AfricaTwin.LT http://africatwin.inforsanas.lt/forum/ |
|
-LV-RU-UA-PL- http://africatwin.inforsanas.lt/forum/viewtopic.php?f=14&t=286 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Hanss [ 15 Rgp 2011, 15:36 ] |
Pranešimo tema: | -LV-RU-UA-PL- |
Seniai man nedave ramybes mintis pavaziuot mocu kur nors i rytus. Dalinai Andrerjaus is Maskvos deka (jis prisikviete mane i svecius) siemet pagaliau ji subrendo iki realybes. Ilgai negalvojes pasirinkau marsruta iki Maskvos per LV ir grizti i Lietuva per UA, PL.. Buvau nusprandes vaziuoti vienas, bet kazkaip viai netycia pasisiule man palaikyti kompanija Babajus (Sergej. Latvija). Tai dienai mielai sutikau (tai buvo mano didziausia sios keliones klaida). Liepos 28 d., po piet, susidejes daiktus, palapine.. pajudejau link Rezeknes, kur manes lauke Babajus. Dar svarus ir sausas Vos isvaziavus is Vilniaus, pliuptelejo lietus kaip is kibiro (net lietaus kostiumo nespejau uzsidet, o veliau nemaciau tam prasmes) ir taip iki pat LV-RU sienos. Iki Rezeknes plaukiau! Ivaziaves i Daugpili visai uzmirsau, kad siame mieste yra tokia transporto rusis ( da nu ja nx) kaip tranvajai, Drasiai vaziavau antra eile. Pilna masinu ir staiga pries mane atsiranda tranvaju begiai kertantys kelia dar smailesniu nei 45' kampu. Tam, kad juos kirsti nors kiek staciau, neturejau nei laiko, nei vietos manevrui. Na ir.. prasidejo mano pirmosios "karuseles" sioje kelioneje Issilaikiau neissitieses, bet nuo to momento atsirado kazkokia vidine baime Antru "karuseliu" ilgai laukt nereikejo Kaip jau minejau, lietus pyle kaip is kibiro. Kazkodel visa kelia stebejau koks kelio zymejimas ant asvalto. Dazytas ar uzlietas balta mase. Puikiai zinojau, kad to uzlieto reikia saugotis, kad ypac lyjant jis slidus. Visa laika maciau dazytus punktyrus, istisine... Pries pat Rezekne prisivijau kelininku Maza. Is priekio automobiliu srautas, niekaip negalejau jo aplenkti. Ir staiga pries mane atsiveria didziule pieva kurioje kelias daro dideli lanka kairen. Matomumas puikus. Auto nera. Lenkiu nekreipdamas demesio i istisine linija. O reikejo atkreipt. Atkreipt demesi i tai, kad kelio zimejimai pasikeite ir jie dabar ne dazyti, o uzlieti kazi kokia balta mase! Taip sutapo, kad posukio isemimas ir MAZo lenkimas vyko vienu metu. Istisine kirtau jau gerokai uzguldes moca. Greitis ~110km/h. Bleee, pasirodo kokia fignia buvo tie tranvajaus begiai! Nelabai atsimenu kaip ir kas ten buvo, bet tai tesesi labai ilgai. Po viso to, jau lenkiant MAZa, jo vairuotojas islindo per langa draugiskai pirstu grezdamas savo smilkini Pagaliau pilna to zodzio praasme daplaukiau iki Rezeknes. Babajus manes jau lauke. Atsigerem kavos ir pajudejom link Pasienio su Ru. Nezinau, ar ten slapias asvaltas toks slidus, ar kas, bet slidinejom mes abu. Babajus viename posukyje vos neisskrido is kelio su visais savo cemodanais Kazkoks sudas. Emiau bijot kiekvieno posukio! Sustojau, kiek nuleidau is padangu ora (pries kelione pripompavau po 2 kg/cm!), tapo kiek stabiliau, bet dar ilgai buvo baisoka moca guldyt net ir ant sauso asvalto. Pasienyje