AfricaTwin.LT http://africatwin.inforsanas.lt/forum/ |
|
Krovimo relės [eilinės] problemos http://africatwin.inforsanas.lt/forum/viewtopic.php?f=16&t=812 |
Puslapis 2 iš 5 |
Autorius: | tomasn [ 20 Bal 2014, 12:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: Krovimo relės [eilinės] problemos |
vakar prasukus 300 km, buvo proga uzmesti aki ir i akumuliatoriaus krovima. uzmesti aki pavyko tik antroje dienos puseje (ryte saule sviete is nugaros, jokiu sansu iskaityti davikio parodymus), rezultatai nei dziuginantys, nei liudinantys. is kart po pietu - laisvos apsukos - 12.7V, 5000rpm - 13.6V. Vakare - laisvos apsukos - 13.2V, 5000rpm - 14.2V. Visais rezimais trumpos ijungtos, dega abi lemputes. Ar tik nebus, kad atvesus orui, relei pasidare lengviau dirbti? Matyt reikes Evitoj nusipirkta radiatoriu lipdyti. o kas nors domejosi tokiu daiktu? http://www.ebay.co.uk/itm/380704480069? ... 1423.l2649 |
Autorius: | Daranius [ 20 Bal 2014, 15:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: Krovimo relės [eilinės] problemos |
tomasn rašė: vakar prasukus 300 km, buvo proga uzmesti aki ir i akumuliatoriaus krovima. uzmesti aki pavyko tik antroje dienos puseje (ryte saule sviete is nugaros, jokiu sansu iskaityti davikio parodymus), rezultatai nei dziuginantys, nei liudinantys. is kart po pietu - laisvos apsukos - 12.7V, 5000rpm - 13.6V. Vakare - laisvos apsukos - 13.2V, 5000rpm - 14.2V. Visais rezimais trumpos ijungtos, dega abi lemputes. Ar tik nebus, kad atvesus orui, relei pasidare lengviau dirbti? Matyt reikes Evitoj nusipirkta radiatoriu lipdyti. o kas nors domejosi tokiu daiktu? http://www.ebay.co.uk/itm/380704480069? ... 1423.l2649 Tarp 14-15 tai cia geras krovimas gi. tiesa svarbu nuo kur pakunkytas daviklis:) |
Autorius: | Ramūnas [ 21 Bal 2014, 12:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: Krovimo relės [eilinės] problemos |
Mano sutenereje kai stovėjo senas leisgyvis akumas tai krovimas buvo visai geras visais rėžimais 14,3v. dabar kai pastačiau naują akumą tai krovimas visai nekoks tarp 12,8-13,8v ir rėle kaista beprotiškai,gal sakau žiurkės puotavo laiduose |
Autorius: | infro [ 23 Bal 2014, 11:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: Krovimo relės [eilinės] problemos |
tomasn rašė: o kas nors domejosi tokiu daiktu? http://www.ebay.co.uk/itm/380704480069? ... 1423.l2649 Kaip žinia, mano relė nuo pat AT pirkimo praktiškai mirusi buvo, tai aš nusipirkau ir užsidėjau SHINDENGEN FH020AA ir led'inį krovimo indikatorių ( http://www.ebay.co.uk/itm/12v-Battery-C ... OC:GB:3160 ). Tiksliai nematavau, bet pagal indikatorių su trumpom šviesom krauna 13.2-15.2V, o su ilgom šviedom - 12.45-13.2V. Akumas su sena relė buvo nudusintas iki dugno kelis kartus, tai tikrai dabar ne pačios geriausios būklės |
Autorius: | Daranius [ 06 Geg 2014, 16:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: Krovimo relės [eilinės] problemos |
kas bijo dėl rėlės aušinimo, tai fajaboke užmatyta mintis: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/v/t1.0-9/p180x540/1551520_774588642554771_720394529_n.jpg?oh=612a75a8080a7501906533acf038d3f2&oe=53C94F21&__gda__=1405547594_10b231dd590cd7b228ddc9aa699ca40d |
Autorius: | Hanss [ 06 Geg 2014, 19:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: Krovimo relės [eilinės] problemos |
Greit tas prApieleris nusprogsta. Rusai tai jau isbande |
Autorius: | Paulius [ 06 Geg 2014, 19:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: Krovimo relės [eilinės] problemos |
