AfricaTwin.LT
http://africatwin.inforsanas.lt/forum/

Priekiniu amortizatoriu darbas
http://africatwin.inforsanas.lt/forum/viewtopic.php?f=16&t=955
Puslapis 11

Autorius:  Varstotas [ 16 Bal 2014, 00:26 ]
Pranešimo tema:  Priekiniu amortizatoriu darbas

Sveiki noreciau suzinoti kaip dirba jusu pr sake. Nes man lekiant zvyru kur duobutes 3-5 cm lb jau drebina vaira kaip jums yra toks reikalas ar ne tepalas W 7.5?

Autorius:  Daranius [ 16 Bal 2014, 01:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekiniu amortizatoriu darbas

Varstotas rašė:
Sveiki noreciau suzinoti kaip dirba jusu pr sake. Nes man lekiant zvyru kur duobutes 3-5 cm lb jau drebina vaira kaip jums yra toks reikalas ar ne tepalas W 7.5?


tai gal nereikia lėkti?..

o galas kaip? gi irgi kratosi kaip galinis ratas, taip ir visa subinė. nieko nepribursi su ta karvės pakaba :)

Autorius:  Antanas [ 16 Bal 2014, 02:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekiniu amortizatoriu darbas

zvyru mekstu palakstyti ir galiu pasakyti taip , vaziuojant virs 110 km/h vairas tikrai nedreba bet jai pradeda afrika nezymiai vinguoti sprendima as suradau toki : i priekines sakes panardinau ricor intiminator voztuvelius , mano patirymu jie veikia puikiai nors daug yra ivairiu nuomoniu bet dazniausiai tie kas jas reiskia ju net nebuvo isigije ar bande (rasytojai zodziu :lol: ) . Antra ka suradau priekinio rato laisvi stipinai, trecia sakiu centrinius guolius pakeiciau i kuginius ( mano atveju orginaliu guoliu aboima buvo izdauziusi griovelius reme o kuginiu guoliu aboima per pus platesne ir uzema visa guoliui skirta plota reme) ir galu gale galini amortika pakeiciau i Wilbers blue line . Paskutini karta kai bandziau maks ant zvyro tiesiosios pasiekiau 140 km/h BMW is paskos nepavijo :mrgreen: tikiuosi si informacija atnes siek tiek naudos ;)

Autorius:  Daranius [ 16 Bal 2014, 12:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekiniu amortizatoriu darbas

Antanas rašė:
zvyru mekstu palakstyti ir galiu pasakyti taip , vaziuojant virs 110 km/h vairas tikrai nedreba bet jai pradeda afrika nezymiai vinguoti sprendima as suradau toki : i priekines sakes panardinau ricor intiminator voztuvelius , mano patirymu jie veikia puikiai nors daug yra ivairiu nuomoniu bet dazniausiai tie kas jas reiskia ju net nebuvo isigije ar bande (rasytojai zodziu :lol: ) . Antra ka suradau priekinio rato laisvi stipinai, trecia sakiu centrinius guolius pakeiciau i kuginius ( mano atveju orginaliu guoliu aboima buvo izdauziusi griovelius reme o kuginiu guoliu aboima per pus platesne ir uzema visa guoliui skirta plota reme) ir galu gale galini amortika pakeiciau i Wilbers blue line . Paskutini karta kai bandziau maks ant zvyro tiesiosios pasiekiau 140 km/h BMW is paskos nepavijo :mrgreen: tikiuosi si informacija atnes siek tiek naudos ;)


o prieky Hyperpro jau nebereikalingas kaip ir?..

Autorius:  Dunse [ 09 Spa 2014, 23:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekiniu amortizatoriu darbas

gera akcija... http://store.ricorshocks.com/product_p/ ... 1001at.htm

Autorius:  Konstantinas [ 10 Spa 2014, 04:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekiniu amortizatoriu darbas

O kas cia per intimterminatoriai? Ka jie daro?

Autorius:  Dunse [ 10 Spa 2014, 11:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekiniu amortizatoriu darbas

zmones sako, kad daug geriau.... http://www.youtube.com/watch?v=TA0NHDMsKNc#t=16

Autorius:  rimantaszak [ 14 Vas 2016, 23:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekiniu amortizatoriu darbas

Sveiki,

gal kažkas iš afrikiečių priekinėse šakėse naudojat vožtuvus, tokius kaip pvz. Ricor intiminators http://store.ricorshocks.com/product_p/ ... 1001at.htm

ar kažką panašaus iš Racetech? http://www.amazon.com/Valve-Cartridge-E ... B000GUWQLU

Kiek skaičiau čia, tai vienas Antanas atsiliepęs, kad turi Ricor susimerkęs. Kaip kiti?
Jei yra, tai kokie atsiliepimai? Dėkoju.

