AfricaTwin.LT

Motociklų Honda XRV AfricaTwin (ir panašių) savininkų klubo forumas.
Dabar yra 22 Gru 2024, 14:58

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 57 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: XRV650 (RD03) remontai ir profilaktika
StandartinėParašytas: 28 Lap 2013, 21:50 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 28 Spa 2013, 01:48
Pranešimai: 111
Miestas: Vilnius - Alytus
Sveiki visi!
Aš čia naujas, tai trumpai prisistatysiu, kai turėsiu galimybę nufotkint, tai pristatysiu ir savo Africą (88' RD03) atitinkamoj forumo skilty. Mane vadina štuceriu. AT nėra mano pirmas motociklas. Viską remontuoti mėgstu pats. Su Africa esame vienmečiai, tik ji atrodo gražiau. Kad tokia ir liktų, šią žiemą prie jos pasikrapštysiu. Odometras rodo ~30 000 km, esu linkęs tikėti, kad tokia ir yra rida. Su kuro siurbliu dar problemų nėra, bet kitą savaitgalį ruošiuosi jį patobulinti prilituojant tranzistorių. Tuo pačiu ir krovimo relės "fyškė" bus išmesta. Antras rimtesnis punktas būtų apsauginiai lankai. Įtariu, kad nuo RD04 ir RD07 tie lankai netinka? Gal galit parekomenduoti kas Vilniuje ar Alytuje galėtų tokius pagaminti arba netyčia net parduoda? Dar gal kas turit manualą RD03? Kiek ieškojau internete, tai yra tik pirkti, bet jei čia nieks neturėsit, tai kitos išeities turbūt nebus.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XRV650 (RD03) remontai ir profilaktika
StandartinėParašytas: 28 Lap 2013, 23:09 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 02 Vas 2011, 03:12
Pranešimai: 300
Miestas: Vilnius
Honda XRV 650 Africa Twin (type RD03) juoda matinė 386 LTL http://www.fastmx.lt o del siurblio nepergivenk jai subires pajumk tesiogei ir viskas gerai bus as jau 3 metus be jo vazineju :)

_________________
RD-07


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XRV650 (RD03) remontai ir profilaktika
StandartinėParašytas: 29 Lap 2013, 01:15 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:29
Pranešimai: 1225
Miestas: Vilnius
stuzer rašė:
Sveiki visi!
Aš čia naujas, tai trumpai prisistatysiu, kai turėsiu galimybę nufotkint, tai pristatysiu ir savo Africą (88' RD03) atitinkamoj forumo skilty. Mane vadina štuceriu. AT nėra mano pirmas motociklas. Viską remontuoti mėgstu pats. Su Africa esame vienmečiai, tik ji atrodo gražiau. Kad tokia ir liktų, šią žiemą prie jos pasikrapštysiu. Odometras rodo ~30 000 km, esu linkęs tikėti, kad tokia ir yra rida. Su kuro siurbliu dar problemų nėra, bet kitą savaitgalį ruošiuosi jį patobulinti prilituojant tranzistorių. Tuo pačiu ir krovimo relės "fyškė" bus išmesta. Antras rimtesnis punktas būtų apsauginiai lankai. Įtariu, kad nuo RD04 ir RD07 tie lankai netinka? Gal galit parekomenduoti kas Vilniuje ar Alytuje galėtų tokius pagaminti arba netyčia net parduoda? Dar gal kas turit manualą RD03? Kiek ieškojau internete, tai yra tik pirkti, bet jei čia nieks neturėsit, tai kitos išeities turbūt nebus.


Stucer, negalvok, kad tuoj braliukai pavarys rekomendaciju ir patarymu. Suprask Stucer'i pirmiausia pamatom tave o po to nusprendziam ar tu vertas demesio. Taip kad laukiam foto su "biografija"
Rushanas Africa
Gyvenimas grazus...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XRV650 (RD03) remontai ir profilaktika
StandartinėParašytas: 29 Lap 2013, 12:59 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Lie 2012, 01:34
Pranešimai: 1230
Miestas: Utena
čia labai geras pontas turėti matasyklą savo metų. aš tai iškart dairausi RD01, nors įtariu beveik be šansų kažką rasti...

o dėl tvarkos pirmininkas jau parašė - kitaip nebus:)

