Cia yra tik mano pastebejimas... Jei isiliesi i musu gretas suprasi apie ka as cia. Dar man buvo idomu, kai isvardinai savo turetus mocus ir galiausiai frazes:motociklas man-vieta ir laikas, kai viskas priklauso tik man ir nuo manes. Na o tai, kad tau yra virs 40- tai tik pliusas. Man yra virs 50 ir aplinkiniai i mane ziuri, kaip i visiska beproti. Rushanas Africa Gyvenimas grazus... |
Autorius: | Tomas [ 24 Gru 2014, 01:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aš ir mano motosvajonės |
Sveikas Ramūnai K, ![]() nors mėgsti važinėti vienas, tikiuosi "Lekiam kavos" susitiksime dar ne kartą... ![]() Šaunu, jog prisijungiai ![]() |
Autorius: | tomasn [ 24 Gru 2014, 01:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aš ir mano motosvajonės |
Pavyzdinis prisistatymas. Ramunasnebuvo toks kuklus ir su kai kuriais kedainiuose pabendravo )) Velkam! |
Autorius: | Tomas [ 24 Gru 2014, 03:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aš ir mano motosvajonės |
tomasn rašė: Pavyzdinis prisistatymas. Ramunasnebuvo toks kuklus ir su kai kuriais kedainiuose pabendravo )) Velkam! Su tais, kas KTM-ui neabejingi... ![]() ![]() |
Autorius: | Artūras [ 24 Gru 2014, 13:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aš ir mano motosvajonės |
O taip- prisimenu - to susilėkimo Lt centre metu sužinojau, jog ir Tomo mintys apie KTM sukosi Ir dar prisimenu, jog Ramūnas- BeeKing labai paprastai įėjo į temą. Teisybė, tada ir kitas Ramūnas dalyvavo, bet viens kitam kaip netrukdė ![]() |
Autorius: | Ramūnas [ 24 Gru 2014, 14:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aš ir mano motosvajonės |
Sveiks prisijunges- bendravardi,taip ir aš ten būvau bet netai svarbu svarbu tai,kad graži mintis ir svajonė išsipildė žmonių kurie tai organizavo ir manau,kad ateitije kažką panašaus darys ir nelikti abėjingiems ir pagal galimybes dalyvauti renginiuose.Taip kad buk pasveikintas sunkiūjų gaujoj 😉 |
Autorius: | Gucul [ 24 Gru 2014, 14:56 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aš ir mano motosvajonės |
Saunu kad neiskentei ir prisiregistravai...musu gretos dideja, o tai yra gerai ![]() Nemegstu alkoholio, bet per artimiausia sliota manau bus malonu pabendrauti su naujais veidais prie bokalo... ![]() ![]() |
Autorius: | Bikingas [ 24 Gru 2014, 16:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aš ir mano motosvajonės |
Sveiki, Mielieji. Džiugu, kad mane šiltai priimate, nes labai vertinu žmonių gerumą ir nuoširdumą. Papildymui pridursiu, kad su savo KTM buvau su Jumis per Enduro sezono atidarymą ir per jo uždarymą, ir, žinoma, kavos buvau nulėkęs "atsigerti" į "Centrą". Net žmonos paprašiau, kad pyragą man iškeptų ta proga (man, rodos, visai neblogas gavos, nors ir papurtytas kelionėj? Gal Algis galėtų nešališkai geriau įvertinti?), su grietinėle ![]() Žinoma, ir toliau ketinu renginiuose sudalyvauti ir su visais mielai pabendrauti. O kad žodžių ir minčių nepritrūktų, tai ir su bokaliuku, ir su ...kitais gėrimais. |
Autorius: | Drakas [ 24 Gru 2014, 17:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aš ir mano motosvajonės |
Sveiks atvykęs! Tik šio atvykimo proga sužinojau, kad Remis-Gucul'as priešiškas alkaGoliui ![]() Gyveni, mokaisi ir visvien durns miršti, skant. Pas mumi linksma. O kuo žmAgų daugiau-tuo linksmiau |
Autorius: | Bikingas [ 19 Sau 2015, 00:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aš ir mano motosvajonės |
