AfricaTwin.LT

Motociklų Honda XRV AfricaTwin (ir panašių) savininkų klubo forumas.
Dabar yra 22 Gru 2024, 20:02

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Kontaktu oksidacijos prevencija
StandartinėParašytas: 17 Geg 2013, 01:38 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 17 Bal 2011, 03:08
Pranešimai: 597
Miestas: Vilnius
Pristatau dar viena durnumo irodyma.
Pradejo kristi itampa 0,8 - 1 V lyginant su akumuliatoriaus klemomis VS spyneles kontaktas
Netradicinis atvejis, bet pastebejau, nes mano tripmasteris matuoja itampa, ir pradejo keiktis rodydamas 11 +/-0,5 V
Nusprendziau kaip senas elektrikas - jei ant akumuliatoriaus yra gera itampa (vazinejau testeri su scotchu prie bako priklijaves)
tai rele gera.
Ir pradejau ieskoti slieku visuose sujungimuose, maseje ir tt.
tam tikslui netgi prisikasiau iki jungciu, kur po oro filtru yra.
Visas jungtis ir saugiklius supurshkiau su teisingu kontaktu antioksidatoriumi.
Nepadejo isspresti problemos, bet likau patenkintas, nes kaikurie kontaktai buvo oksiduoti.
Ir ka jus manote, vel is naujo nulitavau 7 reles reguliatoriaus laidus, prilitavau naujos reles laidus (,,,keiksmazodziai...)
Viskas susitvarke.
Nepaaiskinami dalykai - kaip galima vazineti su "bishki" bloga rele visus metus? Problema prasidejo pernai vasara.
Reziume - verta perziureti kontaktus baikams po 50000km ir senesniems negu 10 metu :)
Siandien atrode va taip:
Everdinas


Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.

_________________
Дас ист шмальц!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kontaktu oksidacijos prevencija
StandartinėParašytas: 17 Geg 2013, 01:57 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Lie 2012, 01:34
Pranešimai: 1230
Miestas: Utena
ar teisingai supratau, kad buvo pakeista rėlė?

einu į kampą nusibausti ir baigiu skųstis, kad neturiu laiko perlituoti rėlės kontaktų (jie pas mane vis dar originaliai sujungti), o krovimo įtampa į tripmasterį ateina 12,7V (su šviesom) ir 13,8V (be šviesų).

P.S. ar aušinimo skysčio ne per mažai? :)

_________________
А ты тормоза смазал?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kontaktu oksidacijos prevencija
StandartinėParašytas: 17 Geg 2013, 02:00 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 17 Bal 2011, 03:08
Pranešimai: 597
Miestas: Vilnius
Daranius rašė:
ar teisingai supratau, kad buvo pakeista rėlė?

einu į kampą nusibausti ir baigiu skųstis, kad neturiu laiko perlituoti rėlės kontaktų (jie pas mane vis dar originaliai sujungti), o krovimo įtampa į tripmasterį ateina 12,7V (su šviesom) ir 13,8V (be šviesų).

P.S. ar aušinimo skysčio ne per mažai? :)

aha rele pakeiciau, tas pats itampos kritimas, kaip pas tave , bet manau jau velu pit Borzomi reiks rele keisti. lituoti butina, uzmesk aki i 3 geltonu laidu jungti, jei pasvilus - nera shansu relei, skysciui neturiu pinigu

_________________
Дас ист шмальц!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kontaktu oksidacijos prevencija
StandartinėParašytas: 17 Geg 2013, 02:41 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 11 Geg 2011, 10:40
Pranešimai: 164
Miestas: Kaunas
Pati RR dažniausiai nebūna kalta, o kalti pliuso ir minuso kontaktai. Galima neliesti jungčių, o tiesiai nuo relės, negailint lydmetalio ir laidų storio, išvesti pliusą tiesiai į akumą ir minusą prie kokio patikimo rėmo sujungimo arba irgi į akumą.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kontaktu oksidacijos prevencija
StandartinėParašytas: 17 Geg 2013, 02:54 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Lie 2012, 01:34
Pranešimai: 1230
Miestas: Utena
Paulius rašė:
Pati RR dažniausiai nebūna kalta, o kalti pliuso ir minuso kontaktai. Galima neliesti jungčių, o tiesiai nuo relės, negailint lydmetalio ir laidų storio, išvesti pliusą tiesiai į akumą ir minusą prie kokio patikimo rėmo sujungimo arba irgi į akumą.


tai yra dvi jungtys. kita su 7-iais laidais berods, ką su ana tada daryti?:)

_________________
А ты тормоза смазал?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kontaktu oksidacijos prevencija
StandartinėParašytas: 17 Geg 2013, 11:22 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 17 Bal 2011, 03:08
Pranešimai: 597
Miestas: Vilnius
nekomplikuokit reikalo, jei jau prieinat prie laidu vedziojimo - pjaunat nafig 2 jungtis nuo reles ir lituojat na priamuju, jei ne per velu, zinoma (mano variantas)
Jei toliau gilinantis - rele pastaciau ant radijatoriaus, kuris su termopastos pagalba turi gera kontakta su remu ir rele , zinoma

