Birželio 28 (šeštadienis). Landry Savoie-Col de I‘iseran perėja (2770 m.)-Modane-Col du Telegraphe (1566 m.)-Col de I‘izoard perėja (2360 m.)-Col de Vars (2108 m.)-Col de la Bonette (2715 m. arba 2802 m.)-Isola (360 km.)
Ryte atsikėlę, radome gautą SMS iš Arūno, kuris per 19 val. 40 min. sėkmingai pasiekė namus- va čia tai „Geležinis užpakalis“
Šaunuolis
Grįžtant prie vakar dienos klausimo, galiu pasakyti, kad ši diena mane su Sauliumi vėl nustebino. Nustebino pačių kalnų, kalnų kaimelių grožiu, perėjų aukštumu, naujais nerealiais vaizdais. Pastarosios dvi dienos, man asmeniškai, įspūdžių prasme, buvo geriausios
Šioje nuotraukoje gerai pažiūrėjus matosi dar veikiančios kalnų slidinėjimo trasos
Nors Wikipedia nurodo, kad kelias vedantis per Col de I‘iseran perėją yra aukščiausias Alpėse, galiu pasakyti, kad tą pačią dieną su motociklu buvome pakilę ir į 2802 m. Labai norint šią perėją galima būtų laikyti aukščiausia, nors jos trumpesnis variantas praeina 2715 m. aukštyje
Birželio 29 (sekmadienis). Isola-Col Saint Martin (1500 m.)- Col de Braus (1002 m.)-Nica-Monakas-Genuja (352 km.)
Ši diena siejama su trečiuoju kelionės tikslu- pasiekti Nica ir išsimaudyti Viduržemio jūroje. Jis taip pat pasiektas.
O dėl puikios kelionės finišo reikėtų padėkoti Sauliui ir labiausiai jo pusseseriai Danguolei, gyvenančiai Italijos Genuja mieste. Ji mus pamaitino, pagirdė, išmaudė jūroje, aprodė Genują ir suteikė nakvynę
. Viskas buvo super
Birželio 30 (pirmadienis). Genuja-Nurnbergas-Berlynas-Poznanė (1426 km.). Nakvynė viešbutyje (26 EUR/žmogui).
Liepos 01 (antradienis). Tranzitinė kelionė namo Poznanė-Varšuva-Vilnius (810 km.)
Apibendrinant kelionę, galiu pasakyti, kad ji buvo nereali
Vienas trūkumas- negalėjome sudalyvauti APL-e, tačiau juk vienu užpakaliu (nors ir geležiniu
) dešimt kėdžių neapsėsi. Reikia rinktis ir šį kartą buvo pasirinkta kelionė. O APL prisimintas dėvint ankstesnių metų šio renginio maikutes
Labai ačiū Sauliui ir Arūnui už puikią kelionę
Iki kitų kartų.
Tai turbūt tiek šiam kartui. Jei kam ši informacija padės- būsiu laimingas, o jei kam reikia daugiau informacijos ar patarimų, prašau klausti čia ar kreiptis privačia žinute- kiek galėsiu, tiek padėsiu. Kelionės treckas skaitmeniniame variante yra.
Daranius jau klausė dėl motociklo pakeitimo. Atsakant, galiu pasakyti, kad su naujuoju jau pravažiavau apie 12 tūkst. km. ir juo esu visiškai patenkintas, jis atitiko mano lūkesčius. Numatau vieną problemėlę- tai motociklo skleidžiama šiluma. Šios kelionės metu buvo viskas OK, nes temperatūra turbūt nebuvo pakilusi aukščiau 28 laipsnių, tačiau važiuojant kur šilčiau būtų tikrai per šilta. Apie tai daug prirašyta forumuose, todėl laukia patobulinimai
Šiaip technika atlaikė puikiai visos kelionės metu, visiškai nebuvo iškilusių jokių problemų.
Įdomių kelionių ir gerų įspūdžių