AfricaTwin.LT

Motociklų Honda XRV AfricaTwin (ir panašių) savininkų klubo forumas.
Dabar yra 13 Geg 2024, 18:27

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Rushanas i Kroatija rugpjutis 2013
StandartinėParašytas: 27 Rgs 2013, 00:54 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:29
Pranešimai: 1225
Miestas: Vilnius
Siemet turejau ilgesne kelione su naujaja Africa. Jei idomu, galite paskaityti cia: http://www.enduroclub.lt/forum/viewtopic.php?f=3&t=6626
Afrikieciams gi pranesiu apie techninius dalykus. Daug man teko vaziuoti su ja ivariomis slygomis. Tad autostradomis max greitis buvo 130 km/h, Tokiu greiciu autostradomis vaziavau pastoviai, reikalui esant pavaziuodavau ir greiciau, patikslinsiu, kad vaziavome dviesia ir labai pisikrove.
Siaip asfaltuotais keliais galejau vaziuoti max 120 km/h, mat dezes sitoje Afrikoje sumontuotos zenkliai patrauktos atgal o dar ir centrine deze pastumiai atgal, kad keleviui butu daugiau vietos. Skirtumas paliginus su praeita africa yra akivaizdus. Vaziuojant greitai vingiuotu keliu moca pradeda kalbasinti. Po vienos pilnos dienos vaziavimo, sugebejau priprasti ir ismokau prognozuoti sita reiskini.
Kalnu serpantinuose vaziavosi labai uztikrintai, mocas prie kelio buvo tiesiog prilipes.
Kuro sanaudos didziausios buvo 7,2 - 100 km kelio- kai vyjausi ir nepavyjau Everdina.
Maziausios sanaudos buvo 4,8- 100 km kelio- vaziuojant nors ir gana greitai serpantinais.
Per visa keliones laika mano mocas valge vidutiniskai 5,2-5,5 kuro 100 km kelio. Per sia kelione neturejau nei vienos techines problemos. Neteko dapilineti tepalo ir net neteko tempti grandines. priminsiu, kad tverti mano Africai teko daug ir kai reikedavo, kad lenkiant i kalna ji parodytu savo visa galia- atsukus gaza ji paklusdavo man ir nei karto nepavede.
Dar pastebejau, kad pradejo dylti mano galine Anakee-3, bet zvelgiant i kilometraza, galiu teigti, kad produktas yra tiesiog fantastinis. Sezono gale galesiu imesti smulkesne padangu ataskaita. Kroatijoje kempinge prie manes priejo Graikas vaziuojantis su BMW GS 800 ir parodes pirstu i padanga paklause lauzyta anglu kalba- kaip Mischelin? As svaria anglu kalba atsakiau: Very, very, Good. Dar jam pasakiau, kad Africa rullez. Jis vel lauzyta anglu kalba sutiko su manim.
Kaip tai siais metais pastebejau, kad braliukai enduristai daugiau ir drasiau pradejo vaziuoti, mane tai labai dziugina. Noretusi tik, kad chebra daugiau dalintusi ispudziais ar tai bent nuotrauku pametytu daugiau. Stai ir Turkija tapo ne tokia jau tolima ir Gruzija tapo pasiekiama.
Rushanas Africa
Gyvenimas grazus...


Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushanas i Kroatija rugpjutis 2013
StandartinėParašytas: 28 Rgs 2013, 23:01 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 17 Bal 2011, 03:08
Pranešimai: 597
Miestas: Vilnius
Nu su Ferrari tu cia uzlenkei... visai nedaug jis kuro rijo :)
O kodel is tokios fainos Kroatijos i Bulgarija persikelei?
Musu su Ruta keliones aprasymas, nuo tos vietos kur issiskyreme dar kuriamas. Kantrybes.
Galiu tik paantrinti - Michelin Anakee 3 labai karshtu oru ir ant pakrauto baiko, vaziuojant dviese labai gerai laiko serpantinuose (per kelione turejau apie 700km serpantinu Bulgarijoje ir Graikijoje) . Kai jau issivaziuodavome ir matydavosi koks bus sekantis posukis - isidrasines kaire ranka liesdavau asfalta, tiesa reikedavo siek tiek pasilenkti.
Everdinas

_________________
Дас ист шмальц!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushanas i Kroatija rugpjutis 2013
StandartinėParašytas: 15 Kov 2015, 14:52 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 02 Bal 2014, 17:31
Pranešimai: 438
Miestas: Kaunas
Rushanas rase:
Dar pastebejau, kad pradejo dylti mano galine Anakee-3, bet zvelgiant i kilometraza, galiu teigti, kad produktas yra tiesiog fantastinis.

Rushanai, vazinejai su Anakke 2 ir Anakke 3. Pagal savo vaziavimo stiliu, kelio danga, padangu dilima, kuris variantas paciam patrauklesnis ? Jei reiktu rinktis is siu dvieju variantu, kuri pasirinktum ? :) Maniske AT apmauta Anakee 2, bet jau po sio sezono reikes nauju. Tai metausi ka pasirinkti tarp siu dvieju variantu. Mano ilgosios keliones yra nutaikytos i siltus krastus, vasaromis, su keleiviu ir bagazu, max iki 10 proc ne asfaltu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushanas i Kroatija rugpjutis 2013
StandartinėParašytas: 15 Kov 2015, 20:35 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:29
Pranešimai: 1225
Miestas: Vilnius
Vienariaiksmiai Anakee-3. Taip Artnis galiu paliginti Anakee-2 ir 3. Treciukas pasizymi butent tuo, kad dylant, protektorius pasidaro vis labiau tinkantis zvyrui. Anakee-3 zenkliai geriau susitvarko su zvyru ir sausu smeliu na o asfaltines savybes ir slapio asfalto savybes ju yra vienodos. Tiesa pastebejau, kad Anakee-3 truputi garsesme uz antruka, bet tai visai neerzina. Ant slapios zoles ir dregno molio su abejom padangom jautiesi, kaip ant ledo.
Jei idomu apie treciuka galiu pranesti tai, kad galine padanga nuemiau, kai jos rida buvo 30 000 km. Priekine manau dar 10 000 km turetu atlaikyti, tiesa prisipazinsiu, kad priekine padanga sudylo maziau del to, kad mano stabdziu diskai vibravo ir del to naudojausi daugiau galiniais stabdziais. Nors mano pagrindinis stabdis yra priekinis. Nauja kelioniu sezona pradesiu su Anakee-3 ir su naujais priekiniais stabdziu diskais.
Rushanas Africa
Gyvenimas grazus...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Rushanas i Kroatija rugpjutis 2013
StandartinėParašytas: 15 Kov 2015, 20:43 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 02 Bal 2014, 17:31
Pranešimai: 438
Miestas: Kaunas
Rushanas rašė:
Vienariaiksmiai Anakee-3. Taip Artnis galiu paliginti Anakee-2 ir 3. Treciukas pasizymi butent tuo, kad dylant, protektorius pasidaro vis labiau tinkantis zvyrui. Anakee-3 zenkliai geriau susitvarko su zvyru ir sausu smeliu na o asfaltines savybes ir slapio asfalto savybes ju yra vienodos. Tiesa pastebejau, kad Anakee-3 truputi garsesme uz antruka, bet tai visai neerzina. Ant slapios zoles ir dregno molio su abejom padangom jautiesi, kaip ant ledo.
Jei idomu apie treciuka galiu pranesti tai, kad galine padanga nuemiau, kai jos rida buvo 30 000 km. Priekine manau dar 10 000 km turetu atlaikyti, tiesa prisipazinsiu, kad priekine padanga sudylo maziau del to, kad mano stabdziu diskai vibravo ir del to naudojausi daugiau galiniais stabdziais. Nors mano pagrindinis stabdis yra priekinis. Nauja kelioniu sezona pradesiu su Anakee-3 ir su naujais priekiniais stabdziu diskais.
Rushanas Africa
Gyvenimas grazus...

Aciu uz issamu ir argumentuota atsakyma :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007