AfricaTwin.LT

Motociklų Honda XRV AfricaTwin (ir panašių) savininkų klubo forumas.
Dabar yra 21 Geg 2024, 06:01

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 187 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Rushano motociklai
StandartinėParašytas: 02 Bal 2016, 01:06 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 09 Lap 2013, 14:40
Pranešimai: 190
Miestas: Maisiagala
O spalva kita gali pasirinkt?
...:) su balandzio pirmaja ir tave :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushano motociklai
StandartinėParašytas: 02 Bal 2016, 02:49 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:37
Pranešimai: 611
Miestas: Vilnius
Maladec Algi, džiaugiamės už Tave... ;) :D

_________________
IBA #53028


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushano motociklai
StandartinėParašytas: 05 Bal 2016, 16:37 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:59
Pranešimai: 81
Miestas: Mazeikiai
Nu tai ku Algi turi bmw ir afrikele tai atsisveikinsi su kazkuriuo ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushano motociklai
StandartinėParašytas: 05 Bal 2016, 23:00 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:29
Pranešimai: 1225
Miestas: Vilnius
Vanagas, Afrikos turetoju pabuvau tik viena diena. Tai buvo balandzio pirmaja.
Rushanas Enduro
Gyvenimas grazus...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushano motociklai
StandartinėParašytas: 21 Bal 2016, 00:17 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:29
Pranešimai: 1225
Miestas: Vilnius
Na ka, perverciau as Afrikos puslapi, gera man diena buvo siandien ir sakyciau susimastymo. Perdaviau Afrika siandien i geras rankas, gerai, kad mocas liko Lietuvoje ir net Vilniuje. Islydedamas zvilgsniu prasukau as visa musu su Africa istorija. Vazinejau su ja iki paskutines dienos, net sekmingai pravaziavau Enduro zona, pries kelias dienas.
Tai buvo vienas is geriausiu mano mocu, todel, kad neturejau su juo net nei vienos ekstremalios avarines situacijos, ji man atleisdavo mano piknaudziavimus vaziuojant su ja ilgai lietui lyjant, greitai lenkiant sliauziancius kalnuose automobilius, zaibuojant ir lyjant kalnuose, vezancia krovini ir mane su keleive nakti kalnuose. Net Tolimoje Antalijoje per alinanti karsti, be generatoriaus krovimo ji is paskutiniu jegu daveze mane beveik iki vietos taip, kad man beliko paeiti tik kelis simtus metru, kad surasciau pagalba.
Tik zmogus budamas toli nuo namu mane supras, kai motociklas yra vienintelis energijos saltinis ir transporto priemone be kurios tu esi bejegis.
Gražvydas perimdamas is manes Africa, sake zino ko nori is jos ir nedelsiant imsis tobulinti pagal save, mat prioritetas Gražvydo yra bekele. Esu ramus del moco, kad atlaikys bet kokias perkravas.
Rushanas Africa
Gyvenimas grazus...


Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushano motociklai
StandartinėParašytas: 04 Gru 2016, 16:51 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:29
Pranešimai: 1225
Miestas: Vilnius
Seniai rasiau savo temoje. Kaip zinia, siuo metu vaziuoju ne be su Africa, bet save suvokiu afrikieciu, galu gale visai nesvarbu ant kokio motociklo tu vaziuoji, kur kas svarbiau kas tu esi. Persedes ant kito motociklo visai nepasikeiciau, atvirksciai su kitu mocu patyriau dar daugiau nauju pojuciu ir apvaziavau keleta man nezinomu saliu.
Artimiausiu metu smulkiau aprasysiu koks yra BMW F 800 GS, kuo jis yra geriasnis uz Africa Twin ir kodel man Africa visada bus kelioninio motociklo etalonas. Dabar yra gruodzio pradzia o uz lango yra minusine temperatura, tai metas, kai negalime vaziuoti motociklais, bet tai laikas, kai ruosiame savo technika naujam sezonui ir aisku planuojame naujas keliones.
Narsydamas interneta, radau zinomo moto keliautojo paskelbtas tiesas su kuriomis as pilnai sutinku ir ko gero vadovaujuosi jomis keliaudamas su mocu. Stai Aleksejaus mintis. Deja jo jau nera gyvuju tarpe, kas supranta rusiskai: https://www.youtube.com/watch?v=dLd8AEPqNaY#t=82.773393
Rushanas Enduro
Gyvenimas Grazus


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushano motociklai
StandartinėParašytas: 04 Gru 2016, 19:09 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 01 Spa 2015, 22:07
Pranešimai: 250
.