besikalbant apie tai su Babajumi nebegirdejau is jo pagyrimu (anksciau jis tai dare daznai) Mitas 07 padangoms LV pasienis. Pradzia buvo tame, kad paprasytas LV pasieniecio duoti moco tex pasa jo neradau BUvau besusitakas su mintim, kad as jo nepasiemiau, bet paklauses vieno furisto, kuris pasake - tu vyras tik ramiai.., bus dar pikciau, jei grisi namo, o dokumentai buvo kur nors mote. Taip ir buvo, pasas, teises vietoje, o tex pasas ir draudimas ideti i sulankstyta zemelapi! Idomumai tesesi! Nustebino musu kaimynu latviu isradingumas! Kartu su auto eileje mes aisku nestovejome, bet uz tai mums pasienietE "pasiule" iki RU mocus nusistumt(tai skaitysis sienos kirtimas pesciomis), o jei norime vaziuot, prasom i eile! (apie 40 auto). Pzdc, nusistumem! Su Rusais be problemu. 10 min ir mes RU. Negaliu paaiskint kodel, bet ten as kaifuoju! Ir px man tos nepjautos pievos, piktzoles iki pazastu, net kitos spalvos, kazkokie juodi, purvini kelkrasciai, bloga kelio danga... Kaifavau net nuo pirmosios problemos! Pasirodo Rusijai musu valiuta (baksai, eurai..) nx nereikalingi. Jie jos gauna sociai uz nafta, dujas..., todel kirtus siena nera nei vieno valiutos keitimo punkto, o as dar LV benzobako kraneli perjungiau ant rezervo! Va ir prasidejo senu, geru laiku prisiminimai Valiuccikai, perekupai... Pardave baksus uz rublius pardavejai vienoje is pakeles parduotuviu, nusipirkom sio bei to uzkast (is namu emem tik kava, arbata..) atsake i pirmuosius vietiniu gyventoju "blic turnyro" klausimus, kiek traukia, kiek valgo, kiek kainuoja... (cia apie mocus), uzsipyle pilnus bakus, nutareme ta vakara pavaziuot link Maskvos dar kokius 200 km ir statytis kur miskelyje palapines nakvynei. Gavosi kiek kitaip Vietoj nakvynes sustojome tik uzkast Mocams "pasiprasius" rezervo (maniske tai daro po ~350 km), mes vel stojome benzokaloneleje. Aisku kava, cigarete.. ir kaip cia be papiginiu makaronu operatorei ir siaip i kolonele uzsukusiai vietiniai faunai Oi (Žalia rūta), ko as tik nepritryniau per visa kelione Buvau ir is Kirgistano, pardaves LADA, nusipirkes moca ir uz likusias babkes variau i Maskva uzdarbiaut.., o vienoje is koloneliu vos "nenusipirkau" Moskvichiaus. Tik isgirdes, kad duodu uz jo auto pagal svori, kaip uz juodaji metala, rusas suprato, kad visa tai pokstas. Mano pakeleivi mano pokstai su vietiniais vis labiau erzino, kilo siokia tokia itampa.. Kazkodel jam atrode, kad as apgaudineju zmones, meluoju... Pramynus dar kokius 100 km Babajus pradejo snuduriuot bevaziuodamas. Dazniau stojome pakeles kavinese, benzo kolonelese, kad Babajus kiek prasiblaskytu ir tuo paciu dairemes vietos kur galima butu pasistatyt palapines. Aplink tamsu, dregna, rukas. Visus esamus nuvaziavimus nuo trasos mes aisku pralekdavome, o kiek matesi vaziuojant, tai tik laukai su zole iki pazastu (atvirai sakant, pakeleiviui net nezinant, jau buvau nusprendes mynt iki Maskvos ). Taip bestoviniuodami davaziavome Tveres sriti ir garsiaja M9 kelio ~ 40 km atkarpa. Xebra, tai kazkas zodziais nenupasakojamo. Tai reikia pamatyti, juo pavaziuoti..! Daug