AfricaTwin.LT

Motociklų Honda XRV AfricaTwin (ir panašių) savininkų klubo forumas.
Dabar yra 28 Bal 2024, 15:31

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 51 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: CRF1000L Africa Twin
StandartinėParašytas: 27 Geg 2016, 15:16 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 06 Kov 2016, 17:19
Pranešimai: 11
Miestas: Vilnius
DCDL rašė:
Al bertai, dar gali pažiūrėtį į Hepco&Becker rankų apsaugų rėmą. Pirkau čia:
http://www.moto24.de/hepco-becker-handp ... -2016.html

Pristatymas vėluoja - dabar pakeitė į 27 birželio.


Tik parašiau, kad vėluoja ir gavau šiandien sąskaitą ir išsiuntimo patvirtinimą.
Kitą savaitę jau turėsiu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: CRF1000L Africa Twin
StandartinėParašytas: 28 Geg 2016, 01:01 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 15 Geg 2016, 12:48
Pranešimai: 18
Miestas: Kedainiai, Vilnius
DCDL rašė:
Vladikas - įdomu, ten tarnavau.
Per vėlai pastebėjau postą, soriukas. Bet tikiu Mindazas gerai patarė. Būčiau tik lankus siūlęs Touratech nerūdijančio plieno. Apatinius jau turiu, viršutinių laukiu, galvojau su originaliais suporuosiu, bet per daug perdarymo.
Jei ieškosi kompanijos į Vladiką, mielai prisijungčiau.


Sveikas, įdomu. Tu iš kur? Reik kada prasipūsti. :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: CRF1000L Africa Twin
StandartinėParašytas: 28 Geg 2016, 01:05 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 15 Geg 2016, 12:48
Pranešimai: 18
Miestas: Kedainiai, Vilnius
DCDL rašė:
DCDL rašė:
Al bertai, dar gali pažiūrėtį į Hepco&Becker rankų apsaugų rėmą. Pirkau čia:
http://www.moto24.de/hepco-becker-handp ... -2016.html

Pristatymas vėluoja - dabar pakeitė į 27 birželio.


Tik parašiau, kad vėluoja ir gavau šiandien sąskaitą ir išsiuntimo patvirtinimą.
Kitą savaitę jau turėsiu.


Geras, man Mindazzas užsakė tuos metalinius, bet kitokius ranku apasaugas, nes africa tw 1000 ten įdėjus ryškiai per silpnus plastikus.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: CRF1000L Africa Twin
StandartinėParašytas: 28 Geg 2016, 01:56 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 06 Kov 2016, 17:19
Pranešimai: 11
Miestas: Vilnius
Al bertas rašė:
DCDL rašė:
Vladikas - įdomu, ten tarnavau.
Per vėlai pastebėjau postą, soriukas. Bet tikiu Mindazas gerai patarė. Būčiau tik lankus siūlęs Touratech nerūdijančio plieno. Apatinius jau turiu, viršutinių laukiu, galvojau su originaliais suporuosiu, bet per daug perdarymo.
Jei ieškosi kompanijos į Vladiką, mielai prisijungčiau.


Sveikas, įdomu. Tu iš kur? Reik kada prasipūsti. :)


Beviek Vilnius. Didieji Gulbinai - kitoje Molėtų plento pusėje nei Riešė. Bet galima ir kitur...
Laukiu pasiūlymų.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: CRF1000L Africa Twin
StandartinėParašytas: 28 Geg 2016, 02:04 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 06 Kov 2016, 17:19
Pranešimai: 11
Miestas: Vilnius
Al bertas rašė:
DCDL rašė:
DCDL rašė:
Al bertai, dar gali pažiūrėtį į Hepco&Becker rankų apsaugų rėmą. Pirkau čia:
http://www.moto24.de/hepco-becker-handp ... -2016.html

Pristatymas vėluoja - dabar pakeitė į 27 birželio.