_________________
А ты тормоза смазал?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XRV650 (RD03) remontai ir profilaktika
StandartinėParašytas: 01 Gru 2013, 15:18 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:35
Pranešimai: 311
Miestas: Vilnius
manualas
http://www.africatwin.ru/africafiles/ma ... l_rd03.zip

lankai nuo naujesniu netinka, bet labai lengva perdaryti, kad tiktu. Ty naujesniu remas siek tiek platesnis, tai pacius tvirtinimus persidarai (nupjauni ir palenki i vidine puse) ir vikas tinka (bent as uzsidejau nuo naujesnio modelio)

_________________
Aplankykite GINKLAI.LT - ne motociklai, bet važinėjantiems motociklais gali praverst :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XRV650 (RD03) remontai ir profilaktika
StandartinėParašytas: 02 Gru 2013, 01:52 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 28 Spa 2013, 01:48
Pranešimai: 111
Miestas: Vilnius - Alytus
Rushanas rašė:
Stucer, negalvok, kad tuoj braliukai pavarys rekomendaciju ir patarymu. Suprask Stucer'i pirmiausia pamatom tave o po to nusprendziam ar tu vertas demesio. Taip kad laukiam foto su "biografija"
Rushanas Africa
Gyvenimas grazus...

Kitą savaitgalį grišiu namo ir pasidarysiu "fotosesiją", galima bus pamatyt.
Unfis rašė:
lankai nuo naujesniu netinka, bet labai lengva perdaryti, kad tiktu. Ty naujesniu remas siek tiek platesnis, tai pacius tvirtinimus persidarai (nupjauni ir palenki i vidine puse) ir vikas tinka (bent as uzsidejau nuo naujesnio modelio)

Ačiū Unfis už manual'ą!!!
Dėl lankų tai turėsiu omeny, jei kur pamatysiu pigiau parduodamus ne RD03'iui. Kiek ieškojau, tai esu apšalęs nuo naujų lankų kainų... Iškart peršasi mintis pačiam darytis. Susivirint ir nusidažyt tai čia juokas, bet lankstymui, tai reiks susigalvot kokį nors aparatusą:
http://www.youtube.com/watch?v=6ge6oWOzu9s


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XRV650 (RD03) remontai ir profilaktika
StandartinėParašytas: 11 Gru 2013, 17:00 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 28 Spa 2013, 01:48
Pranešimai: 111
Miestas: Vilnius - Alytus
Atsidariau kuro pompą, prijungiau prie maitinimo - kontaktai kibirkščiuoja kaip bepročiai. Atrodo taip:

Paveikslėlis

Daug kas deda diodą ant kuro pompos solenoido (elektromagnetinės ritės). Kontakto atjungimo metu, dėl saviindukcijos (solenoidas turi didelį induktyvumą) pakyla įtampa ir pramuša jau atsidariusį kontaktą. Minėtasis diodas "suvalgo" tą įtampą ir sumažina kibirkščiavimą.
Aš pasirinkau tokį sprendimo būdą:
http://www.ktm950.info/how/Orange%20Garage/Engine/fuel_pump/mitsubishi/rideswestktm_mitsubishi.html
Tokiu atveju, kontaktai junginėja ~100000 kartų mažesnę srovę ir ten nebėra kam kibirkščiuot. Solenoidą junginėja tranzas, o tranzą junginėja kontaktai. Tiesa, aš dėjau ne IRFZ44, bet IRF1404 tranzistorių. Pastarojo kanalo varža ne 0,02 omo, bet 0,004 omo. Trumpai drūtai sakant - kuo mažesnė kanalo varža, tuo mažiau tranzas kaista. Diodą irgi dėjau 1N5408 - galingesnį. Viską sulitavau (lituojam atsakingai ir be šaltų paikių) ir prijungus pompą pamačiau, kad nei kontaktai kibirkčiuoja, nei tranzas kaista. Atrodo taip:

Paveikslėlis

Tas raudonas - tai termovamzdelis izoliuojantis metalinę tranzo korpuso dalį, kad ji kur buvus, kur nebuvus kur ko neužtrumpintų. Rezultatu kol kas patenkintas. Pavasarį bus matyt ar patikimas dalykas padarytas. Vienintelis minusas - kuro pompos korpusas nebėra žemė. Prilietus jį prie motociklo rėmo, turėtų tranzas užsidaryt ir pompa nebepumpuot. Vėl atlietus - vėl pumpuot. Bet kol pompa stovi ant gumų - viskas ok. Net viskam sušlapus turėtų būt ok.

Tiesa, patobulinimo kaina: IRF1404 - 7 Lt, 1N5408 - 40 ct (čia abu lemonoje pirkti). Rezistoriai po 10 ct. Ir pusdienis darbo. Gana pigiai palyginus su kuro pompos keitimu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XRV650 (RD03) remontai ir profilaktika
StandartinėParašytas: 11 Gru 2013, 20:05 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:29
Pranešimai: 1225
Miestas: Vilnius
Na Stucer. tu ir pavariai, tiesiog esu nustebes tavo profesionaliu poziuriu i technika ir tokie mandrus zodziai, kaip pvz: solenoidas, kanalo varza ar tai saviindukcija. Visa tai rasau visiskai be sarkazmo- sanuolis. Labai techniskai susitvarkiai kuro pompa ir paaiskinima gera pavariai. Beja, mano pompa taip pat patobulinta.
Del prisistatymo irgi esu dekingas tau Stucer'i, isitikines, ne man vienam pasidare aiskiau su kuo mes turime reikalu. Aisku tau kyla klausimas kodel gi daugelis is musu senbuviu esame neprisistate ir as tame tarpe. Matai Stucer, gi mes tarpusavyje daug bendraujame gyvai ir vienas kita puikiai pazistame ne vien tik del afrikiniu reikalu. Vat taip va...
Rushanas Africa
Gyvenimas grazus...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XRV650 (RD03) remontai ir profilaktika
StandartinėParašytas: 30 Gru 2013, 01:31 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:32
Pranešimai: 1027
Miestas: Vilnius
o kas blogo su diodo ilitavimu? avrodo, kad darbo gerokai maziau, o rezultatas tas pats?
http://www.honda-deauville.nl/documents ... NT650V.pdf

_________________
http://www.youtube.com/user/morkiukas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XRV650 (RD03) remontai ir profilaktika
StandartinėParašytas: 30 Gru 2013, 05:46 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 28 Spa 2013, 01:48
Pranešimai: 111
Miestas: Vilnius - Alytus
tomasn rašė:
o kas blogo su diodo ilitavimu? avrodo, kad darbo gerokai maziau, o rezultatas tas pats?
http://www.honda-deauville.nl/documents ... NT650V.pdf

Va kažkas nepatingėjo ir nufilmavo kaip kibirkščiuoja kontaktai be diodo ir su diodu:
http://www.youtube.com/watch?v=3QmWRdd_IXk
Matosi, kad su diodu kibirkščiuoja daug mažiau. Su tranzistoriumi kontaktai visiškai nekibirkščiuoja.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XRV650 (RD03) remontai ir profilaktika
StandartinėParašytas: 30 Gru 2013, 10:42 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:32
Pranešimai: 1027
Miestas: Vilnius
pataisykite mane, jei as neteisus - labiausiai kibirksciuoja tada, kai siurblys dirba sausai?

_________________
http://www.youtube.com/user/morkiukas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XRV650 (RD03) remontai ir profilaktika
StandartinėParašytas: 30 Gru 2013, 15:00 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Lie 2012, 01:34
Pranešimai: 1230
Miestas: Utena
tomasn rašė:
pataisykite mane, jei as neteisus - labiausiai kibirksciuoja tada, kai siurblys dirba sausai?


man atrodo kad kibirkščiuoja tiek pat, tik kai siurblys sausas tai kontaktai tiesiog dažniau susiliečia dėl to mūsų akims atrodo kad kibirkščiavimas yra didesnis. čia pagal teoriją, kad mūsų akys skiria dažnį iki 25Hz, t.y. viskas kas sumaskatuoja daugiau nei 25 kartus per sekundę, atrodo kaip vientisas elementas, o artėjant prie 25 jau po truputį pradeda lietis vaizdas

_________________
А ты тормоза смазал?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XRV650 (RD03) remontai ir profilaktika
StandartinėParašytas: 30 Gru 2013, 20:50 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 28 Spa 2013, 01:48
Pranešimai: 111
Miestas: Vilnius - Alytus
O sakykit, kokia optimali temperatūra turi būt variklio? Ar važinėjant tokiu oru (0-5*C) nekeičiat žvakių į DPR7EA-9 (taip nurodo manuale)? Ar nereikia radiatoriaus pridenginėt? Nes man kyla įtarimas, kad arba mano temperatūros daviklis blogas, arba labai jau atšala variklis. Kaip yra temperatūros skalė, tai rodyklė vos vos pakyla...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XRV650 (RD03) remontai ir profilaktika
StandartinėParašytas: 30 Gru 2013, 21:03 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Lie 2012, 01:34
Pranešimai: 1230
Miestas: Utena
stuzer rašė:
O sakykit, kokia optimali temperatūra turi būt variklio? Ar važinėjant tokiu oru (0-5*C) nekeičiat žvakių į DPR7EA-9 (taip nurodo manuale)? Ar nereikia radiatoriaus pridenginėt? Nes man kyla įtarimas, kad arba mano temperatūros daviklis blogas, arba labai jau atšala variklis. Kaip yra temperatūros skalė, tai rodyklė vos vos pakyla...


gerai ten viskas yra, ir vasaros metu ta rodyklė ant dugno guli.

rodyklė pašoka tik miške brūžinant didelėm apsukom. berods Hanss yra kažkur rašęs kaip eksperimentavo ir keitė termostatą, kuris po savaitės užsilenkė. žodžiu visi čia padarė išvadą, kad ta temp. rodyklė čia kaip antram golfe - logaritminė skalė :)

_________________
А ты тормоза смазал?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XRV650 (RD03) remontai ir profilaktika
StandartinėParašytas: 31 Gru 2013, 01:13 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 28 Spa 2013, 01:48
Pranešimai: 111
Miestas: Vilnius - Alytus
Aiškumas! Aš jau pergyvenau, kad čia kažkas blogai.
Ryt žadu daugiau pavažinėt, tai reiks susidėti karštesnes žvakes.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XRV650 (RD03) remontai ir profilaktika
StandartinėParašytas: 31 Gru 2013, 01:55 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:29
Pranešimai: 1225
Miestas: Vilnius
Stucer, visas keturias zvakes pakeisti Afrikai- yra reikalu. Su savo tecninem ziniom ir gabumais, neabejoju, kad sugebesi tai padaryti. Pasinaudok mano patarymu- uzdeng viena radiatoriaus puse su kartonu. Tuomet motoras greiciau susils ir neperkais net jei vaziuosi drastiskai. As dengiu kaire radiatoriaus puse. Taip man patare padaryti Everdinas. Isidejau kartonke nuo rudens ir turiu ja iki siuol. Teko dubasinti per orientacines varzybas sezono uzdarymo metu, kai ventiliatorius buvo suveikias tik viena karta. Butent del to uzdengineju tik kaire radiatoriaus puse.
Rushanas Africa
Gyvenimas grazus...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XRV650 (RD03) remontai ir profilaktika
StandartinėParašytas: 08 Sau 2014, 19:56 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 28 Spa 2013, 01:48
Pranešimai: 111
Miestas: Vilnius - Alytus
Ačiū, Rushanas, už patarimą! Juo pasinaudojau ir likau labai patenkintas. Paskutinę metų dieną neplanuotai teko pravažiuoti (prasistumti) traktorių ir kombainų išmaltu keliu su giliom pliurzynėm, bet africa neužkaito, o pirmą metų dieną grįždinėjant greitkeliu - nesušalo. :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XRV650 (RD03) remontai ir profilaktika
StandartinėParašytas: 08 Sau 2014, 20:32 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 11 Geg 2011, 10:40
Pranešimai: 164
Miestas: Kaunas
Aš šiaip technikoj ne genijus, jūs man paaiškinkit kaip radiatoriaus uždengimas įtakoja variklio temperatūrą, kai termostatas uždaręs radiatoriaus kontūrą?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XRV650 (RD03) remontai ir profilaktika
StandartinėParašytas: 08 Sau 2014, 21:13 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 28 Spa 2013, 01:48
Pranešimai: 111
Miestas: Vilnius - Alytus
Paulius rašė:
Aš šiaip technikoj ne genijus, jūs man paaiškinkit kaip radiatoriaus uždengimas įtakoja variklio temperatūrą, kai termostatas uždaręs radiatoriaus kontūrą?


Geras klausimas. O prie kokios temperatūros jis atsidaro? Ar priklauso nuo slegio kaip jis atsidarinėja? Kaip suprantu, termostatas yra tarp radiatorių? Ar jis visiškai uždarytas?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: XRV650 (RD03) remontai ir profilaktika
StandartinėParašytas: 08 Sau 2014, 21:25 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:34
Pranešimai: 1320
Miestas: Vln/Pnvz
Paulius rašė:
Aš šiaip technikoj ne genijus, jūs man paaiškinkit kaip radiatoriaus uždengimas įtakoja variklio temperatūrą, kai termostatas uždaręs radiatoriaus kontūrą?

o taip, kad termostatai pas mus jau supuve ir visa laik konturas atidarytas....


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 57 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 7 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007