is rusu esu apie sia kelio atkarpa girdejes, bet, kad taip.. Cia AT.ru forume apie si kelia raso Pasha (beje pats kelininkas): Финальный прохват из Риги в Москву закончен успешно. Апофеозом его был участок дороги М-9 (Москва-Рига) км 308-345. Такой дороги я не видел НИКОГДА! Враг не пройдет гарантировано! Visa laime, kad vaziavom nakti, per ruka ir nelabai matesi kuo vaziuojam. Buvo ne taip baisu! O ir Babajui miegai issisklaide Proveza ~20 cm gylio ir plius tokia "tarka", kad net su Africa nera jokio noro vaziuot greiciau nei 60-80 km/h. Duobes 1mx1m ir ~30 cm gylio, kurias apvaziuot nebelieka jokios galimybes, isdygsta labai netiketai. Issukinejant is kelio i benzo kolonele eiliniam "poilsiui", Babajus sugebejo ant asvalto ilenkti Africos variklio apsauga! Bet ir nuo viso to as kaifavau! Kas idomiausia, pabaigoje sitos kelio atkarpos stovi paminklas - tankas. Lyg - cia as taip asvalta sugadinau! Paryciui, brekstant rytui, apsirengiau lietaus kostiumo svarka. Dar Lietuvoj buvau permirkes iki paskutinio siulo. Daresi salta. Babajus vel pradejo ieskot vietos palapinei, o as vis ji ikalbinejau pavaziuot dar koki 100 km., o tada miegot. Ivaziavome i Maskvos sriti. I akis is kart krito Tadzikai ir kiti spalvotieji (RU vadinami gasterbaiteriais), kurie net pries 5 val ryto, dirbo visokius darbus (pasirodo Maskvoje, pamaskvy.., juoduju darbu baltaveidziai beveik nebedirba.) Va taip va, man besekant Babajui pasakas apie saldu rytini miega siltoje lovoje, 6 valanda ryto mes pasiekeme Ruzos miesteli ( 80 km nedavaziavus Maskvos) kur mus sutiko MakSas (su juo mes pazystami realiai nuo praeitu metu Mogiliovo). Mano TRIPas rode nuo namu nuvaziuota 1000 km! Atsigerem karstos arbatos (isvirtos tu paciu gasterbaiteriu) ir miegot. Apie piet mane ne serzantas pazadino ir ne kokio gaidzio giedojimas, o gan profesionalia foto iranga apsiginklaves Sergejus ir pilna to zodzio prasme issitempe pasivaiksciot po miesta. Oi bleee, vaiksciojom mes fotografuot tankus, patrankas.. net muziejuje buvom (vietiniai ten nera buve) Ir kur beeitumem, jei kur vyksta kokie kelio darbai, gatviu slavimas... visur tai dirba tik ciurkos! Vakare, grizus "namo" mums buvo iskurenta pirtis, atvaziavo dar vienas pamaskves Afrikietis (Турук Макто. Andrejus) ir mes net labai puikiai praleidome vakara vyriskoje kompanijoje. Mergu tikrai nebuvo! (cia kai ne kuriems skaitytojams ) Ryte 6 val., kiek apsipyke su Sergejum (on ze Babaj), sustartavom pro Maskva i Vladimira ir i senovini, tapusi turistiniu, miesta Suzdal, Kuriame vyko bike susiburimas "Sestu begiu". Neesu megejas tokio tipo bike sow, bet vaziavau i ten tikrai su dideliu idomumu. 