Tik parašiau, kad vėluoja ir gavau šiandien sąskaitą ir išsiuntimo patvirtinimą.
Kitą savaitę jau turėsiu.


Geras, man Mindazzas užsakė tuos metalinius, bet kitokius ranku apasaugas, nes africa tw 1000 ten įdėjus ryškiai per silpnus plastikus.


Tikra tiesa, tik nuo vėjo ir gležnų šakelių...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: CRF1000L Africa Twin
StandartinėParašytas: 29 Geg 2016, 14:34 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 15 Geg 2016, 12:48
Pranešimai: 18
Miestas: Kedainiai, Vilnius
Gal kas netingite, parašyti africa twin privalumus prieš GS'sus. Nu man šita litro afirca kabina tai tikrai esu patenkitas žiauriai.
Sėdyne tik po harlio kieta, kažin kaip bus, kai važiuosiu į kelių tūkstančių km. Su harliu esu įveikęs 2000 km per 23, val ir kažkiek minučių. Reikėjo 1600 km, bet paklydau bišiki porą kartu tai dar keturis šimtus įvariau :))) čia iron butt variau.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: CRF1000L Africa Twin
StandartinėParašytas: 30 Geg 2016, 15:17 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 11 Geg 2011, 10:40
Pranešimai: 164
Miestas: Kaunas
Al bertas rašė:
Gal kas netingite, parašyti africa twin privalumus prieš GS'sus. Nu man šita litro afirca kabina tai tikrai esu patenkitas žiauriai.
Sėdyne tik po harlio kieta, kažin kaip bus, kai važiuosiu į kelių tūkstančių km. Su harliu esu įveikęs 2000 km per 23, val ir kažkiek minučių. Reikėjo 1600 km, bet paklydau bišiki porą kartu tai dar keturis šimtus įvariau :))) čia iron butt variau.


Aha, aš irgi noriu praktiškų skirtumų, atsiliepimų išgirsti. Gal su R1200GS neverta lygint, bet su F800GS tai tikrai būtų įdomu išgirst skirtumus. Specifikacijas skaitėm, bet gal kas ir su tuo ir su tuo turi važiavimo patirties ir gali pasidalint įspūdžiais. Domina tiek asfaltinė, tiek lengvos bekelės patirtis.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: CRF1000L Africa Twin
StandartinėParašytas: 30 Geg 2016, 15:37 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Lie 2012, 01:34
Pranešimai: 1230
Miestas: Utena
Paulius rašė:
Al bertas rašė:
Gal kas netingite, parašyti africa twin privalumus prieš GS'sus. Nu man šita litro afirca kabina tai tikrai esu patenkitas žiauriai.
Sėdyne tik po harlio kieta, kažin kaip bus, kai važiuosiu į kelių tūkstančių km. Su harliu esu įveikęs 2000 km per 23, val ir kažkiek minučių. Reikėjo 1600 km, bet paklydau bišiki porą kartu tai dar keturis šimtus įvariau :))) čia iron butt variau.


Aha, aš irgi noriu praktiškų skirtumų, atsiliepimų išgirsti. Gal su R1200GS neverta lygint, bet su F800GS tai tikrai būtų įdomu išgirst skirtumus. Specifikacijas skaitėm, bet gal kas ir su tuo ir su tuo turi važiavimo patirties ir gali pasidalint įspūdžiais. Domina tiek asfaltinė, tiek lengvos bekelės patirtis.


yra ir kas su R1200GS lygina:

https://www.youtube.com/watch?v=FrxscwTIlyw

_________________
А ты тормоза смазал?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: CRF1000L Africa Twin
StandartinėParašytas: 13 Bir 2016, 03:26 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 15 Geg 2016, 12:48
Pranešimai: 18
Miestas: Kedainiai, Vilnius
sveiki, gal kas zinote kam ta Akropovic duslintuva deda? Kuom jis pranasus?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: CRF1000L Africa Twin
StandartinėParašytas: 13 Bir 2016, 13:03 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 22 Gru 2014, 22:41
Pranešimai: 68
Sveikas, Al bertai.

