Daug įvairių patirtčių ir nuomonių.
Mano patirtis tokia - Mitas padangų nedėčiau ant plentui/žvyrui orientuoto baiko (kaip suprantu temos autorius kalba būtent apie tai).
Mitas guma yra ganėtinai pigi, o pigi negali būti ir labai gera. Mitas, ir nesvarbu kokiu raštu išskaptuotas 07, 08, 09, labai prastai ant šlapio asfalto. Tai jau minejo Palaima. Gyvename drėgnoje ir pakankamai vėsioje (lyginant su Italija, Prancuzija, Vokietija..) klimato juostoje. Užtat kieta Mitas guma mums ne očen.
Asfaltu važiuojam dideliais greičiais, mėgaujamės moto guldimu, "skraidom" tarp mašinų tiek mieste, tiek už jo ribų ir šioje vietoje kiekviena smulkmena yra svarbi. Mitaso guma gali tiesiog neatleisti kokios mažos klaidelės (pvz. pastabdymas posukyje, netikėtas šlapio asfalto ruožas, smėliukas ant kelio..) ir susivartymas gali kainuoti patys suprantat kiek.
Pritariu Tomsanui, važinėjant asfaltais nėra ko naudoti MX padangas. Jos nesuteiks guldimo posūkiuose malonumo. Jų mažas lietimosi su kieta danga plotas neužtikrina tokio sukibimo, kokį gali užtikrinti tam skirta plentinė arba universali rimto gamintojo padanga. Plius tas gaudesys ilgesnėje kelionėje
Asmeniškai mėgstu didelius greičius, mėgstu guldimo jausmą ir man patinka, kai žinau, kad padanga tam skirta, o ne tai, kad ji gali nusimontuoti prie 140Km/h skriejant dvisėda Molėtai-Labanoras keliuku. MX skirtos 100 Kg. sveriančiam motui važiuoti bekele.
Pasikartosiu, kalbu apie asfaltas/žvyras važiavimo rėžimą.
Čia rinkčiausi universalius, bet pasaulinių gamintolu kaliošus. Ne dėl to, kad bapkės lipa iš kišenių, dėl to, kad suvokiu, jog sutaupęs 200-300 Lt. galiu prarasti daug malonumo, galiu susigadinti sezoną, o gal net tpfu tpfu tpfu ir sveikatą.
O tos kalbos kas ilgiau laiko, kas greičiau sudyla yra amžinos. Faktas, kad jei guma minkšta, ji geriau sukimba su danga, atatinkamai suprantama ir dyla greičiau. Stebuklų čia nėra. manau geriau nuvažiuoti su malonumu 5K km, nei 7K subinę suraukus.
Ir dar kartą pasikartosiu, nuomonė ir patirtis grįsta agresiviu važiavimo stiliumi, smagiais matalinimais ir guldimais like notumorrow
Birbinti nuo taško A iki taško B galima su belenkuom.
Ir dar, kad ne guma svrabiausia, yra daaaaaaaaaug gyvų pavizdžių (JAWA 2-ame APL'e, Emaz'o pergalė 2009 Pabradėje su per visą sezoną sudrožta padanga ir pn.). Svarbiausia tarpinė. Teisingai parinkta guma tik padeda arba trukdo mums mėgautis hobiu.
Kas geriau su turistiniu motu "šūduose" egspertai jau pasakė
EF iz ze tuop uon
skaitOu