Relė yra praktiškai amžinas dalykas, su sąlyga, kad tvarkingi kontaktai. Niekas ten neperkaista, gerai stabiliai krauna. Relių keitimai prasideda, kai fiškės koroduoja. Ir realiai jų keitimas nesibaigia kol tų kontaktų nesutvarkai. Taip, kad dirbam su lituokliu, o aušintuvus paliekam kompiuterių procesoriams. Kontakto kokybę sunku įvertinti su testeriu, nes kontakto varža - dažnai netiesinė, t.y. priklauso nuo srovės. Testeris naudoja mažą srovę ir gali išmatuot mažą kontakto varžą. O gerai apkrovus laidus, varža gali išaugti. Tada ant kontaktų krenta įtampa, relė blogai "supranta" krovimo įtampą ir nedirba taip kaip reikia - krauna per mažai akumą, kaista ir yra pasmerkta mirčiai. Pakeisit naują relę - taisysit pasekmę, o ne priežastį. Taip pat įtampos kritimui nerekomenduočiau naudoti indikatorių, kišamų į krovimo lizdą, nebent labai apytikriam įvertinimui. Tikra krovimo įtampa turi būti matuojama tiesiai ant akumuliatoriaus su tiksliu multimetru. Pabandykit sujungt šviesas ir pamatuot krovimo lizde ir ant akumuliatoriaus - skirtumas gali būti nemažas, priklausomai nuo to kur "prikūrkė" pajungta ir šviesų bei kitos elektros valgymo įrangos laidų/kontaktų būklės. Omo dėsnis galioja, aušintuvai nepadės. Beje, relė labiau kaista, kai mažiau elektros sunaudojimo, t.y. relė atlieka perteklinės sugeneruotos srovės trumpinimo vaidmenį. Su įjungtom šviesom mažiau srovės reikia užtrumpinti, relė turi kaisti mažiau. Nu žodžiu, kaip čia kas yra pasakęs - reikia netrukdyt technikai dirbt ir viskas bus ok |
Autorius: | Daranius [ 06 Geg 2014, 22:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: Krovimo relės [eilinės] problemos |
Paulius rašė: Relė yra praktiškai amžinas dalykas, su sąlyga, kad tvarkingi kontaktai. Niekas ten neperkaista, gerai stabiliai krauna. Relių keitimai prasideda, kai fiškės koroduoja. Ir realiai jų keitimas nesibaigia kol tų kontaktų nesutvarkai. Taip, kad dirbam su lituokliu, o aušintuvus paliekam kompiuterių procesoriams. Kontakto kokybę sunku įvertinti su testeriu, nes kontakto varža - dažnai netiesinė, t.y. priklauso nuo srovės. Testeris naudoja mažą srovę ir gali išmatuot mažą kontakto varžą. O gerai apkrovus laidus, varža gali išaugti. Tada ant kontaktų krenta įtampa, relė blogai "supranta" krovimo įtampą ir nedirba taip kaip reikia - krauna per mažai akumą, kaista ir yra pasmerkta mirčiai. Pakeisit naują relę - taisysit pasekmę, o ne priežastį. Taip pat įtampos kritimui nerekomenduočiau naudoti indikatorių, kišamų į krovimo lizdą, nebent labai apytikriam įvertinimui. Tikra krovimo įtampa turi būti matuojama tiesiai ant akumuliatoriaus su tiksliu multimetru. Pabandykit sujungt šviesas ir pamatuot krovimo lizde ir ant akumuliatoriaus - skirtumas gali būti nemažas, priklausomai nuo to kur "prikūrkė" pajungta ir šviesų bei kitos elektros valgymo įrangos laidų/kontaktų būklės. Omo dėsnis galioja, aušintuvai nepadės. Beje, relė labiau kaista, kai mažiau elektros sunaudojimo, t.y. relė atlieka perteklinės sugeneruotos srovės trumpinimo vaidmenį. Su įjungtom šviesom mažiau srovės reikia užtrumpinti, relė turi kaisti mažiau. Nu žodžiu, kaip čia kas yra pasakęs - reikia netrukdyt technikai dirbt ir viskas bus ok tas mano post'as buvo labiau patrolinimas. akivaizdu, kad aušintuvui ten ne vieta, blogiausiu atvieju jei nepakanka aušinimo užtektų padidinti ventiliaciją - papildomas aušinimo angas įtaisius. kontakto kokybės, kaip jau teisingai pastebėta paprastu testeriu neįmanoma įvertinti. galiu duoti paprastą pvz.: dyzelis po nakties mesdavo dūmų užsklandą. per dieną pastovėjęs šaltas nelabai gražiai padirbdavo bet nedūmindavo. logiškiausias variantas, kad nekaitina žvakės. kas buvo patikrinta po kelis kartus. nedetalizuosiu bet ir kuro padavimo sistema buvo kratyta, kol nebuvo padarytas elementarus sprendimas - vietoj žvakės į pypkės vietą buvo pajungtas ne testeris o sovietinė spiralė, kuri parodo ne tik ateinančią įtampą bet ir naudoja svorę, tad tai įtampai išlaikyti reikia ir srovės stiprį išlaikyti. po ko tapo aišku, kad paprasčiausiai yra prapuvę laidai... dėl krovimo indikatoriaus irgi pilnai sutinku. kai aš saviškį pajungiau nuo tripmasterio, tai irgi rodydavo apgailėtinai mažai, bet pajungęs testerį prie akumo pamačiau kokia situacija yra iš tiesų... |
Autorius: | Motobang [ 06 Geg 2014, 22:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: Krovimo relės [eilinės] problemos |
Tiek multimetrai tiek tie testeriukai nuo prikurkių matuoja apytiklsiai, bet tokiems matavimams to pilnai pakanka. Aš atsivedęs visai papildomai įrangai atskirą maitinimą tiesiai nuo akumuliatoriaus, nuo ten pajungtas ir testeriukas perdatrytas iš prikurkinio teko lyginti matavimų vertes kartu pajungus multimetrą tiesiai nuo akumuliatoriaus nors ir keista, bet parodymai sutapo arba nesiskyrė daugiau nei 0.1V. Aišku multimetras multimetrui nelygu, bet paklaidos buvo ir bus o jei multimetras der rimtesnį gryba supjuana tada išvis kosmosas gaunas ... Pabandykit paskaičiuoti teorinę srovę pratekančia per tarkim grandinę su 5W lempute po to išmatuokite ją multimetru ir jei turite paprastu ampermetru gausis ne visai taspats.... |
Autorius: | Antanas [ 07 Geg 2014, 00:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: Krovimo relės [eilinės] problemos |
Paulius rašė: Relė yra praktiškai amžinas dalykas, su sąlyga, kad tvarkingi kontaktai. Niekas ten neperkaista, gerai stabiliai krauna. Relių keitimai prasideda, kai fiškės koroduoja. Ir realiai jų keitimas nesibaigia kol tų kontaktų nesutvarkai. Taip, kad dirbam su lituokliu, o aušintuvus paliekam kompiuterių procesoriams. Kontakto kokybę sunku įvertinti su testeriu, nes kontakto varža - dažnai netiesinė, t.y. priklauso nuo srovės. Testeris naudoja mažą srovę ir gali išmatuot mažą kontakto varžą. O gerai apkrovus laidus, varža gali išaugti. Tada ant kontaktų krenta įtampa, relė blogai "supranta" krovimo įtampą ir nedirba taip kaip reikia - krauna per mažai akumą, kaista ir yra pasmerkta mirčiai. Pakeisit naują relę - taisysit pasekmę, o ne priežastį. Taip pat įtampos kritimui nerekomenduočiau naudoti indikatorių, kišamų į krovimo lizdą, nebent labai apytikriam įvertinimui. Tikra krovimo įtampa turi būti matuojama tiesiai ant akumuliatoriaus su tiksliu multimetru. Pabandykit sujungt šviesas ir pamatuot krovimo lizde ir ant akumuliatoriaus - skirtumas gali būti nemažas, priklausomai nuo to kur "prikūrkė" pajungta ir šviesų bei kitos elektros valgymo įrangos laidų/kontaktų būklės. Omo dėsnis galioja, aušintuvai nepadės. Beje, relė labiau kaista, kai mažiau elektros sunaudojimo, t.y. relė atlieka perteklinės sugeneruotos srovės trumpinimo vaidmenį. Su įjungtom šviesom mažiau srovės reikia užtrumpinti, relė turi kaisti mažiau. Nu žodžiu, kaip čia kas yra pasakęs - reikia netrukdyt technikai dirbt ir viskas bus ok Blem keisti zmones , visu pirma krovimo reles papildomi ausintuvai sugalvoti tam kad reles radijatorius ilgoje kelioneje ar pakatuskeje miske apsinesa purvu ir nenori atiduoti silumos , jai kas savo rankomis rele buvo nuemes zino kad ji nuo remo yra atskirta apie 2 mm tarpu Everdino ideja buvo panaudoti aliumini radijatoriu ir termo pasta kaip silumos laidininka i plienini africos rema taip galima ramiai sau vazuoti ir nesukti sau galvos del to perdegancio daikto o kontaktus mes jau beveik visi persilitave ir su mutimetrais nera kada zaisti nes baisiai vazinetis norisi |