Akrapovičiai turi du pagrindinius dalykus, kurie juos išskiria iš kitų arba atskiria nuo standartinių, tai - masė ir garsas. Jei kalbėti apie masę, tai jie būna apie 30 proc. lengvesni. Kodėl, todėl kad paprastai naudoja titaną ar kitą lengvą metalą ir, žinoma, viduriai jų būna tuštesni. O tai lemia jau antrą (žinoma, ir paties duslintuvo forma) išskirtinumą-garsą :twisted:

Kiti dalykai jau mažiau svarbūs pačiam motociklui, bet ne mažiau svarbūs jo savininkui-prestižas, nes turi "Brangias dūdas" (priklausomai nuo modelio nuo 800 Eur ir t.t.), keičiasi variklio charakteristikos, na ir dar kelios smulkmenos.

_________________
-------------------------------
Su geriausiais linkėjimais

Bikingas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: CRF1000L Africa Twin
StandartinėParašytas: 15 Bir 2016, 01:59 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 15 Geg 2016, 12:48
Pranešimai: 18
Miestas: Kedainiai, Vilnius
Bikingas rašė:
Sveikas, Al bertai.

Akrapovičiai turi du pagrindinius dalykus, kurie juos išskiria iš kitų arba atskiria nuo standartinių, tai - masė ir garsas. Jei kalbėti apie masę, tai jie būna apie 30 proc. lengvesni. Kodėl, todėl kad paprastai naudoja titaną ar kitą lengvą metalą ir, žinoma, viduriai jų būna tuštesni. O tai lemia jau antrą (žinoma, ir paties duslintuvo forma) išskirtinumą-garsą :twisted:

Kiti dalykai jau mažiau svarbūs pačiam motociklui, bet ne mažiau svarbūs jo savininkui-prestižas, nes turi "Brangias dūdas" (priklausomai nuo modelio nuo 800 Eur ir t.t.), keičiasi variklio charakteristikos, na ir dar kelios smulkmenos.


Dekui, Bikingai. O kiek kazin keiciasi galios varikliui turetu padaugeti. Neatsakyk, pagooglinau ir radau :))))


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: CRF1000L Africa Twin
StandartinėParašytas: 20 Bir 2016, 03:16 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 15 Geg 2016, 12:48
Pranešimai: 18
Miestas: Kedainiai, Vilnius
ryt birzelio 20 isminu aplink Baltijos jura, Norveguose uzsuksiu iki poliarinio rato, na ir grisiu be jokiu keltu, per Danijos tiltus. Zodziu pratestuosiu africa twin 1000. Kam idomu uzsukite, kazka brukstelesiu, bet manau apie liepos men.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: CRF1000L Africa Twin
StandartinėParašytas: 20 Bir 2016, 10:30 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 06 Gru 2014, 03:31
Pranešimai: 817
Miestas: Jonava
Geros kelionės ;) Laukiam nuotraukų bei komenarų.

_________________
RD04 91'


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: CRF1000L Africa Twin
StandartinėParašytas: 20 Bir 2016, 11:43 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Lie 2012, 01:34
Pranešimai: 1230
Miestas: Utena
sėkmingai!

naujienų laukiam išsižioję... tiesa įdomu būtų sužinoti ir kuo baigėsi upgrade'ai.

