Sveiki, forumiečiai
vis agresyviau besibeldžiant senatvei į nugarą, tenka pripažint, kad paC laikas pasdaryt "vokiečių enduristu".
Nuo 2016 m. viensėda nebevažiavau, tad gyvenimas prispyrė persėst ant didelio bimbalo.
Taigis reikia atsisveikint su savo legendine karvyte.
Kad naujo xaziajino netrikdytų, tai lipdukus nusilupau atminčiai

Afrikytė 1997 m. gimimo, pirkta 2013 m. pavasarį su 48 Kkm rida. Dabar spidikas rodo 105,4 Kkm (teisybės dėlei reiktų pridėt apie 2 Kkm, kai iš Norgės grįžau su neveikiančiu spidometru).
TA baigiasi kovo 16, bet galiu praeit (kai šiek tiek atšils).
Registruota LT su 25 KW varikliu, kas būtų privalumas, turint A2 kategoriją.
Sumontuotas Mikuni kuro siurblys, MOSFET krovimo rėlė, priekinių amortizatorių progresyvinės spyruoklės, lengvesnė ir skardesnė MIUV duslė, voltmetras su 2 USB lizdais, 2 "prikurkės", stiklo paaukštinimas... Turi tris plastikines Krauser daiktadėžes ir Kapa bako krepšį. Yra naujų atsarginių guolių.
Visiškai atvirai ir nuoširdžiai-smėlio, purvo ir vandens nemačius. Miškais važiavo, bet neagresyviai. Bais mėgo žvyrus. Buvo Karpatuose, bet visiškai light. 2 kartus aplėkė pažintinį APL. Pasimalė po senutę Europą.
Dabar karvytė apauta visiškai naujomis Motoz Tractionator GPS (
http://motoz.com.au/product/tractionator-gps/ ) padangytėmis. Yra dar komplektas važiuojamų Michelin Anakee 3 ir Michelin Wild padugnių.
Kokios problemos, paklausit?
Taigis mocas ne pirmos jaunystės, tad turi endurninių pabraižymų/paskilinėjimų. Pernai pradėjo dažniau norėti tepalo. Kuzavtecho žodžiais-nekritiška. Reikia "rankyčių".
Kadangi paC krapštytis - "nelabai", tai visą laiką priežiūrą ir einamuosius remontukus vykdėm pas Sensėjų Dunsę.
Anas žino kas per karvė
Kaina nuo 2,0 (Su Anakee 3) iki 2,3 EUR (su visom padugnėm).
Susidomėjusiems foto atsiųsiu į paštą.
Neatsiradus susidomėjusių šyčianos, kovo mėnesį mesiu į autopliusą.
PAVASARI, VARYK GREIČIAU ČIONAISE...