algir2kas rašė:
Isemiau savo afrikytes (rd04) oro filtra pamaniau nors prapusiu kompresorium kol naujas atkeliaus.
Isemus sena filtro dezej tos groteles kur filtras prisispaudzia kazkaip itartinai apsinese smulkiom dulkyten (kaip smeliuku) filtras apziurejus nepazeistas nekiausras (firma hi flow) kompresorium ispuciau is vidines puses dulkes ir kai jau is vidaus nebesipute dulkes pustelejau is lauko puses per filtra, oj oj oj kai dejo smulkiu dulkiu debesis is vidines puses. prapuciu tada ir i vidine puses dulkiu pasipyle nemazai.
visada maniau kad filtras turi usikimsti dulkemis bet jokiu budu ju nepraleisti, o cia gaunasi kad pacia smulkme valgo matariukas.
Jauciu kad ta nauja hi flo popierini filtra atnes pastininkas ir galesiu ismest iskart. patarkikit ka det nenoriu dulkem sert savo afrikytes.
Gal kas gali paaiskint is praktikos kaip tie plaunami tepaluoti, kas kiek ir ar sudetinga ju prieziura, o ne tai reiks pirkt koki masinini gros firmos ir supjauscius isiklijuot i seno korpusa.
normaliai laiko naujas, nes buna nesusidevejusios filtro tarpines (porolonas is vienos puses ir gumine tarpine pire virsaus). naudoju tokius filtrus irgi. kadangi oro padavimo sistema pas mano senute tokia pati kaip pas tave, tai labai nedekingoj vietoj stovi tas filtras. praktiskai 200km atviru zvyru uztenka kad filtras uzsikistu. jei vaziuoji kolonoje ir ne priekyje.... tai poveikis atsiranda ir po 100km.
papildomai as sutepu plonu sluoksniu solidolo filtro dezes korpusa (ta ertme kurioje stovi filtras). tai padeda sulaikyti zymiai didesni kieki dulkiu ir imanoma issilaikyti dulkese ilgiau.
Su K&N pravazinejau gal pora menesiu... guli lentynoje

pavargau as ji plauti. plentu vaziuojant galima ji naudoti. o siaip.. man pasirode per trapus daiktas ir buvo momentu kad labai truko galimybes naudoti oro kompresoriu