Autorius: | Daranius [ 07 Geg 2014, 01:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: Krovimo relės [eilinės] problemos |
sveikinu. čia dar gražu. aš, kadangi irgi iš kaimo, tai pernai per pAPL'ą savo dar baisesnius radau... taip, šituos tris laidelius kurie ateina iš generatoriaus reikia sulituoti su kitais trim kurie bus nuo rėlės. esmė tame kad čia ateina kintama srovė, todėl ji ir "išbarškina" kontaktus. labiau prisibijantys sulituoja ir tos apvalios jungties laidus - ten jau iš rėlės išeina + ir -. dėl rėlės - turiu rimtų abejonių ar tikrai reikia pirkti originalą. iš esmės jokio stebuklo - reikia mosfet tipo lygintuvo. gal net galima ir diodiniais tilteliais sužaisti pačiam (tik nežinau ar verta) taupymo tikslais. elektrikai šitoj vietoj galėtų pakonsultuoti tiksliau. |
Autorius: | Dunse [ 07 Geg 2014, 09:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: Krovimo relės [eilinės] problemos |
O kur cia orginalai parsiduoda? Kadangi originalas kainuoja ~180eur , kuom ta blogai? http://shop.textalk.se/en/article.php?i ... t=12264123 mindazas rašė: Krovimo rele Afrikoms >93m. Yra dar keletas vietoje. Afrikistams - 280Lt |
Autorius: | paikas [ 07 Geg 2014, 11:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: Krovimo relės [eilinės] problemos |
Dunse, tavo pamokytas mokėsiu už šitą: http://www.motoshop.lt/electrosport-kro ... -1993-2003 nemanau, kad bus kas nors negerai. |
Autorius: | Paulius [ 07 Geg 2014, 23:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: Krovimo relės [eilinės] problemos |
Daranius rašė: esmė tame kad čia ateina kintama srovė, todėl ji ir "išbarškina" kontaktus. Čia panašiai, kaip: - Ar žinai kodėl traukinys važiuodamas per bėgius bilda? - Ne. - Koks yra apskritimo plotas? - Pi kart R kvadratu. - Tai va tuo kvadratu ir beldžia. |
Autorius: | Ernis [ 08 Geg 2014, 00:19 ] |
Pranešimo tema: | Re: Krovimo relės [eilinės] problemos |
Paulius rašė: Daranius rašė: esmė tame kad čia ateina kintama srovė, todėl ji ir "išbarškina" kontaktus. Čia panašiai, kaip: - Ar žinai kodėl traukinys važiuodamas per bėgius bilda? - Ne. - Koks yra apskritimo plotas? - Pi kart R kvadratu. - Tai va tuo kvadratu ir beldžia. Nuolatines sroves suvirinimo yrenginiai taip pat graziau virina, matyt "nebarska" - siules grazesnes |
Autorius: | tomasn [ 24 Bir 2014, 16:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: Krovimo relės [eilinės] problemos |
prisiziurejes, kaip Drako africa negraziai elgesi Lenkijoje, nusileidau garaziukan ivykdyti senai numatyta darba. Svarbu nepamirskite gausiai uztept termopastos bei ant sutrumpejusiu varztu - loktaito. |
Autorius: | Dunse [ 24 Bir 2014, 20:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: Krovimo relės [eilinės] problemos |
ne del perkaitimo jos dega.....priezastis gali buti netgi pasvile starterio apvijos ir t.t..... |
Autorius: | tomasn [ 24 Bir 2014, 20:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: Krovimo relės [eilinės] problemos |
tai ka, dabar siulai nulupt radiatoriu? |
Autorius: | Dunse [ 24 Bir 2014, 21:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: Krovimo relės [eilinės] problemos |
ne, nu palik, ant dusios ramiau bus |
Puslapis 2 iš 5 | Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |