AfricaTwin.LT http://africatwin.inforsanas.lt/forum/ |
|
Jono Africa ne Afrikoje http://africatwin.inforsanas.lt/forum/viewtopic.php?f=13&t=360 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Jonas [ 10 Gru 2011, 03:57 ] |
Pranešimo tema: | Jono Africa ne Afrikoje |
Sveiki, Afrikistai. Ir man pagaliau pavyko įsigyti savo svajonių baiką. Motociklizmu užsikrėčiau prieš gerą „desėtką“ metų. Tada jodavome daugiausiai „patikima“ rusiška arba „importine" - čekoslovakiška technika. Retkarčiais stūmoklis išsilydidavo ar koks inkaras pradėdavo į masę srovę nutekinti ... Bet tie gedimai labai lengvai būdavo pašalinami. O ir kaifas važiuoti savo rankomis prikeltu motcikletu buvo neišpasakytas Paskui sekė studijų laikai. Moto idėjos šiektiek atitolo, bet nepasimiršo. Viešint už Atlanto teko apturėti senutėlę „Honda CB 750“. Daug džiaugsmo ji suteikė savo naujam savininkui. Ir niekada nepavedė ... Sugrįžus į tėviškėlę retkarčiais išsitraukdavau į dienos šviesą 90% į „plentvolį“ perdarytą „MT-11“. Tačiau šis motociklas nėra patogus, o juo labiau patikimas ilgesnėse kelionėse . O kelionės mane žavi labiausiai. Taip beskaitydamas įvairius interneto formus ir pasitaręs su kolegomis motociklistais atradau “Africa Twin” Prieš metus dar gavau proga gyvai pavažiuoti su AT porą ratų aplink sandėliukus. Ir nuo tada “XRV” virusas apsigyveno manyje Galiausiai taurė persipildė šiemet, kai senas bičiulis Paulius (tuo pat vardu yra prisiregistravęs ir šiame forme) davė man pasukinėti savo “Transalp’o” rankeną. Grįžęs namo pradėjau vėl žiūrinėti skelbimus internete ... Sekančią dieną pažystamamą Afrikos turėtoją Andrezą pradėjau kalbinti, kad važiuotume bent jau apžiūrėti parduodamų AT į Panevėžį. Netrukus iš baikerio Andrezo išgirdau visai netikėtą frazę:”pirk mano” … Dar kiek aptarę reikalą, priėjom išvados – baikeris negali būti be motociklo. Jeigu Andrezui pavyksta surasti jam patinkantį “Honda VFR”, o man kaina tinka – aš nuperku “VFR’ą” o jis man perrašo Afriką. Rytojaus dieną taip ir nutiko. Nulėkėm į Klaipėdą. Andrėzas įgijo savo svajonių “VFR’ą”(beje jau trečią savo moto karjeroje), o aš sekančią dieną riedėjau su savo naująja drauge Afrika į tech. apžiūros stotį. Ši laiminga AT įsigijimo istorija nutiko lygiai prieš mėnesį. Šiemet rudenėlis buvo labai palankus važinėtis motociklu. Todėl nuo “perrašymo dienos” jau spėjau įsukti pirmąjį 1000km Rytoj baigiasi mėnesio draudimas. Oro sąlygos kolkas ne pačios maloniausios laisvalaikio pasivėžinimui. Bet jei tik sniegas nudžius nuo kelio – apsidraudžiu ir vėl į trasą. Juk enduro klasės motociklui sezonas tęsiasiasi visus metus… Manoji “Africa Twin” randasi ne Afrikoje: Mainų programos dalyviai: Kadaise turėta “Honda CB 750” niekada nepavedė: “Plentvolis” vis dar ištikimai laukia “pavasarinio pravėdinimo”: Praėjusios savaitės pasivėžinimas po raketinę bazę: http://vimeo.com/33179244 |
Autorius: | tomasn [ 10 Gru 2011, 14:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: Jono Africa ne Afrikoje |
pavyzdinis prisistatymas ir bais grazus video |
Autorius: | Rushanas [ 10 Gru 2011, 14:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: Jono Africa ne Afrikoje |
Super, mano galva tai pavyzdinis prisistatymas. Pirma karta zmogus apsireiske forume ir mes iskarto suprantame su kuo turime reikalu. Man su tokiu zmogum maloniau bendrauti. Rushanas Africa Gyvenimas grazus... |
Autorius: | Hanss [ 10 Gru 2011, 14:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: Jono Africa ne Afrikoje |
Spalva teisinga! Beieskodamas sau africos, sita mocaca as apziurinejau pries 3 metus prie Rokantiskiu. Anglicanke, sidabr dazais nudazytas priekinis ratas, juodai dazytas oro filtro dangtis.., bet po to susiradau savaja |
Autorius: | Tomas [ 10 Gru 2011, 16:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: Jono Africa ne Afrikoje |
Puiku |
Autorius: | Paulius [ 11 Gru 2011, 01:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: Jono Africa ne Afrikoje |