Sveiki. Kadangi jau prisistačiau ir parodžiau su kuo važinėju, tai dabar noriu truputį pasidalinti ir savo nedidele patirtimi apie šį motociklą-KTM 990 Adventure. Puikiai prisimenu dar 1988 metais, kai pirmąkart pamačiau "Paris-Dakar" važiuojančias ir laiminčias Hondas "Africa Twin". Jos man atrodė kaip Svajonių svajonė-gražus, ištvermingas, greitas, universalus (Enduro:))...ir japoniškas (nes gi tik japonai sugeba padaryti viską labai kokybiškai). Tačiau ilgą laiką šis mocas taip ir buvo svajonė, kuri tobulėjo, gerėjo, titulų daugėjo, bet buvo neįkandama. O kai jau tapo įkandama, ėmė ir paseno (nepykit, Afrikistai, nes tai tik mano nuomonė, ne daugiau). Todėl pradėjau dairytis, kokią naują svajonę čia pasigavus. Na, tiesa, dar buvo minčių apie Yamaha Super Tenere, bet ją ištiko toks pats likimas, kaip ir AT-paseno mano akyse. Ir, aišku, kaip tik vėlgi tame pačiame maratone atėjo "KTM" aukso amžius. Tai turėjo įtakos ir mano naujajai svajonei atsirasti. KTM 990 ADVENTURE ![]() ![]() Na, po tokios įžangos, dabar apie pastebėtus pliusus ir minusus. Pliusai: 1. Techniniai duomenys: galia, sukimo momentas, masė. Kalbant apie galią vėlgi yra visokių pasamprotavimų-kiek reikia gi tų Ag ir pan., išnaudosi ar ne, čia tik profai juos gali naudingai panaudoti. Pasakysiu savo nuomone. Man "Arklių" pats tas. Tikrai. Tai nereiškia, kad aš juos visus iš/panaudoju, bet tai reiškia, kad visada turiu tą rezervą, kurio kartais prisireikia dėl įvairių priežasčių. Beje, prie jų priprantama ir jie visai netrikdo, o tik kelia savotišką pasitenkinimą "važnyčiotojui". Ar tai optimalus jų kiekis? Manau, kad taip, nes tokio tipo motociklui ant žvyro (jau nekalbant apie kitas dangas) jų kaip tik. Tam, kad sukeltų adrenalino pliūpsnį, o iš kitos pusės nesistengtų kiekvieną kartą pasukus gazo rankeną, išmesti iš balno. Kad šis galios skaičius toks pakankamai optimalus tokiam universaliam motociklui byloja ir konkurentų gaminiai (Triumph Tiger 800 XC (95 Ag) arba BMW F800GS (85 Ag). Girdėjau ir naujoji AT kalba apie panašią galią?). Žinoma, svarbus ir sukimo momentas, ypač važiuojant mažais greičiais sudėtingu reljefu ar lengva bekele. O apie masę jau rašiau-galios ir masės santykis puikus. 2. Pakaba-ji tikrai labai gera (lyginu su turėtais motociklais). Turi aibę visokių reguliavimų, kurie leidžia motociklą nusireguliuoti pagal save. Man važinėjant skirtingais keliais ir paviršiais pilnai užtenka standartinio nustatymo. 3. Dizainas-skonio reikalas, bet jis man svarbus, nes tikrai nenorėčiau važinėti (kaip ir turėti bet kokį kitą daiktą) negražiu mocu. Turbūt, esu truputį pižonas ![]() 4. Sėdėsena-puiki, sakyčiau, optimali. Visi aptakai ir, žinoma, priekinis paaukštintas stiklas sukurti taip, kad tikrai gerai nupūstų orą nuo kūno be jokių turbulencijų ar bereikalingų prapūtimų. Dabar, beje, pastebėjau, kad motogamintojai vis labiau atidengia savo Enduro gaminius, taip taupydami ir lengvindami juos. Netgi naujasis 1150 Adventure brolis atrodo toks pusplikis, nors jo paskirtis tolimos kelionės, o jose, kaip žinia, visokie skersvėjai vargina (nekalbu apie tuos motociklininkus, kurie išvis su plikais mocais keliauja-gerbiu jų apsisprendimą). Na, gal tiek apie "+". Dabar minusai. Jų yra: 1. Kaina-šitie mocai brangūs. Bet gal dėl tų pliusų, kuriuos išvardinau? 