_________________
Дас ист шмальц!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kontaktu oksidacijos prevencija
StandartinėParašytas: 18 Geg 2013, 11:13 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 20:18
Pranešimai: 267
Miestas: Vilnius
ant fiskiu naudokite polfett. wurth katalogo numeris 08901041. pritepi ten jo ir sujungi. joks vanduo ir oras nepateks i jungti ir nebus oksidacijos.
originaliai jis skirtas aptepti akumuliatoriaus klemas po to, kai svariai prisukti laidai prie akumo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kontaktu oksidacijos prevencija
StandartinėParašytas: 22 Geg 2013, 00:21 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 19 Rgp 2012, 20:36
Pranešimai: 47
Pas mane tas pats variantas. itampa krenta vienu voltu ijungus sviesas prie spineles, ant akumuliatoriaus rodo gera krovima. Snd pakeiciau rele, nes senoji sugedo. sulitavau tik geltonus laidus, apvalia fiske palikau, nemaciau jokiu oksidacijos pozymiu, bet darbar keiciasi nuomone, paskaicius Everdino problemos sprendima. Manau ir man teks lupti laukan ta apvalia jungti ir viska jungti tiesiogiai.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kontaktu oksidacijos prevencija
StandartinėParašytas: 22 Geg 2013, 02:08 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 17 Bal 2011, 03:08
Pranešimai: 597
Miestas: Vilnius
songoks rašė:
Pas mane tas pats variantas. itampa krenta vienu voltu ijungus sviesas prie spineles, ant akumuliatoriaus rodo gera krovima. Snd pakeiciau rele, nes senoji sugedo. sulitavau tik geltonus laidus, apvalia fiske palikau, nemaciau jokiu oksidacijos pozymiu, bet darbar keiciasi nuomone, paskaicius Everdino problemos sprendima. Manau ir man teks lupti laukan ta apvalia jungti ir viska jungti tiesiogiai.

Apvali jungtis neturetu daryti bedu, bet sulitavus geriau miegasi. Rekomenduoju paziureti jungti po oro filtru, tokia su raudonais galingais laidais. buna oksido. Ir siaip jei jau ardysi, nepageilek supurksti visu is eiles kas pasitaikys.
Everdinas

_________________
Дас ист шмальц!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kontaktu oksidacijos prevencija
StandartinėParašytas: 22 Geg 2013, 10:00 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 19 Rgp 2012, 20:36
Pranešimai: 47
Nebera jau ir apvalios jungties :) viskas sulituota, gerai izoliuota, jokio laidu kaitimo nera, tad manau gerai sulitavau :), taciau kritimas vistiek liko 1v, reikes ziureti ta jungti po oro filtru.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kontaktu oksidacijos prevencija
StandartinėParašytas: 22 Geg 2013, 10:45 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Lie 2012, 01:34
Pranešimai: 1230
Miestas: Utena
songoks rašė:
Nebera jau ir apvalios jungties :) viskas sulituota, gerai izoliuota, jokio laidu kaitimo nera, tad manau gerai sulitavau :), taciau kritimas vistiek liko 1v, reikes ziureti ta jungti po oro filtru.


ar teisingai supratau kad čia yra kritimas per įjungus šviesas?
negi tai nėra normalu?

_________________
А ты тормоза смазал?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kontaktu oksidacijos prevencija
StandartinėParašytas: 22 Geg 2013, 21:12 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 17 Bal 2011, 03:08
Pranešimai: 597
Miestas: Vilnius
Daranius rašė:
songoks rašė:
Nebera jau ir apvalios jungties :) viskas sulituota, gerai izoliuota, jokio laidu kaitimo nera, tad manau gerai sulitavau :), taciau kritimas vistiek liko 1v, reikes ziureti ta jungti po oro filtru.


ar teisingai supratau kad čia yra kritimas per įjungus šviesas?
negi tai nėra normalu?