_________________
Pasišalinęs...


Paskutinį kartą redagavo budras 18 Kov 2018, 03:37. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushano motociklai
StandartinėParašytas: 06 Gru 2016, 00:54 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 31 Rgp 2014, 12:40
Pranešimai: 191
Miestas: Panevėžys
Mirė 2015-08-28.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushano motociklai
StandartinėParašytas: 10 Gru 2016, 17:42 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 01 Spa 2015, 22:07
Pranešimai: 250
.

_________________
Pasišalinęs...


Paskutinį kartą redagavo budras 18 Kov 2018, 03:38. Iš viso redaguota 2 kartus.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushano motociklai
StandartinėParašytas: 10 Gru 2016, 18:04 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:29
Pranešimai: 1225
Miestas: Vilnius
budras rašė:
Rushanas, noriu paklaust kiek maždaug laiko tęsias jūsų paminėtas "artimiausiu metu"? Ir ar ištikrųjų ruošiatės papasakot kuom geresnis bmv, ar čia šiaip sigalvojot paerzint afrikiečius? :D

Aciu uz pastaba. Kaltas. Patinka man dalintis savo mintimis, tad sedu prie klaviaturos ir varau. Truputi kantrybes kolegos.
Rushanas Enduro
Gyvenimas Grazus...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushano motociklai
StandartinėParašytas: 10 Gru 2016, 23:44 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:29
Pranešimai: 1225
Miestas: Vilnius
Taip Siuo metu vaziuoju BMW, pravaziavau juo visa sezona ir pakankamai nemazai kilometru. Ko gero tikslau butu pasakyti, kad BMW ne geresnis, bet skiriasi nuo Africos- jis yra tiesiog kitoks. Apie tai pabandysiu parasyti smulkiai, mat klausineja manes kolegos motociklistai, koks gi tas 800 tukas, persedus nuo Africa Twin.
Niekada neperku brangiu daiktu spontaniskai, taip buvo su visais mano motociklais. Apie BMW informacija rinkau palaipsniui. Prisipazinsiu, kai sita moca pamaciau pirma karta, jis manes ne suzavejo, mat tais 2008 metais tik atsisedau ant savo pirmos Afrikos. Laikas ejo ir Bemsas vis dazniau pasitaikydavo mano kelyje. Sekmingai dubasindamas su Honda, maciau, kad lietuvoje vis daugiau atsiranda BMW o keliaujant matydavau, kad ko gero BMW buvo populiariausia marke keliautoju tarpe. Galiausiai atsirado galimybe visa diena praleisti vazinejant su GS'u- patiko. Pora metu stebejau mocu kainas Vokietijoje, jos beveik nesikeite, bet tuo paciu formavosi mano nuomone, jei GS'as, tai kokios komplektacijos ir spalvos. Apziurejau keleta siulomu mocu Lietuvoje ir tai tik patvirtino mano nuomone apie tai, koks ir is kur bus mano naujas mocas.
Galiausiai, padedant kolegu motociklistu, Vokietijoje, buvo nupirktas mano baltas gulbinas BMW 800 GS. Ne pats pigiausias variantas, bet butent toks kokio man reikejo. Nedideles ridos, su daugybe patobulinimu, kurie kainuoja nemazus pinigus. Dar buvo teigamas dalykas tai, kad visi standartiniai niekuciai atkeliavo kartu su motociklu.


Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushano motociklai
StandartinėParašytas: 10 Gru 2016, 23:50 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:29
Pranešimai: 1225
Miestas: Vilnius
Kai pamaciau atvezta moca, tiesiog netekau zado, geraja prasme. Mocas buvo, kaip is vitrinos, beveik naujas, nemates net lietaus. Tuo metu netikejau, kad cia yra mano motociklas, su kurio teks daug vaziuoti, bet ispradziu man su juo reikejo susidraugauti.
Joo, keistas jausmas atsisedus ant vokiecio, nepasakyciau, kad buvo vien tik teigiamas jausmas. Aisku liginau savo pojucius su afrikietiskais. Jeigu kalbeti apie skirtumus i Afrikos puse, tai iskarto atkreipi demesi, kad sedesena man pasirode ne tokia patogi, kaip ant Hondos. Vaziuojant apsauga nuo vejo nepaliginamai prastesne o posukiu junginejimas su abieju ranku pirstais mane net dabar varo is proto. Dar iki siol ziurint i mano naujaji moca stebiuosi ivairiausiais techniniais sprendimais. Taip- jis yra zenkliai siolaikiskesnis, ipurskimo sistema, ABS, tobula pakaba, reguliuojamas galines spiruokles aukstis ir amortizatoriaus parametrai, borto kompiuteris ir aisku svoris- visas sitas sedevras sveria vos daugiau 200 kg. Ispradziu mocas atrode tarsi nerimtas ir gleznas, bent atsisedus ant jo nebuvo jausmo, kad su apkrautu aparatu dviseda, galima iveikti didelius atstumus. O pakelus sedyne matesi daugybe laidu ir kompiuteris, akumuliatorius cia yra visai neiprastoje vietoje ir gana sunkiai prieinamas. Kaip be butu, tapus BMW turetoju, Afrikos paprastuma tenka pamirsti ir tai yra ko gero didziausias motociklu skirtumas. Bet deja sita reikala reikia tiesiog priimti ir susitaikyti. Manau su Africa keiaujant netiketai neisprendziamu problemu tiesiog negali iskilti. Ko gero butent del sios Afrikos savybes Africa suvokiu, kaip kelioninio motociklo etalona ir del to manes niekas neparkalbes.


Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushano motociklai
StandartinėParašytas: 11 Gru 2016, 00:01 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:29
Pranešimai: 1225
Miestas: Vilnius
Bet griztam prie BMW. Visi neeigiami niuansai nusikelia i antraji plana, kai uzkuri motora ir pajudi is vietos. Vat cia tai stebuklas, susidaro ispudis, kad sitam zveriukui tiesiog nera galimybiu rybu, tuoj pat suvoki, kad elgtis su juo reikia itin atsargiai su protu. Motociklo dinamika tiesiog ispudinga, variklis dirba stabiliai be vibraciju ir gana tyliai, stabdziai fantastiski, ipatingai, jei padangos yra gero gamintojo, atrodo, kad ekstremaliai stabdant mocas sustojau zenkliai anksciau, nei is juo tikiesi. ABS sistema apskritai verta atskiro aprasymo, man tai yra naujas reiskinis ant motociklo, prie kurio taip pat buvau priverstas pratintis. Pasirodo ABS privalu nepamirsti isjungti, kai nuvaziuoji nuo asfalto ir tai yra itin svarbu, priesingu atveju gali buti liudnos pasekmes stabdant ant minksto pavirsiaus- priprasti prie to galima gana lengvai. Aisku sesios pavaros, aukstas kreiserinis greitis ir nedideles kuro sanaudos- be situ dalyku tiesiog neisivaizduojamas siolaikinis motociklas. O kaip gi nemalonus niuansai? Su niuansais susitvarkiau palaipsniui: del patogios sedesenos buvo zenkliai paaukstintas vairas, apsisaugoti nuo vejo padejo uzdetas nedidelis stiklo paaukstinimas, veidrodzius pasikeliau matomumui pasigerinti, sumontavau papildomus led zibintus dvigubo veikimo, papildomas dvi maitinimo rozetes, pajungiau GPS sistema, zodziu moca prisiderinau sau. Sakyciau jei mane uzristom akim sodintu sodintu ant simto motociklu- atspeciau be problemu, kai pasodintu ant mano. Dabar sededamas ant GS;o jauciuosi savam balne ir galiu vaziuoti toli ir ilgai.
Tiesa su siuo zveriuku imanoma vaziuoti miskais, bekele ir zvyrais. Technines moco savybes leidzia gana greitai priderinti ji sportiniam vaziavimui. Siam reikalui uztenka pasiminkstinti galine pakaba, lengvai ir greitai pasikeisti priekini stikla, nusiimti veidrodzius, uzsideti krosinius batus ir apsaugas ir tuomet nauji malonus pojuciai bus garantuoti. Kartais pasidarau sau tokia pramoga, juo labiau rudeni visda savo motociklui susimontuoju M+S grubesnias padangas. Tiesa, pries nusukant nuo asfalto privalu susimontuoti ivairiausius apsauginius ,pricendalus', as turiu omenyje apsauginius lankus, variklio apsauga- motociklas yra jautrus kritimams, papildomos priemones padejo man isvengti skaudziu pasekmiu. Sakyciau sitas mocas yra labai universalus siuo atzvilgiu.
Visiskai kitaip GS suvolkiamas kelioneje ir dar kitaip tolimoje kelioneje. Tuoj suprasit apie ka as cia. Praejusi sezona nemazai pakeliavau vienas. Isimine man keliu dienu kelione i Estijos Saaremaa Salas. Daigtu turejau visai nedaug, uzsikabines tik vienintele centrine deze. Kelioneje visa laika turejau euforijos jausma, vaziuoti galejau labai greitai o kuro sanaudos buvo visai nedideles. Saaremaa salas apvaziavau visas nevengdamas zvyro ir misko. Motociklas be krovinio lengvas ir manevringas ir pojuciai malonus- tikra meditacija. Puikus budas prasivalyti smegenis keliaujant vienam.
Dar kitaip vaziuojasi vienam i tolima kelione, kai veziesi butiniausia turistine omunicija, su trym kofrais, bet vienas, vat kur yra enduro keliavimo virsune, tuomet esi tik tu ir motociklas- esi vienas ir nepriklausomas, tuomet gali daryti taip, kaip tau sauna i galva, nori vaziuoji, nori pasistatai palapine ir gyveni. Viskas ko tau reikia pragyvenimui vaziuoja kartu su tavim. Tokiam keliavimo budui mano GS tinka labiausiai. Nuvaziuoti ir pasislepti nuo civilizacijos galima be problemu, motociklas gi enduro.
Na ir aisku mano arkliukas: prisikrauti iki negaliu, pasisodinti sturmana uz nugaros ir kelioms savaitems palikti namus. Vat butent del tokio keliavimo budo GS'as man nekele pasitikejimo. Tiesa, tokiom kelionem mocas buvo specealiai ruosiamas. Buvo isigytos didziausios talpos, geros firmos metaliniai kofrai. Centrinis kofras didziausios imanomos talpos o soniniai taip pat didziausios talpos abudu vienodi. Plotis mano moco su kofrais pasidare ispudingai didelis 118 cm. Du neperslampami maisai segami ant soniniu deziu virsaus, bako tase ir priristos sonines tases ant soniniu apsauginiu lanku ir aisku du zmones su visa motoamunicija. Nezinau koki svori visa tai sudaro, bet paziurejus i kruva bagazo suabejoji, kad baltas gulbinas sugebes visa tai pavezti. Pasirodo sugeba dar ir kaip. Maza to, su BMW dviesia vaziuoti yra zenkliai patogiau, dvieju lygiu sedyne leidzia vaziuoti ilgai ir komfortiskai. So Bemsu vaziuojant i 'dalnaboju' su keleive, net nejauciu jos krutines. Motoro galios pilnai uztenka o pakaba dirba stabiliai gerai. Sitoje vietoje GS'ui neturiu jokiu priekaistu. Tiesa siais metais vaziuojant is Portugalijos turejau problemu su grandine ir rato guoliais, bet viso sito nesieju su BMW konstrukcija, tai yra greiciau mano keliones ipatumas.
Norejau trumpai, bet nesigavo. Manau, kam aktualu, tas perskaitys. Galiu pranesti kolegoms, kad mocas iki siol nenustoja manes stebinti.
Rushanas enduro
Gyvenimas grazus...


Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushano motociklai
StandartinėParašytas: 11 Gru 2016, 00:50 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 01 Spa 2015, 22:07
Pranešimai: 250
.

_________________
Pasišalinęs...


Paskutinį kartą redagavo budras 18 Kov 2018, 03:38. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushano motociklai
StandartinėParašytas: 12 Gru 2016, 17:24 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 14 Vas 2011, 20:22
Pranešimai: 201
Miestas: Anyksciai
" enduro keliavimo virsune, tuomet esi tik tu ir motociklas- esi vienas ir nepriklausomas, tuomet gali daryti taip, kaip tau sauna i galva, nori vaziuoji, nori pasistatai palapine ir gyveni."

geriausi zodziai :)

" So Bemsu vaziuojant i 'dalnaboju' su keleive, net nejauciu jos krutines"
cia kaip suprantu jau prie bmw trukumu :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushano motociklai
StandartinėParašytas: 13 Gru 2016, 01:05 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 19 Spa 2016, 15:32
Pranešimai: 167
Miestas: Plungė
Skaitai ir dar nori :) aciu uz idomiai pateiktas mintis ;)

_________________
RD07 96'


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushano motociklai
StandartinėParašytas: 13 Gru 2016, 03:14 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 29 Gru 2014, 00:47
Pranešimai: 70
ir dar kartą- AČIŪ!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushano motociklai
StandartinėParašytas: 14 Gru 2016, 02:00 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 31 Rgp 2014, 12:40
Pranešimai: 191
Miestas: Panevėžys
Rushanai, nužiūrėjau ant priekinių lankų krepšius. Kur tokius įsigijote?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushano motociklai
StandartinėParašytas: 14 Gru 2016, 11:35 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:29
Pranešimai: 1225
Miestas: Vilnius
EdgarasV. rašė:
Rushanai, nužiūrėjau ant priekinių lankų krepšius. Kur tokius įsigijote?

EdgarasV, tai yra Sw-Motech produktas o parupino juo musu Mindazas "Motoshop", jie yra oficialus atstovai. Mindazas yra musu afikieciu daliu tiekejas o ''pricendalais'' buvau apkarstitas priverstinai, mat net nuomones savo tuo metu neturejau. Tiesiog atsidaviau i profesionalu rankas, kas pasiteisino su kaupu, rezultatas gavosi geriausias. Visu prma dabar su savo mocu jauciuosi gerai o kai privaziuodavau prie vokieciu motociklistu grupes, nesijausdavau prasciokas. As cia apie savo poziuri.
Na o sonines tases istiesu yra apsoliuciai profesinaliskas produktas, gana talpus, atsparus vandeniui ir universalus. Visu pirma jos tvirtai prisitvirtina o reikalui esant i tokia tase susidedu butiniausius reikaliukus ir prisitvirtinu vietoje centrinio kofro. Taip darau, kai su mocu isvaziuoju prasilekti zvyrais ir miskais. Tiesa kelioneje i sonines tases nerekomenduoju deti degiu produktu ir trapiu daiktu, mat, kai mocas paguldomas ant sono, gali buti nemalonios pasekmes.
Rushanas Enduro
Gyvenimas Grazus...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushano motociklai
StandartinėParašytas: 14 Gru 2016, 16:23 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 31 Rgp 2014, 12:40
Pranešimai: 191
Miestas: Panevėžys
Ačiū. Galvoju į tokius perkelti padangų remkomplektą (kameros užima pusę centrinės dėžės tūrio) ir, kaip gerai pastebėjote, būtiniausius daiktus: vandenį ar kt.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 187 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Kitas

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Pereiti į:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007