1. Tai savaime gavosi tarsi kazkoks mano (musu) keliones galutinis taskas, o 2. ten susitareme susitikti su tikrai nemaza grupe RU Afrikieciu! Nuvaziavus vos 15 km nuleido Babajaus galini rata. Tai nebuvo pradurimas. Paprasciausiai prasitryne kamera nuo del savo amziaus. Abu kiek prasimankstine keisdami kamera, stipriai sildant rytinei saulutei pajudejome toliau. Privaziavus MKADa (treciasis Maskvos aplinkelis), pamates policija, negalejau ju pravaziuot su jais nepakalbejes Sustojau, pasiklausinejau kelio (kur ir kaip vaziuot puikiai zinojau) pasipasakojau kaip sunku gyvent Tadzikistane.., o tie koldunai (policininkai tikrai buvo panasus i koldunus ar varskecius) net dokumentu manes nepaprase! Vaziuojant MKADu ir issukus i M-07 Niznij Novgorod kelia prasidejo pirmosios vazinejimo motociklu po Maskva pamokos. Man tai sekesi gan lengvai (Babajaus buvau apvadintas pacanu, lixačium...). Taisykle Nr.1 ten yra laikytis arciau pirmos eiles (dazniausiai ju buna 4-5), kad istrigus i kamsti galetum pabegt kelkrasciu! Tarp eiliu Maskvoj su mocu nelabai palandziosi. Automobiliai stoja vos nesikabindami veidrodziais. Pagaliau privaziavom pusiaukele kur musu jau lauke Rideris (Maksas is Kovrovo), Kato (Katerina,Maskviete. Kas buvot AT saskrydije Vilniuje, juos matet) ir dar vienas man nepazystamas Tiger vazniciotojas. Vladimire landziojant kamsciuose tarp eiliu, as istrigau sankryzoje paskui troleibusa ir nutariau ji apvaziuot is desines saligatviu, o kai nusokau nuo saligatvio pries troleibusa, atsiduriau kakta kakton su policininku! Keista, bet tas tik isputes akis skestelejo rankomis ir net nebande manes sustabdyt! Toks jausmas, kad Maskvoj, pamaskvej.., policija nuo motociklistu net nusisuka, kad nekiltu noras juos stabdyt, nebut pazeminti tuo, kad vistiek nei vienas nesustos! Kiek pasivaikscioje po Vladimira atvaziavom i Suzdal. Ant tripo rode ta diena pravaziuota 520 km. Atvykus i "Ant sesto pavaros" mus pasitiko xebra is Jaroslavlio, Kostromos.., kurie jau buvo uzeme vieta ale mini Afrikieciu stovyklai. Sutikau daug jau Vilniuje ir Mogiliove matytu veidu. Buvo tikrai gera atmosfera, ant kirogazkes virta kareiviska kose, daug alaus.. Kaip nekeista, dvi paras grojo visai nebloga muzika. Pernakvoje tame baikeriu saskridyje, is pat ryto dar pasibendrave.., apie piet atvaziavom i Suzdal. tikrai grazus turistinis miestelis i kuri suveztos medines cerkves, namai... is ivairiausiu Rusijos kampeliu. Rideris (Maksim. Kovrov) mus palydejo gera 100 km link Maskvos, sustoje atsigerem kavos, atsisveikinom ir cia musu keliai su Maksimu issiskyre. Jis i Kovrova, o mes su Babajum nuvaziavom i Maskva kur Kur musu Lauke kitas MakSas (Maskva-Ruza) su raktais nuo Andrejaus buto kur mes dvi naktis ir nakvosim. Vaziuojant link Masvos mane stebino mano akei neiprastas vaizdas. Palei kelia istisi turgus. "Gariunai" kur prekiaujama ir vobla (dziovinta zuvis), ir liustrom, ir kuo tik nori. Privaziavus vieta kur prekiaujama zaislais (mazdaug 5 km kelio ruoze), pasijunti lyg Kinieciu kvartale ir viskas aplink tampa ruzavom.. spalvom. Cia nepatingejau sustot nusifotografuot su "bezdzionyte" prekiaujancia zaislais Likus ~80 km iki Maskvos prasidejo pats idomumas ir tada as supratau, kam Maskvieciams reikia tokiu mocu kaip Africa! Sekmadienis ejo vakarop ir visi Maskvos dacnikai vaziavo namo is sodu, sodybu... Tokio kamscio as dar nebuvau mates. Kelias panasus i Vilnius-Kaunas (tik po 3 eiles i viena puse) ir jame ~80 km kamstis! Automobiliai