dar viena išskirtinio grožio diena. nepaisant to, kad pastaruoju metu orai mūsų nelepino. esu įsitikinęs, kad sezoną atidarė dauguma o jei ne - tai padarys greitu metu. šiandien buvo ypatinga diena ir mums, Afrikiečiams, mat [url]nipponauto.lt[/url] motociklininkams pristatė naujus modelius ir visi, kas turėjo vairuotojo pažymėjimą (tinka ir laminuotas), šalmą ant galvos ir, tikėkimės, šiek tiek proto galėjo išbandyti naują techniką. ne ne save, o naują Africą norėjom išbandyti ir mes - dar kartas ačiū dėdei Gintarui, kuris nepatingėjo ir priminė apie tokią galimybę.
rytas buvo pavasariškai šaltas, nepaisant to, kad Gegužė jau čia pat. važiavau maršrutu Elektrėnai - Vievis - Trakai - Lentvaris - Vilnius. važiuodamas visą laiką jaučiausi medinis - mano vairavimo įgūdžiai po žiemos yra visiškai pamiršti ir jaučiausi labai nerangus kelyje. koks pavasariškai romantiškas rūkas kabojo šįryt truputis už Vievio Trakų link... ir tuo tarpu visiškai giedra Trakuose, nepatingėjau ir prasukau gatve miesto centru - dar tik truputis po 9-ių, gatvės tuščios, bet nosį jau kutena viliojantis kibinų kvapas... o kiek malonumų šiltasis metų laikas siūlo mums, bet būkime budrūs kelyje, o ypač bekelėje. vairuotojai tik bunda po žiemos miego, o gyvūnai... sezonas dar tik prasidėjo o prieš nosį besivažinėdamas pamiškėmis jau mačiau pralekiančią stirnaitę, pro šalį yra prastraksėjęs ir zuikis, mano nuostabai, esu sutrukdęs ir erelių poros ramybę (neįžiūrėjau ar jie buvo užklupti medžioklės metu ar nusiteikę romantiškiau...), o apie gandus ir gerves neverta ir užsiminti. žabaloti, kaip sako Rushanas, nebuvo kada, nes danga dar yra šlapia ir labai slidi, ypač medžių apsypty.
taip neskubėdamas, prie Hondos salono buvau dar prieš 10 ir mano nuostabai ten su puodeliu rytinės kavos jau radau besisšnekučiuoantį Hanss'ą. neilgai trukus prasidėjo ir pirmieji važiavimai, spėjau nufotografuoti grįžusį Gintarą ir užfiksuoti jo veido išraišką. o ji buvo daug ką sakanti, nors ir neįprasta. autoriteto atsiliepimas po bandomojo važiavimo man buvo labai svarbus, nes iš naujosios Africos tikėjausi labai daug. gal net per daug. tikėjausi galingo variklio, puikiai visus kelio ir bekelės nelygumus sugeriančios pakabos, "mirtinų" stabdžių ir nepakartojamo manevringumo. visą tai man žadėjo įvairių testų autoriai, kurių straipsnius skaičiau, žiūrėjau ir jų susuktus "rolikus", kur naujoji Africa kaskart buvo pristatoma kaip kažkas tokio, ko žmonija dar nėra mačiusi. bet man teko nusviliti...
Prikabintas failas:
IMG_1063.JPG
pradėkim nuo to, kad man net nepavyko padoriai startuoti iš pirmo karto. toliau sekė nepatogi bėgių perjungimo kojelė, visiškai nejaučiamas galinio rato stabdis, prasta apsauga nuo vėjo ir visos kitos nelaimės. pats didžiausias nesusipratimas - posūkio ir signalo mygtukai sukeisti vietomis! puikus būdus atkreipti į save dėmesį prieš darant manevrą. kaip jau perspėjo dėdė Gintaras, spidometras dirba optimistiniu režimu - labai geras instrumentas tiems, kas nori pasigirti "ant" kiek yra lėkęs. nepaisant to, galios ribų šitam aparatui gatvėje aptikti greit nepavyks... sukinėdamas "gazą" pasijaučiau mėtomas kaip šaltiena. tas pats variantas pasikartojo ir su stabdžiais - kelis kartus agresyviaus spustelėjau galinio stabdžio paminą ir ABS'as davė žinoti apie save. tuo tarpu gabaritų aptikti man nepavyko išvis - prisipažinsiu, jaučiausi kaip su motoroleriu: mažas ir pažeidžiamas, man tas labai nepatiko... juolab, prieš man išvažiuojant su tokio pačio išdažymo Africa tik su DCT išvažiavo autoritetas Ziunė, Africą jis minkė kaip šiltą vilną - gražu buvo žiūrėti kaip meistriškai valdo motociklą tikras specas ir tuo įsitikinti ilgai žiopsoti į jo vairavimo techniką visai nereikėjo - pakako vos kelių metrų išvažiuojant iš aikštelės ir grįžtant į ją. belieka tik spėlioti ką Ziunė išdarinėjo sekančius 23km.
Prikabintas failas:
IMG_1064.JPG
bet viskas atsistojo į savo vietas kai jau sukausi judėti namų link... stabdžiai mano Africos pasirodė "guminiai" nors ir sudėtos armuotos stabdžių žarnelės, priekiniai suportai perrinkti praėjusią žiemą, galinis - užpraeitą... važiuoklė.. tiksliau jos išvis nėbeliko... nors pas mane sudėtos HyperPro progresyvios spyruoklės tiek priekinėse šakėse tiek gale, vairo guoliai pakeisti į kūginius. o tas uždelstas reagavimas į "gazą" išvis privertė pasijausti kaip pigiame veiksmo filme. tada man ir atėjo supratimas, kad šiandien aš visgi turėjau nepakartojamą progą pavažiuoti su naująja Africa... galiausiai susukau niekungus 140km., plius 23 su naująja Africa (remiantis oficialiais nipponauto.lt duomenimis). būčiau suvažinėjęs ir dar mažiau, bet grįžtant mane vis persekiojo slapta mintis prasukti kiek didesni ratą, juolab grįžti tuo pačiu maršrutu, kuriuo atvažiavau man yra vienas nuobodesnių dalykų važinėjant motociklu, o važiuoti kažkur vienam nei šis nei tas... išvažiuojant į kelią Vilnius - Trakai man nušvito akyse, tiksliau akyse pradėjo raibuliuoti Gintaro Lazer šalmas. su Rushanu jie važiavo žymėti naujosios trasos ateinančiam savaitgaliui, o čia jau aš ir nesusilaikiau, juolab pravažiuoti, kad ir keliasdešimt kilometrų su tokiais Afrikiečių autoritetais yra vienas malonumas - palydėjau juos iki Aukštadvario...
mano verdiktas - naujos Afrikos testavimui buvo duota per mažai laiko ir per daug nuobodi atkarpa... todėl jūsų visų laukia puiki proga ateinantį savaitgalį per samitą. Sėkmės!