AfricaTwin.LT
http://africatwin.inforsanas.lt/forum/

Itampa krenta Africoje
http://africatwin.inforsanas.lt/forum/viewtopic.php?f=16&t=636
Puslapis 12

Autorius:  Everdinas [ 17 Rgs 2012, 16:17 ]
Pranešimo tema:  Itampa krenta Africoje

Sveiki, gal kas susidurete su tokia problema? Vaziuojant su ijungtomis faromis itampa 12,8V. Po kurio laiko, pavaziavus krenta iki 11,8V. Isjungus faras - pakyla iki 13,8, 14V. Vel ijungus - 12,8, ir vel kartojasi istorija. Akumuliatorius - naujas. Krovimo rele pasodinta ant radiatoriaus per termopasta prisukta prie remo - tikrai neperkaista. Ar gali buti generatoriaus beda, kad nelaiko apkrovos? Ar generatorius turi sepetelius? Gal jie sudile?
Afrika RD07A, 2000m, rida 55000km.
Is anksto dekoju uz patarimus ir pasvarstymus siuo klausimu.
Everdinas

Autorius:  velvilnius [ 17 Rgs 2012, 21:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Itampa krenta Africoje

Pirmiausia tikrinciau visus sujungimus nuo akumo iki genero.

Autorius:  Ernis [ 18 Rgs 2012, 11:02 ]
Pranešimo tema:  Re: Itampa krenta Africoje

Jokiu angliuku ar sepeteliu generatoriuje nera. Patikrink akumo jungtis,gal dar pas tave krovimo reles jungtys neisoperuotos? Reles laidai privalo tureti gera kontakta tiek su generatoriaus vijom tiek su akumuliatorium! Dar pasiziurek kontaktus prie starterio reles. O itampa matuoji ant akumo klemu ar kitoj vietoj? Pabandyk pamatuot keliose vietose,pvz ant krovimo reles zalio ir raudono laido. Aisku gali buti ir reles gedimas,ji labai nemegsta jei kuris jos laidas nekontaktuoja! Nezinau ka dar patarti,atvaryk i Gargzdus issiaiskinsim kas negerai :D .

Autorius:  Everdinas [ 18 Rgs 2012, 12:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Itampa krenta Africoje

Ernis rašė:
Jokiu angliuku ar sepeteliu generatoriuje nera. Patikrink akumo jungtis,gal dar pas tave krovimo reles jungtys neisoperuotos? Reles laidai privalo tureti gera kontakta tiek su generatoriaus vijom tiek su akumuliatorium! Dar pasiziurek kontaktus prie starterio reles. O itampa matuoji ant akumo klemu ar kitoj vietoj? Pabandyk pamatuot keliose vietose,pvz ant krovimo reles zalio ir raudono laido. Aisku gali buti ir reles gedimas,ji labai nemegsta jei kuris jos laidas nekontaktuoja! Nezinau ka dar patarti,atvaryk i Gargzdus issiaiskinsim kas negerai :D .

Kada Gargzdu Banga loshia? Atvarysiu :)
Aciu uz mintis.
Everdinas

Autorius:  Ernis [ 18 Rgs 2012, 13:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Itampa krenta Africoje

Ketvirtadieni 18:30 Gargzdu "Banga" : Alytaus "Dainava" :lol: Sekmes darbuose :D

Autorius:  Pacesas [ 19 Rgs 2012, 10:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Itampa krenta Africoje

Nekuriant temos: tai transalpe irgi nera sepeteliu?

Autorius:  Ernis [ 19 Rgs 2012, 11:06 ]
Pranešimo tema:  Re: Itampa krenta Africoje

Generatoriuje nera.

Autorius:  Hanss [ 25 Rgs 2012, 13:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Itampa krenta Africoje

Dzin man tie generatoriai! Kaip ten Gargzdu "BANGA"?! :mrgreen:

Autorius:  Ernis [ 25 Rgs 2012, 14:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Itampa krenta Africoje

Su Banga visks yr normaliai :D. Banga ir afrikoj banga :lol: .

Autorius:  Antanas [ 25 Rgs 2012, 17:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Itampa krenta Africoje

Ernis rašė:
Su Banga visks yr normaliai :D. Banga ir afrikoj banga :lol: .

:lol:

Autorius:  Everdinas [ 25 Rgs 2012, 22:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Itampa krenta Africoje

Update siai temai. Vakar prisiruosiau nupjauti 7 krovimo reles laidus ir sujungti tiesiogiai be jungciu - atseit taip reikia...
Smagu, kad patvirtinau savo 6metu, 2 Africu patirti - nifiga tos jungtys netrukdo, jei baikas neskandinamas ir jos nesioksiduoja.
Pasakoju toliau - viskas, kas issakyta pirmoje zinuteje - isliko, tik pastebejau, kad vaziuojant didelemis apsukomis (5 begiu apie 100-120) pradeda po truputi (per 5 minutes) kristi itampa iki 11,8V, kai ijungtos faros. Bereikia isspausti sankaba ir numesti gaza iki laisvu, kai itampa sokteli iki 13,2V, toliau davus gaza vel kartojasi - laikosi 12,9, 12,8V, po kurio laiko po truputi nukrenta iki 11,8-11,9V. Fig znaet, kokia cia itaka turi apsukos. Variklio temperatura - nepastebejau, kad turetu itakos.
Jei butu sepeteliai generatoriuje - suprasciau, ant dideliu apsuku - pasikabina, kaip auto, o dabar Ernis sako, kad nera jokiu sepeteliu.
Ant starterio reles ir akumuliatoriaus klemu - kontaktai geri, dabar jau geri ir ant krovimo reles :)
Imeskit savo nuomones, visas patikrinsiu.
Everdinas

Autorius:  Ernis [ 25 Rgs 2012, 23:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Itampa krenta Africoje

Keisk krovimo rele, jei patikrinai ir visur geri kontaktai nuo reles iki akumo. Labai maza tikimybe,kad gedimas generatoriaus apvijose,o daugiau nieko ten nera.

Autorius:  Hanss [ 26 Rgs 2012, 00:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Itampa krenta Africoje

Ir as taip sakau. Bandyk keist rele (tuo lab tu ja turi) ir pirk bilietus i GArgzdu BAngos rungtynes!

Autorius:  ztarakan [ 26 Rgs 2012, 11:38 ]
Pranešimo tema:  Re: Itampa krenta Africoje

Everdinas rašė:
Update siai temai. Vakar prisiruosiau nupjauti 7 krovimo reles laidus ir sujungti tiesiogiai be jungciu - atseit taip reikia...
Smagu, kad patvirtinau savo 6metu, 2 Africu patirti - nifiga tos jungtys netrukdo, jei baikas neskandinamas ir jos nesioksiduoja.
Pasakoju toliau - viskas, kas issakyta pirmoje zinuteje - isliko, tik pastebejau, kad vaziuojant didelemis apsukomis (5 begiu apie 100-120) pradeda po truputi (per 5 minutes) kristi itampa iki 11,8V, kai ijungtos faros. Bereikia isspausti sankaba ir numesti gaza iki laisvu, kai itampa sokteli iki 13,2V, toliau davus gaza vel kartojasi - laikosi 12,9, 12,8V, po kurio laiko po truputi nukrenta iki 11,8-11,9V. Fig znaet, kokia cia itaka turi apsukos. Variklio temperatura - nepastebejau, kad turetu itakos.
Jei butu sepeteliai generatoriuje - suprasciau, ant dideliu apsuku - pasikabina, kaip auto, o dabar Ernis sako, kad nera jokiu sepeteliu.
Ant starterio reles ir akumuliatoriaus klemu - kontaktai geri, dabar jau geri ir ant krovimo reles :)
Imeskit savo nuomones, visas patikrinsiu.
Everdinas



Pritariu
Dar yra papildomos sviesos : jas naudoji ?

Autorius:  Everdinas [ 26 Rgs 2012, 16:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Itampa krenta Africoje

ztarakan rašė:
Everdinas rašė:
Update siai temai. Vakar prisiruosiau nupjauti 7 krovimo reles laidus ir sujungti tiesiogiai be jungciu - atseit taip reikia...
Smagu, kad patvirtinau savo 6metu, 2 Africu patirti - nifiga tos jungtys netrukdo, jei baikas neskandinamas ir jos nesioksiduoja.
Pasakoju toliau - viskas, kas issakyta pirmoje zinuteje - isliko, tik pastebejau, kad vaziuojant didelemis apsukomis (5 begiu apie 100-120) pradeda po truputi (per 5 minutes) kristi itampa iki 11,8V, kai ijungtos faros. Bereikia isspausti sankaba ir numesti gaza iki laisvu, kai itampa sokteli iki 13,2V, toliau davus gaza vel kartojasi - laikosi 12,9, 12,8V, po kurio laiko po truputi nukrenta iki 11,8-11,9V. Fig znaet, kokia cia itaka turi apsukos. Variklio temperatura - nepastebejau, kad turetu itakos.
Jei butu sepeteliai generatoriuje - suprasciau, ant dideliu apsuku - pasikabina, kaip auto, o dabar Ernis sako, kad nera jokiu sepeteliu.
Ant starterio reles ir akumuliatoriaus klemu - kontaktai geri, dabar jau geri ir ant krovimo reles :)
Imeskit savo nuomones, visas patikrinsiu.
Everdinas



Pritariu
Dar yra papildomos sviesos : jas naudoji ?

Papildomas sviesas retai naudoju, nes nemegstu nakti vazineti. Kai kalbejau apie gedima - papildomu sviesu nejungiau.
Erni, jei pakeitus rele pasitaisys - busi pirmas sarase senai relei gauti uz bilieta i GB rungtynes :)
Everdinas

Autorius:  ztarakan [ 26 Rgs 2012, 17:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Itampa krenta Africoje

dar variantas - akumas ! reiktu ir sio varianto neatmesti ir ji patikrinti

Autorius:  Daranius [ 26 Rgs 2012, 22:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Itampa krenta Africoje

ztarakan rašė:
dar variantas - akumas ! reiktu ir sio varianto neatmesti ir ji patikrinti


elektros problemos tuo ir išsiskiria, nes sistema iš savo darbinės būsenos gali išeiti dėl ber kurios smulkmenos. Bet šįkart:

Everdinas rašė:
Akumuliatorius - naujas.
Everdinas


negi tai gali būti problemos priežastimi?

Autorius:  Everdinas [ 27 Rgs 2012, 00:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Itampa krenta Africoje

Daranius rašė:
ztarakan rašė:
dar variantas - akumas ! reiktu ir sio varianto neatmesti ir ji patikrinti


elektros problemos tuo ir išsiskiria, nes sistema iš savo darbinės būsenos gali išeiti dėl ber kurios smulkmenos. Bet šįkart:

Everdinas rašė:
Akumuliatorius - naujas.
Everdinas


negi tai gali būti problemos priežastimi?

Padariau patikrinima pagal prisegta faila.
electrical_charging_system_regulator_check.pdf - 301.1 Kb
ryt pravaziuosiu ir papasakosiu.
Sulitavau visus kontaktus (7 nuo reles)
Pastebejau, kad laidai nuo generatoriaus(3 geltona izoliacija yra pilkos, alavo spalvos, o tie patys 3 is reles -variniai). Is karto konfliktas prie didesnes sroves. Susukus laidus tarpusavyje - ismetus jungti, net po 10 sec jauciamas kaitimas sussukimo vietoje kai dirba krovimo rezime .
Everdinas

Autorius:  ztarakan [ 27 Rgs 2012, 12:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Itampa krenta Africoje

Everdinas rašė:
Daranius rašė:
ztarakan rašė:
dar variantas - akumas ! reiktu ir sio varianto neatmesti ir ji patikrinti


elektros problemos tuo ir išsiskiria, nes sistema iš savo darbinės būsenos gali išeiti dėl ber kurios smulkmenos. Bet šįkart:

Everdinas rašė:
Akumuliatorius - naujas.
Everdinas


negi tai gali būti problemos priežastimi?

Padariau patikrinima pagal prisegta faila.
electrical_charging_system_regulator_check.pdf - 301.1 Kb
ryt pravaziuosiu ir papasakosiu.
Sulitavau visus kontaktus (7 nuo reles)
Pastebejau, kad laidai nuo generatoriaus(3 geltona izoliacija yra pilkos, alavo spalvos, o tie patys 3 is reles -variniai). Is karto konfliktas prie didesnes sroves. Susukus laidus tarpusavyje - ismetus jungti, net po 10 sec jauciamas kaitimas sussukimo vietoje kai dirba krovimo rezime .
Everdinas


manau atmesti galimybes tokios negalima . Ar problema isryskejo pakeitus akuma ? ar anksciau ?
Gal naujo akumo atsiradimas ir buvo ta priezastis . pamastymui.....

Autorius:  Everdinas [ 27 Rgs 2012, 12:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Itampa krenta Africoje

Nuo akumo keitimo si pavasari nuvaziuota apie 5000km be problemu.
Everdinas

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/