_________________
А ты тормоза смазал?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: CRF1000L Africa Twin
StandartinėParašytas: 21 Bir 2016, 03:40 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 11 Gru 2015, 01:15
Pranešimai: 66
Miestas: Mosjøen, Norvegija
Saugių ir įsimintinų kilometrų! Kai/jei važiuosi pro Mosjøen, gali pasireklamuoti, gal reikės pagalbos servise. Savaitgalį mielai prisijungčiau keliems šimtams kilometrų :)
Juozas. +3706721610aštuoni, +479393379nulis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: CRF1000L Africa Twin
StandartinėParašytas: 04 Lie 2016, 00:04 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 15 Geg 2016, 12:48
Pranešimai: 18
Miestas: Kedainiai, Vilnius
Dediss rašė:
Saugių ir įsimintinų kilometrų! Kai/jei važiuosi pro Mosjøen, gali pasireklamuoti, gal reikės pagalbos servise. Savaitgalį mielai prisijungčiau keliems šimtams kilometrų :)
Juozas. +3706721610aštuoni, +479393379nulis


Labas, dėkui. Grižęs tik pamačiau forume. :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: CRF1000L Africa Twin
StandartinėParašytas: 04 Lie 2016, 00:06 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 15 Geg 2016, 12:48
Pranešimai: 18
Miestas: Kedainiai, Vilnius
Daranius rašė:
sėkmingai!

naujienų laukiam išsižioję... tiesa įdomu būtų sužinoti ir kuo baigėsi upgrade'ai.


Labas, Upgrade'ai tokie: uždėjau lankus, ant jų priešrūkinius ledinius žibintus, didžiausios talpos motecho dėžės, šidomas rankenas, rozete, ant bako tašę, konteinerį tepalui.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: CRF1000L Africa Twin
StandartinėParašytas: 04 Lie 2016, 00:31 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 15 Geg 2016, 12:48
Pranešimai: 18
Miestas: Kedainiai, Vilnius
Saulius_S rašė:
Geros kelionės ;) Laukiam nuotraukų bei komenarų.


Žodžiu, rašau antrą kartą apie kelionę. Pirmą kartą parašiau labai daug, paspaudžiau siusti ir išėjo, bet Dievui į langus, nes africaTwin.lt forume pasirodo išlogina, kai ilgai nepasijungęs, o tas failas, kuri prirašiau nuėjo nežinia kur. :))))