2. Techniniai sprendimai. Tepalo keitimas super komplikuotas (vėlgi lyginant su kitais). Jei AT ar TA tepalą, kruopščiai dirbant, pakeisti galima per 15-20 min, tai čia 1,5- 2 val. neskubant pats tas laikas. Nes reikia išardyti 1/4 motociklo... Du kuro bakai. Gal nedidelė problema į juos įpilti kuro, bet jie kartu tarnauja ir kaip aptakai, kurie dengia abu motociklo šonus ir trukdo bet kokiam priėjimui, o jų nuėmimas irgi komplikuotas, nes reikia atjunginėti laidus ir vamzdelius. 3. Kuro sąnaudos. Taip, jos labai priklauso, kaip važiuoji, bet šiais - Efektyvumo ir šiuolaikinių technologijų - laikais, rezultatas turi būti geresnis, t.y. mažesnės kuro sąnaudos padidintų gerbėjų skaičių tikrai. Girdėjau, kad minėtas Triumph (kuris man labai imponuoja. Vėl atsiprašau Afrikistų) su kuru elgiasi kur kas racionaliau. Mano vidurkis ~7 litrai, bet kai aš būnu "piktas", jos kyla iki... 4. Nervingumas, aštrumas. Galiu patvirtinti, kad šis motociklas ne kiekvienam. Nes jis vargina su savo tampymu - reakcija į gazą žaibiška (tiesa, yra net firminiai gazo rankenėlių komplektai su netokiais piktais troso sukimais), todėl važiuojant (ir kratantis) žemesne pavara pvz. Arsenalo gatve (grindiniu), Vilniuje, galinis ratas nuolat prasisukinėja ir galas nori pabėgti. Tai tiek gal tos asmeninės patirties. Nekalbu apie gedimus, nes jų per sezoną neturėjau, todėl nieko negaliu ir pasakyti. Apie remonto ir dalių kainas-man jos neatrodo didesnės nei kitų motociklų, nes originalios dalys (ypač specifinės) visų brangios. Pabaigai. Pats sau užduodu (dažnai) klausimą: "Ar šis motociklas "Mano Svajonė"?" Atsakau: "Taip ![]() |
Autorius: | Daranius [ 19 Sau 2015, 02:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aš ir mano motosvajonės |
na va kaip smagu, kad žmogus nepatingėjo po pirmo sezono savo įspūdžiais pasidalinti. pasakojimas kaip po medaus mėnesio. labai bus įdomu "apsiženijus" po poros metų pasižiūrėti kaip ta pati nuomonė atrodys ![]() |
Autorius: | informatikas [ 19 Sau 2015, 03:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aš ir mano motosvajonės |
Kaip turejes si motocikla galiu daugmaz del visko pritarti Bikingui, tik noreciau prie minusu prideti per maza apsauga nuo vejo ir didoka vibracija. Sie trukumai ypac isryskeja ilgesnese kelionese gerais keliais. Kas liecia variklio alyvos keitima........... tai gal tik pirmas kartas toks komplikuotas, keiciant antra, trecia ir toliau, viskas vyksta zymiai greiciau. |
Autorius: | Konstantinas [ 19 Sau 2015, 03:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aš ir mano motosvajonės |
Na labai super aprasymas! Objektyvus! |
Autorius: | tomasn [ 19 Sau 2015, 13:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aš ir mano motosvajonės |
dadesiu ir as savo nuomone. Teko vaziuoti, tiek 990, tiek karbiuratoriniu 950. 950 gazas nepalyginamai svelniau dozuojasi, kuro sanaudos trasoje (apie 120 km/h) 5,8 l, mieste - 8 litrai simtui. Kadangi esu aukstas, tai vejo apsauga man vienoda visuose motocikluose, todel adventure ir nepastebejau nei pablogejimo, nei pagerejimo. Vienintelis minusas, kad originalus duseliai su katalizatoriumi labai kaista - butina keist i aftermarketinius, kol rubu ar ko kito nenudegei |
Autorius: | Artūras [ 24 Kov 2018, 03:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: Aš ir mano motosvajonės |
Jei jau kas patiko - ilgam { x liaudies išmintis}. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |