Prašymas yra paporinti, tai paporinsiu.
Kosui:
Kai užvažiuosi ant numesto akėtvirbalio ar prakalsi padangą ant kokio kitokio padangas ardančio daikto , jokia įspėjimo sistema nepadės- oras tiesiog pabėgs. Tuomet laikykis... Čia tu teisus. Nuo to vaistų nėra.
Pagausi vinį (ne vamzdelį- per jį irgi oras išeina greitai), oras išeis lėčiau, tuomet devaisas gali tave įspėti ir turėsi laiko saugiai sustoti. Patikrinta. Nuo pastebėjimo momento (1,8bar) iki kritinio lygio (1,0 bar) dar pravažiavau apie 5km. Čia tu neteisus.
Beje, žemiau 1,0bar slėgis pradėjo mažėti labai greitai. Matyt, aukštesnis slėgis užspaudžia oro pratekėjimo kelius.
O dabar pasitelkim praktiką ir pažiūrėkim, kiek kas pagavę akėtvirbalių ir kiek paprasčiausių vinių, šriubų ar vielos gabalų. Statistika, manau, aiški.
Dabar mano antras atvejis. Taip-lopas iš Lytagros, taip- lauko sąlygos, bet plyšimas išsivystė dėl kitų priežąsčių. Ogi dėl gumos defekto. Ji (kameros guma) kažkaip net lūžinėjo rankose, kai palanksčiau. Dabar ten dar didesnė skylė, nors kamera pakankamai nauja ir stora (heavy duty). Ir tai laiko turėjau pakankamai, kad pasirinkti sustojimo vietą. Problemą pastebėjau prie (S)Marvelės, o stojau Minkovskių g. netoli Kauno grūdų. Ten irgi virš 5 km. Tai dabar spėkim iš 3 kartų-
1)oras išėjo lėtai, ar
2)staigiai praplyšus gumai po lopu.
3)O gal ten lėtai plyšo ir aš proporcingai stebėjau mažėjantį slėgi
O dabar svarbiausias mano argumentas- man šis navarotas reikalingas nes JIS dirba.
Kas galvoja, kad nereikia, nepirkit ir nesukit sau galvos. Žmonės važiavo, važiuoja ir važiuos be slėgio kontrolės.