Rimantas

Autorius:  stuzer [ 18 Vas 2016, 05:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekiniu amortizatoriu darbas

Nu vat jei žmogus nori pajaust skirtumą, tai dedasi kitas šakes ir jaučia tą skirtumą (kaip ir su galiniu amortiku). O 30+ metų senumo technologijai tiuningas turbūt gaunasi labai brangus ir labai nežymus, ir tai dar klausimas ar į gerąją pusę. Tiesiog reiktų nepasikliaut vien kalbom, nes čia toks psichologinis efektas - kuo tiuningui daugiau pinigų išleidi, tuo sunkiau patikėti, kad jis neveikia.

Autorius:  barada [ 19 Vas 2016, 14:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekiniu amortizatoriu darbas

stuzer rašė:
Nu vat jei žmogus nori pajaust skirtumą, tai dedasi kitas šakes ir jaučia tą skirtumą (kaip ir su galiniu amortiku). O 30+ metų senumo technologijai tiuningas turbūt gaunasi labai brangus ir labai nežymus, ir tai dar klausimas ar į gerąją pusę. Tiesiog reiktų nepasikliaut vien kalbom, nes čia toks psichologinis efektas - kuo tiuningui daugiau pinigų išleidi, tuo sunkiau patikėti, kad jis neveikia.

:lol: liuks!

Autorius:  Dunse [ 20 Vas 2016, 03:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekiniu amortizatoriu darbas

Ir aš bele kiek prikišęs į šakes buvau ir Džėjus kiek žinau.. Didelio tolko jokio. Nu tik tiek,kad iki dugno neina. O verstos šiuolaikinės(turbūt irgi jau 20 metų technologijos)kitas reikalas

Autorius:  Dzejus [ 20 Vas 2016, 12:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekiniu amortizatoriu darbas

Sakes sakems nelygu. Daug kas raso, kad WP 50 extreme nenusileidzia verstoms sakems turi visus reguliavimus ir t.t. Bet cia jau irgi nestandartinis sprendimas.
Bet kuriuo atveju zmones jau tokie yra, visada nori is savo klaidu mokytis - deti voztuvus, deti progresivines spyruokles ir galiausiai suprast,kad tik blogiau gavosi :) p.s. Gal kam spyruokliu ir voztuvu reik? :DDD

Autorius:  Hanss [ 20 Vas 2016, 13:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekiniu amortizatoriu darbas

Gal ir pasistatyciau as progresyvines spiruokles :) Kiek uz jas nori?

Autorius:  rimantaszak [ 20 Vas 2016, 17:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekiniu amortizatoriu darbas

stuzer rašė:
Nu vat jei žmogus nori pajaust skirtumą, tai dedasi kitas šakes ir jaučia tą skirtumą (kaip ir su galiniu amortiku). O 30+ metų senumo technologijai tiuningas turbūt gaunasi labai brangus ir labai nežymus, ir tai dar klausimas ar į gerąją pusę. Tiesiog reiktų nepasikliaut vien kalbom, nes čia toks psichologinis efektas - kuo tiuningui daugiau pinigų išleidi, tuo sunkiau patikėti, kad jis neveikia.


As apie verstas net neklausiu ir taip viskas su jom aisku - tokiam tiuningui lesu nera. O del psichologinio efekto, tai gal kas yra ivertines ne savo, o kitu pinigais padarytus pakeitimus? :D D

Gerbiamieji Dunse ir Dzejau, kol Jusu sakes buvo originalios, voztuvai jose dejo kazkokiu pliusu ar dar blogiau + ismesti pinigai? Dekui uz konkrecius atsakymus

Rimantas

Autorius:  Dzejus [ 21 Vas 2016, 01:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekiniu amortizatoriu darbas

Pas mane "voztuvai" buvo is virsaus spyruokliu ir tik su progresiviom spyruoklem. Su standartinem nezinau

Autorius:  Dunse [ 21 Vas 2016, 02:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekiniu amortizatoriu darbas

Į standartą geriausia progresyvines ir pazaist su tepaliuku..

Autorius:  Leon [ 21 Vas 2016, 02:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekiniu amortizatoriu darbas

Nuo kokio klampumo pradet? 5W, 10W? Iki kokio lygio pilti? Spyruokles ir sakes standartines.

Autorius:  gvidasba [ 17 Kov 2017, 13:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekiniu amortizatoriu darbas

Kas kiek laiko arba km keiciat alyva sakese?

Autorius:  Motobang [ 17 Kov 2017, 22:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekiniu amortizatoriu darbas

Paskutinius kelis metus kas sezoną...

Autorius:  gvidasba [ 19 Kov 2017, 00:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekiniu amortizatoriu darbas

Vadinasi as apleidau sia vieta, reiks keisti dazniau :)

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/