AfricaTwin.LT
http://africatwin.inforsanas.lt/forum/

Naujos mano RD-04 Karbiuratoriaus diafragmos
http://africatwin.inforsanas.lt/forum/viewtopic.php?f=16&t=308
Puslapis 12

Autorius:  algir2kas [ 19 Rgs 2011, 00:34 ]
Pranešimo tema:  Naujos mano RD-04 Karbiuratoriaus diafragmos

Taip jau nutiko kad paseno ir praplyso mano senutes (1990) afrikytes vieno korbo ta didele droselio diafragma. Prakiuro aisku kaip visada nelaiku, kelioneje i Norvegijos siaure. su kiaura taip ir pabaigiau vaziuot tuos likusius 4000km :lol: nes kuro sanaudos lyg ir pastebimi nepasikeite truko tik traukos staigiau pasukus rankena, bet svelniau isibegejant nesunkiai vaziavio 115km/h pagal GPS
Gryzus pradejau ieskot, truputi isgazdino kainos jei originali su droseliu viena apie 400lt
Bet kazkas enduroclubo puslapy imete va sitos kontoreles nuoroda :
http://www.nrp-carbs.co.uk/motorcycle_c ... hragms.htm
parasiau jiems laiska ir... apmokejus atsiusta saskaita (su 15% nuolaida apie kuria veliau) 317lt per paypal po 10d is britu paketelis su naujom diafragmom guli ant mano stalo :
Paveikslėlis
By algir2kas at 2011-09-18
siaip sita kontora siulo ir diafragmu uzdejimo paslauga, tipo nusiunti ir gauni teisingai uzdetas, bet nusprendziau pabandyt pats, tai gavau ta 15% nuolaida nes pats usidesiu .
teko primityviai, atsargiai atsuktuvu va tep va atvalcuot
Paveikslėlis
By algir2kas at 2011-09-18
Paveikslėlis
By algir2kas at 2011-09-18
Paveikslėlis
By algir2kas at 2011-09-18
na ir va teip primityviai plaktuku, pasidejus ant priekalo(pasitiesus kartono gabaleli uzvalcuot nauja atgal
Paveikslėlis
By algir2kas at 2011-09-18
Paveikslėlis
By algir2kas at 2011-09-18

svarbiausia labai tiksliai (is akies ;) ) pataikyt gumos padeti droselio atzvilgiu, geriausia palygint su antro karbo droseliu kuris dar neisvalcuotas, atsargiai paderint kad gumos vidines skyles krastas graziai atsigultu i tu plasmasiniu saibu specialius griovelius, na ir atvalcavimo ir uzvalcavimo proceso neskubint, atlankstyt po biski apeinant atsuktuvu per kelis ratus, kaip ir plaktuku atgal ne iskarto priplot krasteli ta iki galo, palaipsniui einant ratu ,per kelis kartus.
na ir viskas. mano gonda eina kaip isprotejus , tiksliau nesusilaikau nesukt rankenos kaip beprotis is to dziaugsmo :lol: (gal praeis)
sekmes visiems hondabrother'sam kam prireiks sita procedura pereit. ;)

su pagarba
Algir2kas
Anyksciai

Autorius:  Reno [ 20 Rgs 2011, 16:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Naujos mano RD-04 Karbiuratoriaus diafragmos

Opa, o požymiai visai panašūs kaip mano... ir nesupratau, kodėl mano afriką astma užpuolė... Gal turi nuotrauką išorinio įrenginio kur ta gumytė slepiasi? :oops:

Autorius:  Dunse [ 20 Rgs 2011, 20:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Naujos mano RD-04 Karbiuratoriaus diafragmos

karbuos slepiasi, Reno :)

Autorius:  Reno [ 21 Rgs 2011, 02:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Naujos mano RD-04 Karbiuratoriaus diafragmos

Dunse, tiek aš suprantu. Man įdomu kiek giliai jie. Kai JAWA ardžiau, tokių dalykų nemačiau ;) O ardyti vien dėl smalsumo nesinori, ypač kai gali po to tekti tarpines ir gumas keisti.

Autorius:  Ž. A. [ 21 Rgs 2011, 12:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Naujos mano RD-04 Karbiuratoriaus diafragmos

zinom, buvom. keli patarimai tiem, kas darys:
virsutinio ziedo nereikia nueminet. reikia tik tiek atvalcuot, kad jis suktusi, paskui uzlasint vaitspirito kur guma laikosi ir ja is tarp ziedu istraukti (guma neplysta). nauja irgi vaitspiritu sudrekinta ten ikisti atsargiai su buku atsuktuvu pastumiant ir uzvalcuoti atgal zieda kol prispaus guma. bo dabar plunzerio krastas gerokai suvarytas, kitos tokios proceduros neatlaikys jei prireiks.
ir atvalcuojant su atsuktuvu tik pradzia padaryt, paskui su replytem krasta atlenkinet, taip minimaliai apsidriogia virsutinis ziedas nes nesiremia i ji atsuktuvas.
paprasta procedura, vienam plunzeriui ne daugiau pusvalandzio su isemimu.

Autorius:  algir2kas [ 21 Rgs 2011, 13:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Naujos mano RD-04 Karbiuratoriaus diafragmos

kai susikta gumyte tiek kainuoja nerizikavau jos per daug tampyt ;) o jei sitos naujos gumos tiek kokybiskos kaip buvusios, tai mano afrikytei turetu ir uztekt.
aisku patyrusiu patarimai visiems kitems pades maziau knistis :)

Autorius:  gvidasba [ 05 Gru 2011, 23:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Naujos mano RD-04 Karbiuratoriaus diafragmos

gavau siandien ir as diafragmas is tos pacios firmeles :) reikes bandyti krapstyti karbus lauk :)

Autorius:  gvidasba [ 18 Kov 2012, 21:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Naujos mano RD-04 Karbiuratoriaus diafragmos

gal kas zino ar 1 ir 2 galai kazkur jungiasi ar taip ir kabo?
Paveikslėlis

Autorius:  Hanss [ 19 Kov 2012, 00:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Naujos mano RD-04 Karbiuratoriaus diafragmos

Kabo, bet 2 turi but iskeltas i virsu. Bet siulyciau is kart visa tai perdaryt kiek kitaip. Tada ir menesi pastovejes mocas uzsivedines is puses apsisukimo

Autorius:  algir2kas [ 19 Kov 2012, 01:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Naujos mano RD-04 Karbiuratoriaus diafragmos

Hanss rašė:
Kabo, bet 2 turi but iskeltas i virsu. Bet siulyciau is kart visa tai perdaryt kiek kitaip. Tada ir menesi pastovejes mocas uzsivedines is puses apsisukimo

tai cia kaip kitaip?

Autorius:  Hanss [ 19 Kov 2012, 01:22 ]
Pranešimo tema:  Re: Naujos mano RD-04 Karbiuratoriaus diafragmos

Pastatyti trainika salia (zemiau) to trainiko po kuriuo (2) ir visa ta karbo alsuokli kur Gvidasba pazymejes 1 ir 2 pajungti i drenaza. Virs pajungimo istatyti dar viena trainika ir pajungus zarnele 2 isvesti ja i virsu po sedyne (ji yra tam, kad jei uzsikis purvais drenazas, nesusidarytu slangelese spaudimas. Nuo 96 metu rd07a panasiai padaryta gamykloje. as sau persidariau. Anksciau po 2 savaiciu stovejimo uzsikankindavau sukt starteriu kol uzpompuoja benza i karbus, o daba jis is ten nebeisgaruoja

Autorius:  africana [ 19 Kov 2012, 02:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Naujos mano RD-04 Karbiuratoriaus diafragmos

pas mane 98 ir pastovejus kokias 3 ar 4 dienas reikia pasukt starteri hm

Autorius:  Dunse [ 19 Kov 2012, 15:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Naujos mano RD-04 Karbiuratoriaus diafragmos

africana rašė:
pas mane 98 ir pastovejus kokias 3 ar 4 dienas reikia pasukt starteri hm

jei karbuos karjerai, zvakes chren znajet kada keistos, kompresijos nerasta, akumas nudveses-tai nors ir 2010 :evil:

Autorius:  africana [ 19 Kov 2012, 17:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Naujos mano RD-04 Karbiuratoriaus diafragmos

akumas naujas, zvakes nzn kada bw keistos, o del kompresijos ka zn traukia normalei, hm

Autorius:  Dunse [ 19 Kov 2012, 20:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Naujos mano RD-04 Karbiuratoriaus diafragmos

o kas tas normaliai :roll: ? Antra saiba is gazo ant ratelio atsistoja? Ne :lol: ? Tada kompresija minusine reiskiasi.... :o

Autorius:  Hanss [ 19 Kov 2012, 23:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Naujos mano RD-04 Karbiuratoriaus diafragmos

africana rašė:
pas mane 98 ir pastovejus kokias 3 ar 4 dienas reikia pasukt starteri hm


Visai gali but, kad tai darosi del tavo "diskotekos" :roll:

Autorius:  africana [ 20 Kov 2012, 02:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Naujos mano RD-04 Karbiuratoriaus diafragmos

nu Hanss jei gali tai butinai ikasi :( , ne del to pries ja tjp budavo hm

Autorius:  gvidasba [ 27 Kov 2014, 14:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Naujos mano RD-04 Karbiuratoriaus diafragmos

Ar gali buti toks variantas, kad del blogo voztuvu sureguliavimo ar dar kokio bieso galetu issilyditi droselio diafragma (sneka eina apie XTZ 750)?
Is vaizdo panasu i tai... arba kazkas buvo daryta su ja...

Paveikslėlis

Autorius:  tomasn [ 27 Kov 2014, 22:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Naujos mano RD-04 Karbiuratoriaus diafragmos

siaip galejo buti del voztuvu. jei voztuvai taip sureguliuoti, kad pilnai neuzsidaro, kala sudegusias dujas ne tik i duseli, bet ir i karbu puse. manau, kad visai realu

Autorius:  Ramūnas [ 27 Kov 2014, 23:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Naujos mano RD-04 Karbiuratoriaus diafragmos

Sveikas Gvidai.šita problema ir mano sutinioras turi. Esu susihimičines diafradmą bet to niekam nesiūlau daryti(čia tik aš taip sau leidžiu),del vožtuvų naaaa...gal :? bet aš saviškem tikrinau- viskas gerai,jai muštu atgal ,tai iki šitu diafradmu netaip jau lengva ir dasimušti. O praeitais metais kaip buvo,traukė,iš vietos su prakasais ėjo,ant 80 važiuojant ir atsukus juška trauka iš karto jausdavosi, daugiau kaip 120 eidavo išspausti? Aš tai saviške jau su tokiom diafragmom pirkau tai galvoju gal karbus plove su kažkokiu brudu, ar į benzą kažko tai pripylė :roll: Suprantu kad bandysit užsisakinėti kažkur,tai siūlau truputėlį daugiau investuoti ir paimti diagragmas,adatas ir emulsines įvores,šios detalės man irgi aktualios tai gal duokit žinoti,susikooperuosim ;)

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/