siaip, manau, gudriausia butu suzinoti kas per lydinys yra tas ratlankis. tada pagal metalu aktyvuma galima butu apriboti korozija. tarkim, ten aliuminis koroduoja. tada butu logiska pateplioti ta vieta kazkuo, kas turi kalio, licio, natrio kalcio arba magnio. paprasciausia kazkuo su magniu. bet kur tokio velnio rasti, jei visokie prieinami antikoroziniai purskalai pagaminti jau aliuminio arba cinko pagrindu ir skirti saugoti gelezi nuo elektrochemines korozijos. o ratlankis yra anoduotas. galima isardzius vel vezti anoduoti, bet jei ten jau prasidejus tarpkristaline korozija tai nelabai verta vargti.
berasydamas sugalvojau kaip profilaktiskai apsaugot ratlanki nuo korozijos:
reik smulkiom magnio drozlem lengvai pabarstyti lipnia duct tape dali, bet kad dar limpanti liktu ir ja apvynioti ratlanki is vidaus. taip sitokia elektrochemines korozijos apsauga veiks per spykiu galvutes ir isorine ratlankio dali. nes koroduoja tose vietose, kur ratlankio aliuminis lieciasi su maziau elektroaktyviu metalu ir kur buna pazeistas anodavimo sluoksnis. t.y. dazniausiai prie ventilio, kuri tampant prasriegta ventili per ta skyle nusizulina apsauginis disko padengimas. ir vualia: salytyje gelezis-aliuminis atsiradus elektrolito (vandens) koroduoja labiau elektroaktyvus aliuminis. i ta vieta primaisius elektroaktyvesnio uz aliumini magnio aliuminis liktu sveikas kol korozija grauztu magni.
metalu elektroaktyvumo eile:
Li, K, Ca, Na, Mg, Al, Ti, Mn, Zn, Cr, Fe, Cd, Co, Ni, Sn, Pb, H, Cu, Hg, Ag, Pt, Au.
salytyje tarpusavyje bet kuriu 2 metalu is sitos eiles elektrolite koroduoja tas, kuris yra kairiau.
va tokias zinias is chemijos kurso univere galima panaudot praktikoje