Dabar jau gazas nukrito, rašyti plačiai... Prieš pora savaičių iki šitos kelionės buvau Ukrainoje tarasgora tusofkėje. Važiavau su Harliu į ten ir atgal variau vienu machu. Žodžiu tik kuro pylimas ir pietus trumpi. 1300 km, tai lyginant su Africa twin crf1000 sėdynė afrikoje žymiai kietesnė. Šiuo metu nakvojau prie Norvegijos sienos Švedijoje kažkokiam prie kelio sandėliukę apleistam, mat nakti jau tingėjau statyti palapinę, o į viešbutį nenorėjau, nes sakiau pižonos kelnionės nebus, taigi nuo tos vietos miniau per visą Švediją, Danijos tilus, Vokietija iki Lenkijos. Tai su afrika padariau irgi vienu machu 1350 km. Minusas, kad pastačiau didelį stiklą, nes lijo ir oro srautas nepasiekė nupusti nuo šalmo stiklo lietaus. Turėjau stotis ant kojų arba į šonus galva kaišioti. Kojoms trūksta kaip harliuke išnašų į priekį, tačiau planuoju ant priekinių lankų užsidėti nedideles, kad ilgoje distancijoje užsimesti kojas. Trūksta demferio vairui, nes paleidus rankas nuo vairo lėtesniu greičiu pataršo vairą. (Gal kas žinote, ar vairo demferis netrukdo pvz offraude?, galvoju kodėl jo nededa gamyklą) Pliusai tokie, kad kalnuose ant posūkiu stovi baikas super gerai. Dar pliusas, kad ekonomiškas. Važiavau per Lenkijos keliukus, kur furos nevaikšto specialiai paėmiau trasą įdomia, kur max 90 tai kuro sąnaudos 100km/h 3,8 l. Na lekiant 130 kreiserinių greičiu nuo 5 iki 5,5 l kuro valgo. Šitą africa turi daug arklių, kas labai faina, kai 130 varant išeini ant lenkimų ir yra ką dar paspausti iki 190 renka kaip žvėris. Iki 200 taip pat neblogai iki 210 jau reikia "kačegarinti".
Kaifas, kai nakti šlapias nuo lietaus galėjau įjunti rankenų šildymą buvo didelė paguoda ir tą šilumą apgaulingai visą kūną tarsi šildė. Vis dėl to scottoileri užsimesti reikia, nes tepimas grandinės nuolantinis kai esi pavargęs nebūna smagiausias reikalas. Žinoma ne problema, tačiau, gal grandinei geriau, kai pučiant be paliovos ant jos patenka lašiukai, tik kažin ar tos alyvos ant didelio greičio neištaško? Nes aš sutepu su tais priedais silikonu ir teflonu ar kuom ten bei palaukiu pusę valandos kol nugaruoja ir apima grandinę. Kažin ar toks efektas buna nuo scottoilerio?
Labai patenkintas buvau, kad rodo displėjuje lauko temperatūra, nes į kalnus lipant galiu vertinti baiko sukibima su asfaltu. Buvau palipęs iki 1600 m aukščio. Na trumpai tiek jei ką klauskite. Foto nemoku čia įkelti, nes tipo rezoliucija per didelė.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: CRF1000L Africa Twin
StandartinėParašytas: 04 Lie 2016, 14:00 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 01:08
Pranešimai: 2095
Miestas: Vilnius
Hmn, sorry Albertai, net pats nezinojau, kad yra toks apribojimas, taciau dabar pasikrapsciau nustatymuose ir radau, buvo limitas 120min... Apribojima nuemiau.
Nuotraukas reikia sumazinti iki max 1280x800 piksliu, kadangi didesnes matysis tik fragmentais (netilps ant ekrano).
Bet geriau deti nuorodas is kitu puslapiu, skirtu nuotrauku galerijom (pvz Picasa Web Albums, Photobucket ir pan.) kopijuojant nuoroda (copy image location) ir istatant cia, pazymint visa nuoroda Img migtuku.

Ant lanku pakoju gal kiek pavojinga deti, nes krentant ant sono mocas ne slis ant lanku, o gaus koncentruota smugi i tuos pakojus:) Bet beabejo, su jais patogiau:)

_________________
a.k.a. Kos


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: CRF1000L Africa Twin
StandartinėParašytas: 04 Lie 2016, 16:14 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 15 Geg 2016, 12:48
Pranešimai: 18
Miestas: Kedainiai, Vilnius
Konstantinas rašė:
Hmn, sorry Albertai, net pats nezinojau, kad yra toks apribojimas, taciau dabar pasikrapsciau nustatymuose ir radau, buvo limitas 120min... Apribojima nuemiau.
Nuotraukas reikia sumazinti iki max 1280x800 piksliu, kadangi didesnes matysis tik fragmentais (netilps ant ekrano).
Bet geriau deti nuorodas is kitu puslapiu, skirtu nuotrauku galerijom (pvz Picasa Web Albums, Photobucket ir pan.) kopijuojant nuoroda (copy image location) ir istatant cia, pazymint visa nuoroda Img migtuku.

Ant lanku pakoju gal kiek pavojinga deti, nes krentant ant sono mocas ne slis ant lanku, o gaus koncentruota smugi i tuos pakojus:) Bet beabejo, su jais patogiau:)


Jo, galvojau apie tai, pakojus uzlenkiamus, tipo kai krenti uzsilenkia. Na reiks dar kazkaip pamastyti sita tema. Gal tokius daryciau kaip gale, atsilenkia mazuciai. Juos atlenkti tik trasoje ilgoje, pvz kai tenka kartais autobame pliurinti. Poto uzlenkti, na bame maziau kritimu buna, berods :).


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 51 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007