sustoje i 4 eiles + viena eile kelkrasciu. Vietomis gudruoliai bando daryt dar viena eile kelkrastyje, bet neilgam, nes buvo po lietaus, o kelkrastis nuo pastovaus vazinejimo juo vietomis panasus i tankodroma. Tai buvo kazkas! ~80km tikrai gero, greituminio ofrouldo! Sukom rankenas su Babajum kelkrasciu (vietom dar ir desiniau jo), jausdami savotiska adrenalino antpludi. Atsistoje, vietomis sokinedami nuo bangos ant bangos, per balas, nors salia stovedavo Bentliai, S klases mersai.. Vienoje vietoje taip "issilinksmines" neapvazinejau ir autobusu sustojimo (vaizdelis is sono turejo but ispudingas ). Iveike ~ puse kamscio sustojome kiek atsipust, nes plaukeme savo sultyse (prakaite). Sedejau ant moco, rukiau ir stebejau vos judancia automobiliu lavina. Kelkrasciu pasispirdami kojomis privaziavo du cioperistai (mes juos lenkeme kelkrastyje) ir vienas is ju kiek su pavydu pasake - gerai jums, kai jus ant enduro! Taip "pasportave" dar kokius 40 km pasiekeme Maskav kur musu jau lauke MakSas s MadFox'u. Jie mus palydejo pas Andreju i namus (Andrejus parskrido tik nakti, o raktai nuo jo buto buvo is anksto palikti MakSui). Is ryto papusriciavom ir su Andrejum (tas kuris per saskridi Vln pasakojo apie rally "Xasarskije stepi") isvaziavom i miesta. Buvome pavezioti automobiliupo Maskva ir isleisti netoli raudonosios aikste (Andriusai reikejo kelioms valandoms i darba). Pasivaiksciojom po arbata, aisku nusifotkinom raudonojoj aikstej ir apie 18.00 patys metro parvaziavom "namo" pasiimti mocu, nes apie 20.00 buvo sutarta su Maskvos Afrikieciais susitikti "Vorobjiovi gori" apzvalgos aiksteleje Na, visgi Maskva yra Maskva. Tokio vaizdelio Lietuvoje neesu mates Kaip sake vienas Maskvietis, Masvoje tiek Afrikieciu dar nebuvo susirinke i viena kruva. Xebra malaciai! Tikrai siltai mus sutiko, atsigerem kavos, pamalem liezuviais ir pradejus temt jie mums suorganizavo ~100km pakatuskes po Maskva, Moscow city, izymiaja Rubliovke... Beje reiketu pavydet maskvieciams ju keliu. Asvaltas visoje Maskvoje toks, kad galima butu drasiai rengti F-1 lenktynes! Toks jausmas, kad Maskvoje greicio apribojimo zenklai (jie kabo ant viaduku is kart po sesis, svieciantys ir mirksi) statomi dviratininkams, nes vaziuojant 110-120 km/h nelabai ka lenki Naujas Maskvos meras isleido isakyma - visu asvaltuotu saligatviu danga pakeisti plytelemis ir pradejo nuo apzvalgos aiksteles kur mes ir rinkomes Kaip girdet is Maskvietisku pletku, mero zmona vadovauja firmai kuri tas plyteles ir gamina. Nieko naujo. Viskas kaip ir pas mus, kaip ir visur... Pas Andreju namo, pastate mocus i apmokama aikstele, grizom jau gerokai po vidurnakcio. KIek pavakarojom ir miegot. Ryte judam link Kijevo. Pavargau rasyt, nuotraukas deliot.. Veliau bus daugiau |
Autorius: | Konstantinas [ 15 Rgp 2011, 20:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: -LV-RU-UA-PL- |
na, tai kas toliau?:) |
Autorius: | Hanss [ 15 Rgp 2011, 21:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: -LV-RU-UA-PL- |
Rasom, rasom... |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |