Daranius rašė:
įžiūriu gerą perspektyvą krapštuko kampeliui!

kyla neišpasakytas noras paklausti kas prieš tai nepatiko variklio darbe? nenorėdamas įžeisti dar klausiu kaip nustatytas variklio darbo pagerėjimo "žiaurumas"?
Su pasimėgavimu galiu atsakyti;D
Man dar tik vyksta pratinimasis prie šito motociklo. Tiek iš važinėjimo pusės, tiek iš krapštymo pusės. Prieš karbų sinchronizavimą ties 2000-3000 rpm būdavo toks jausmas lyg važiuotum su vieno cilindro mocu per aukšta pavara. Toksai kalatojimasis taip sakant. Dar vienas simptomas - stovint ant laisvo staigiai atsukus rankeną, variklis lėtai susirinkdavo apsukas: atsuki ir variklis pora apsukimų užspringsta, o tada jau užsigazuoja. Jei ne į temą, tai variklio darbo pagerėjimo žiaurumą nustačiau pagal taip, kaip žiauriai reikia atsukti rankeną, kad variklis pora apsukimų užspringtų;D nežinau ar čia geras kriterijus, pakomentuokit kas galit detaliau... Trumpai tariant, juntamai pagerėjo variklio trauka, darbo tolydumas ir sumažėjo vibracijos prie mažų apsukų. Reguliavimas buvo sudėtingas todėl, kad naudojau U formos silikoninę žarnelę. Turėjau tokią problemą, kad priekinis cilindras trukčiodavo skystį ir jį taškydavo esant žemoms apsukoms. Kitą kartą darysiu su didesnio diametro žarnele (daugiau masės, daugiau inercijos skystyje, rodmenys pastovesni). Taip pat skirtingi slėgių skirtumai prie skirtingų apsukų, bet bandžiau surasti vidurkį.
Dar vienas dalykas - po žiemos afrika numetus apsukas šaudydavo (per daug). Tai pasitaisė sureguliavus tarpelius.