Konstantinas rašė:
Ar yra tarp musu dazymo reikalu zinovu?
Reikalas tame, kad as noriu nudazyti kelias detales. Pvz ta plastikini galini remeli. Jo dazyti milteliniu budu bijau (kadangi kameroje 220C, o jis is kazkokio plastiko ar pan.) Planuoju nusipirkti matiniu aerozoliniu dazu ir nupukrsti, taciau daznai tokie dazai lupasi gan greitai, net plovimo metu:) Ka reikia padaryti, kad dazai nesiluptu? Gruntuoti gal?
Suprantama, kad tie dazai nesilaikys kaip milteliniai, bet kazkaip nudazyti savom jegom norisi:)
Norint gero rezultato reikia dažyt su pulevizatorium. Balionėliu galima nudažyt, bet nebent iš bėdos plius tie dažai iš balionėlių dažnai pjaunasi ir pan... Imt, gali vos ne ir pigiausius dvikomponenčius blizgius dažus jei sukietėję turi pakankamai gerą atsparumą mech. poveikiui ir nereikia ten nieko lakuoti. Žiurint kiek detalių dažysi, bet jei viena spalva tai ir iš ekonominės pusės dažai bankėse geriau išeina. Jei turi suspausto oro ir nori pasidažinėti siūlau įsigyt pulevizatorių. Su tokiom smulkiom dalim gerai praktikuotis. Nusipirkęs kokį pūskilį dažų pusę moco smulkmenų nupūsi ir dar liks...
Prieš dažant, kad ir kaip tai darytum žinoma reikia sušiaušti paviršių, dėti gruntą ar kokį fillerį (dar labiau išlygina paviršių plius suvienodina, padeda išvengti visokių dėmų, netolygumų ir pan) tada dar švelniai peršveisti ir dažyti.
O nuo nuo sparnų ir šakių apsaugų faktas, kad dažai lengviau lupasi gal ten ir ne pp, bet tikrai ne abs būna dar ten pe ir kitų plastikų. Kur gamykliškai dažyta dar kažkiek laikosi, o kiek teko matyt paprastai dažytų nėvelnio... Panašiai kaip dažyti krosinių motociklų plastikus, teoriškai išeina, praktiškai nelaiko. Tokias detales geriau apklijuoti, tinkamai naudojantis karštu oru galima išspausti pakankamai gerų rezultatų.