Ant 5000apsuku - nenormalu
Max 0,3V

_________________
Дас ист шмальц!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kontaktu oksidacijos prevencija
StandartinėParašytas: 23 Geg 2013, 00:22 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 11 Geg 2011, 10:40
Pranešimai: 164
Miestas: Kaunas
Kur atsiranda kritimas? Jei matuojant ant akumuliatoriaus, tai 1V per daug ir kalti relės laidai. O jei priekinėj daly (prikurkė, jungtys) matuojant toks skirtumas- tai laidų-jungčių iki lempos kaltė, nepriklausomai nuo relės. Omo dėsnis :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kontaktu oksidacijos prevencija
StandartinėParašytas: 23 Geg 2013, 00:50 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Lie 2012, 01:34
Pranešimai: 1230
Miestas: Utena
Paulius rašė:
Kur atsiranda kritimas? Jei matuojant ant akumuliatoriaus, tai 1V per daug ir kalti relės laidai. O jei priekinėj daly (prikurkė, jungtys) matuojant toks skirtumas- tai laidų-jungčių iki lempos kaltė, nepriklausomai nuo relės. Omo dėsnis :)


Teisingai, Pauliau, manau labai tiksliai pastebėjai kodėl aš su Everdinu nesusikalbu. Aš gi įtampą matuoju, kuri ateina į tripmasterio apšvietimą

_________________
А ты тормоза смазал?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kontaktu oksidacijos prevencija
StandartinėParašytas: 19 Bir 2013, 01:14 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 03 Geg 2012, 11:56
Pranešimai: 416
Miestas: Kaunas
Kadangi esu susimontavęs voltmetrą, keletą kartų pastebėjau įtampos kritimą važiuojant ar tik užkūrus iki 12,1-12,v. Šiaip normaliai pas mane krovimo įtampa su įjungtais ilgais pr. žibintais 13,6-13,7V kartu su sildomom rankenom apie 13.5V. Pagal Haynes manualą afrikai krovimo įtampa turi būti 14-15v. Pas mane kaip ir užribos, todėl nusiteikęs sliekų ieškoti. Kokią krovimo įtampa rodo pas jus kolegos afrikiečiai turintys galimybę ją pamatuoti su įjungtomis igomis šviesomis?

_________________
Suk rankeną arba rankena suks tave


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kontaktu oksidacijos prevencija
StandartinėParašytas: 19 Bir 2013, 13:44 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Lie 2012, 01:34
Pranešimai: 1230
Miestas: Utena
Motobang rašė:
Kadangi esu susimontavęs voltmetrą, keletą kartų pastebėjau įtampos kritimą važiuojant ar tik užkūrus iki 12,1-12,v. Šiaip normaliai pas mane krovimo įtampa su įjungtais ilgais pr. žibintais 13,6-13,7V kartu su sildomom rankenom apie 13.5V. Pagal Haynes manualą afrikai krovimo įtampa turi būti 14-15v. Pas mane kaip ir užribos, todėl nusiteikęs sliekų ieškoti. Kokią krovimo įtampa rodo pas jus kolegos afrikiečiai turintys galimybę ją pamatuoti su įjungtomis igomis šviesomis?


bus labai įdomu pamatyti išvadas, kadangi mano situacija įtariu panaši... pagal Everdino parodymus supratau kad man jau šviečiasi stimpanti krovimo rėlė...

_________________
А ты тормоза смазал?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kontaktu oksidacijos prevencija
StandartinėParašytas: 19 Bir 2013, 22:36 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 19 Rgp 2012, 20:36
Pranešimai: 47
Jauciu, kad jums gresia reles gedimas, ar labai karsta rele?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kontaktu oksidacijos prevencija
StandartinėParašytas: 20 Bir 2013, 11:43 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:34
Pranešimai: 380
Miestas: Šiauliai
Krovimo itampa ir reles kaitimas taip pat priklauso ir nuo akumuliatoriaus bukles . Senas naujas , pakrautas , baigiantis ssikrauti ir tt . Taip pat nuo papildomu irengimu kiekio ir galingumu .


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kontaktu oksidacijos prevencija
StandartinėParašytas: 20 Bir 2013, 19:41 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 03 Geg 2012, 11:56
Pranešimai: 416
Miestas: Kaunas
songoks rašė:
Jauciu, kad jums gresia reles gedimas, ar labai karsta rele?


Nu kaista, o kiek labai sunku pasakyti...

_________________
Suk rankeną arba rankena suks tave


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Kontaktu oksidacijos prevencija
StandartinėParašytas: 28 Lie 2013, 15:03 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Lie 2012, 01:34
Pranešimai: 1230
Miestas: Utena
Daranius rašė:
ar teisingai supratau, kad buvo pakeista rėlė?

einu į kampą nusibausti ir baigiu skųstis, kad neturiu laiko perlituoti rėlės kontaktų (jie pas mane vis dar originaliai sujungti), o krovimo įtampa į tripmasterį ateina 12,7V (su šviesom) ir 13,8V (be šviesų).

P.S. ar aušinimo skysčio ne per mažai? :)


vaginagi - atėjo tiesos metas:

Prikabintas failas:
_MG_1366.jpg


iki tokių rezultatų priveda tingėjimas ir tikėjimas, kad viskas yra gerai... tai dar kartą parodė, kad didelis pasitikėjimas savimi, tėra ne kas kitas, o tik realios situacijos nežinojimas ir savęs apgaudinėjimas...


Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.

_________________
А ты тормоза смазал?


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 24 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 8 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007