Na, Jonas - gyva legenda Pamiršo tik iš kuklumo paminėti, kad pagrindinė jo aistra yra parasparniai (skudurlėkiai), va šiandien atsiėmė medalį už Lietuvos rekordą. Todėl manau Africa bus naudojama tik lietingomis ir smarkiai vėjuotomis dienomis, kai nėra galimybės skristi. Bet žmogus viską daro su užsidegimu, tai ir su moto nuveiks daug.. |
Autorius: | Rushanas [ 11 Gru 2011, 02:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: Jono Africa ne Afrikoje |
Paulius rašė: Na, Jonas - gyva legenda Pamiršo tik iš kuklumo paminėti, kad pagrindinė jo aistra yra parasparniai (skudurlėkiai), va šiandien atsiėmė medalį už Lietuvos rekordą. Todėl manau Africa bus naudojama tik lietingomis ir smarkiai vėjuotomis dienomis, kai nėra galimybės skristi. Bet žmogus viską daro su užsidegimu, tai ir su moto nuveiks daug.. Medali i studija. O dar mes privalome smulkmenas apie rekorda suzinoti. Rushanas Africa Gyvenimas grazus... |
Autorius: | Gytis [ 12 Gru 2011, 03:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: Jono Africa ne Afrikoje |
labai geras filmas. |
Autorius: | gvidasba [ 12 Gru 2011, 16:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: Jono Africa ne Afrikoje |
liuks, nauji vejai papasakok ar likai patenkintas africa pralekus pirmus 1000km? |
Autorius: | Jonas [ 19 Gru 2011, 15:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: Jono Africa ne Afrikoje |
gvidasba rašė: papasakok ar likai patenkintas africa pralekus pirmus 1000km? Kad nėra kolkas daug ką pasakoti. Kaip Dunce sako, daugiausia riedėjau "aGsfaltais". Džiugina jaučiamas stiprus sukimo momentas nuo pat pradžių. Motociklo masė ir minkšta pakaba suteikia konforto ir savotiško saugumo jausmą lekiant žvirkeliu. Teko apturėti vieną smagų batoną ant sąmanų (raketinėje bazėje). Važiavau su keleiviu pakankamai lėtai. Tai kol nusivertėme, kažkaip slysdama koja prikaupė daug sąmanu. Ant jų minkštai paguldėme motociklą. Kuomet pamėginau pakelti, tai buvau gerokai nustebęs, kad nesikelia Netrukus prišoko kolega ir iš kažin kur atsiradęs mano keleivis . Padėjo atkelti motcą ant ratų. Apžiūrėje neradome jokių nuostolių, tai ta proga išgėrėm arbatos ir pasilinkejom tik "minkštų batonų" Tiesa, dar teko apturėti tokį "pusbatonį". Vėl su keleiviu (Žinot gi - pradžioje visi bičiuliai nori arba pralėkti, o jei nemoka važiuoti - tai prašosi pavėžinami ) Taigi, ši kartą aerodrome, pakilimo tako kraštines betonines plokštes yra aptraukę tokia žalia, labai slidi masė. Aš tai žinojau ir "atsakingai" mėginau pasukti į kairę mažu greičiu. Tuo metu šalimais pasitaikė dar kolegos šunelis. Užsižiopsojau, kur čia tas šuo randasi, kad nepervažiuočiau... ir žiūriu, kad jau priekis slysta Sekančią akimirką instinktyviai padidinau kažkiek apsukas ir... Ar tai išslydome iš slidžios masės, ir ratai sukibo, ar tai padėjo tos apsukos... Afrika akimirksniau vėl atsistatė į vertikalią poziciją, ir nesustoję važiavome toliau. Jokių techninių nesklandumų per pirmąjį 1000km. neteko patirti. Motociklu esu daugiau negu patenkintas Pas mane kolkas motcas be lankų. Tai dairausi iš kur juos nupirkti. Moto4U kolkas neturi. Sakė pavasarį atsiveš. Gal kas iš formiečių žinote kur tokio gėrio reikia ieškoti ant Lietuvos? Gal kur guli nenaudojami... Nors nuoširdžiai tuom abejoju p.s Ilgai svarsčiau, kaip atsakyti Rushanui dėl rekordo...Čia gi tema apie motociklus...Diskusija apie "skudurlėkius" labiau tiktų į "fludo" skyrelį. Tik "tarpinė tarp vairų ir sėdynės" ta pati Gal nesupyks moderatoriai. Nesimėtydamas atsakymą parašysiu čia. Rekordas pasiektas skrendant be motoriu parasparniu. Nuskrietas atstumas -296,77km. Skriejimo laikas - 7h19min. Jums kogero pagrįstai kyla klausimas, kaip suprasti "be motoro". Kogero ne vienas matėte arti žemės ratus sukančius ir kai kurių gyventojų nepasitenkinimą dėl variklio ir propelerio keliamo triukšmo kurstančius - motorizuotus parasparnius. Skrydis be variklio energiją gauna iš saulės. Saulė ne vienodai išildo kontrastingą žemės reljefą. Išilęs paviršius sušildo orą virš savęs. Netrukus šiltas oras pradeda maišytis vertikaliai. Šiltas oro srautas (aviatoriai tokius srautus vadina termikais) kyla iki tam tikro aukščio, kol pradeda formuoti debesį. Šaltas oras nusileidžia iš padebesių prie žemės sušilti. Šiltą ir šaltą oro masę jaučiame važiuodami motociklu saulėtą vasaros dieną. Parasparnis lygumose pakeliamas specialia technika į 300-800m aukštį. Toliau pilotas, atsikabinęs nuo kėlimo lyno stebi aplinką, juda į priekį apie 30-60km/h greičiu ir kiekvieną sekundę nusileidžia apie vieną metrą žemyn. Parasparnistas turi "stebuklingą" elektroninį prietaisą (Variometrą), kuris jautriai reaguoja į slėgio pasikeitimus ir rodo vertikalų greitį m/s. Jei pasirinkta kryptis teisinga, ir parasparnis įsklendžia į šilto oro srautą (suranda termiką) - jis su visa oro mase pradeda verikaliai kilti į viršų. Kartais verikalus kilimas gali būti daugiau kaip 5m/s. Sukdamas ratais, kad neišskristų iš keliančio srauto, pilotas pasiekia kamuolinių debesų aukštį. Toliau sklendžiama link kito debesies ir vėl renkamas aukštis. Parasparnio (be variklio) pilotas maršrutiniame skrydyje termikuose atrodo daugmaž taip: Kogero mintyse kyla klausimas - o kas, jei nepasiseka. Jei nepavyksta surasti termiko ar tiesiog papuolama į žemėjantį srautą? Orlaivis tiesiog sklendžia žemyn 1-5m/s greičiu. Panašiai kaip parašiutas, tik dar juda į priekį. Jei meteorologinės sąlygos palankios, įgūdžių pakanka ir lydi sėkmė - sklandyti termikuose nenusileidžiant galima keletą valandų. Labai gerą dieną, kuomet iki saulėlydžio danguje karaliauja ištisos "debesų gatvės" (eilemis pavėjui išsirikiavę kamuoliniai debesys) - erdve nuskriejama šimtai kilometrų. Panašią dieną ir man pavyko nuskrieti tuos kilometrus. Šitaip sklando dauguma paukščių (suka ratais, neplasnoja sparnais, bet pastebimai kyla į viršų). Lygiai tokiu pačiu principu žmogus gali išmokti skrieti parasparniu, skraidykle ar sklandytuvu. Skrydžio detales, taip pat "medalį studijoje" galima rasti čia: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... c10c902dd6 |
Autorius: | tomasn [ 19 Gru 2011, 17:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: Jono Africa ne Afrikoje |
o tai kyla naturalus klausimas - skrydyje reiskias reik deveti pampersus? ar kaip zuvedra is dangaus lenkijos ukininkui ant kepures? |
Autorius: | Paulius [ 19 Gru 2011, 17:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: Jono Africa ne Afrikoje |
tomasn rašė: o tai kyla naturalus klausimas - skrydyje reiskias reik deveti pampersus? ar kaip zuvedra is dangaus lenkijos ukininkui ant kepures? čia iš kitos serijos ta pačia tema: narai vandeny irgi praleidžia nemažai laiko be galimybės greit iškilt į paviršių, tai dėl gamtos atlikimo reikalų jie skirtomi į dvi kategorijas: 1. Tie kurie "varo" į kostiumą. 2. Tie kurie nesako, kad "varo" į kostiumą. |
Autorius: | Gucul [ 19 Gru 2011, 22:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: Jono Africa ne Afrikoje |
Na ka gi...sveikinimai su rekordu,is tikro grazus vaizdai,galetum daryti savo foto parodas Vis tik labai idomus sportas,ypac ivertinant jog tai baikeris padangese gaudo veja..super. |
Autorius: | Konstantinas [ 28 Gru 2011, 21:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: Jono Africa ne Afrikoje |
Jonai, girdejau, kad moto4u lankai parduodami kappa firmos, kokybe nelabai gera, pvz metalas trapus, lengvai luzta. Geriau pagaminti. |
Autorius: | Vasaris [ 29 Gru 2011, 14:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: Jono Africa ne Afrikoje |
Man tas baltas africos dažymas pats gražiausias |
Autorius: | Jonas [ 30 Gru 2011, 16:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: Jono Africa ne Afrikoje |
Konstantinas rašė: Jonai, girdejau, kad moto4u lankai parduodami kappa firmos, kokybe nelabai gera, pvz metalas trapus, lengvai luzta. Geriau pagaminti. Lankus jau nupirkau...Atsiliepė žmogus iš šio formo. Tiesa, lankai visgi "Kappa". Dar neuzdėjau, bet kai dėsiu padarysiu foto ir parodysiu. Jei labai nepatikimai pasirodys - garaže turiu kempą. Teks turbinti |
Autorius: | Konstantinas [ 31 Gru 2011, 21:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: Jono Africa ne Afrikoje |
Na jeigu krenti nedaug - tai nieko baisaus:) O as kai mokinaussulauziau ir Hepko and Becker lankus:) |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |