Bet griztam prie BMW. Visi neeigiami niuansai nusikelia i antraji plana, kai uzkuri motora ir pajudi is vietos. Vat cia tai stebuklas, susidaro ispudis, kad sitam zveriukui tiesiog nera galimybiu rybu, tuoj pat suvoki, kad elgtis su juo reikia itin atsargiai su protu. Motociklo dinamika tiesiog ispudinga, variklis dirba stabiliai be vibraciju ir gana tyliai, stabdziai fantastiski, ipatingai, jei padangos yra gero gamintojo, atrodo, kad ekstremaliai stabdant mocas sustojau zenkliai anksciau, nei is juo tikiesi. ABS sistema apskritai verta atskiro aprasymo, man tai yra naujas reiskinis ant motociklo, prie kurio taip pat buvau priverstas pratintis. Pasirodo ABS privalu nepamirsti isjungti, kai nuvaziuoji nuo asfalto ir tai yra itin svarbu, priesingu atveju gali buti liudnos pasekmes stabdant ant minksto pavirsiaus- priprasti prie to galima gana lengvai. Aisku sesios pavaros, aukstas kreiserinis greitis ir nedideles kuro sanaudos- be situ dalyku tiesiog neisivaizduojamas siolaikinis motociklas. O kaip gi nemalonus niuansai? Su niuansais susitvarkiau palaipsniui: del patogios sedesenos buvo zenkliai paaukstintas vairas, apsisaugoti nuo vejo padejo uzdetas nedidelis stiklo paaukstinimas, veidrodzius pasikeliau matomumui pasigerinti, sumontavau papildomus led zibintus dvigubo veikimo, papildomas dvi maitinimo rozetes, pajungiau GPS sistema, zodziu moca prisiderinau sau. Sakyciau jei mane uzristom akim sodintu sodintu ant simto motociklu- atspeciau be problemu, kai pasodintu ant mano. Dabar sededamas ant GS;o jauciuosi savam balne ir galiu vaziuoti toli ir ilgai. Tiesa su siuo zveriuku imanoma vaziuoti miskais, bekele ir zvyrais. Technines moco savybes leidzia gana greitai priderinti ji sportiniam vaziavimui. Siam reikalui uztenka pasiminkstinti galine pakaba, lengvai ir greitai pasikeisti priekini stikla, nusiimti veidrodzius, uzsideti krosinius batus ir apsaugas ir tuomet nauji malonus pojuciai bus garantuoti. Kartais pasidarau sau tokia pramoga, juo labiau rudeni visda savo motociklui susimontuoju M+S grubesnias padangas. Tiesa, pries nusukant nuo asfalto privalu susimontuoti ivairiausius apsauginius ,pricendalus', as turiu omenyje apsauginius lankus, variklio apsauga- motociklas yra jautrus kritimams, papildomos priemones padejo man isvengti skaudziu pasekmiu. Sakyciau sitas mocas yra labai universalus siuo atzvilgiu. Visiskai kitaip GS suvolkiamas kelioneje ir dar kitaip tolimoje kelioneje. Tuoj suprasit apie ka as cia. Praejusi sezona nemazai pakeliavau vienas. Isimine man keliu dienu kelione i Estijos Saaremaa Salas. Daigtu turejau visai nedaug, uzsikabines tik vienintele centrine deze. Kelioneje visa laika turejau euforijos jausma, vaziuoti galejau labai greitai o kuro sanaudos buvo visai nedideles. Saaremaa salas apvaziavau visas nevengdamas zvyro ir misko. Motociklas be krovinio lengvas ir manevringas ir pojuciai malonus- tikra meditacija. Puikus budas prasivalyti smegenis keliaujant vienam. Dar kitaip vaziuojasi vienam i tolima kelione, kai veziesi butiniausia turistine omunicija, su trym kofrais, bet vienas, vat kur yra enduro keliavimo virsune, tuomet esi tik tu ir motociklas- esi vienas ir nepriklausomas, tuomet gali daryti taip, kaip tau sauna i galva, nori vaziuoji, nori pasistatai palapine ir gyveni. Viskas ko tau reikia pragyvenimui vaziuoja kartu su tavim. Tokiam keliavimo budui mano GS tinka labiausiai. Nuvaziuoti ir pasislepti nuo civilizacijos galima be problemu, motociklas gi enduro. Na ir aisku mano arkliukas: prisikrauti iki negaliu, pasisodinti sturmana uz nugaros ir kelioms savaitems palikti namus. Vat butent del tokio keliavimo budo GS'as man nekele pasitikejimo. Tiesa, tokiom kelionem mocas buvo specealiai ruosiamas. Buvo isigytos didziausios talpos, geros firmos metaliniai kofrai. Centrinis kofras didziausios imanomos talpos o soniniai taip pat didziausios talpos abudu vienodi. Plotis mano moco su kofrais pasidare ispudingai didelis 118 cm. Du neperslampami maisai segami ant soniniu deziu virsaus, bako tase ir priristos sonines tases ant soniniu apsauginiu lanku ir aisku du zmones su visa motoamunicija. Nezinau koki svori visa tai sudaro, bet paziurejus i kruva bagazo suabejoji, kad baltas gulbinas sugebes visa tai pavezti. Pasirodo sugeba dar ir kaip. Maza to, su BMW dviesia vaziuoti yra zenkliai patogiau, dvieju lygiu sedyne leidzia vaziuoti ilgai ir komfortiskai. So Bemsu vaziuojant i 'dalnaboju' su keleive, net nejauciu jos krutines. Motoro galios pilnai uztenka o pakaba dirba stabiliai gerai. Sitoje vietoje GS'ui neturiu jokiu priekaistu. Tiesa siais metais vaziuojant is Portugalijos turejau problemu su grandine ir rato guoliais, bet viso sito nesieju su BMW konstrukcija, tai yra greiciau mano keliones ipatumas. Norejau trumpai, bet nesigavo. Manau, kam aktualu, tas perskaitys. Galiu pranesti kolegoms, kad mocas iki siol nenustoja manes stebinti. Rushanas enduro Gyvenimas grazus...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
|