Seselis rašė:
Sveiki
Pamanaiu pasteirausiu kas yra turejes bedu su komutatoriumi ir kaip tos bedos prasidejo kuo pasireiske? Pas mane alpas viena ryta ryte vos vos gyvas apsukos zemiau minimumo dirbo
.....pamasciau siek tiek ir sudavus lengvai per komutatorius atsigavo....kita diena uzkurus minute padirbo gerai poto vel prigeso ir vos vos gyvai dirbo...pajudinus l sujungimo fiske atsigavo.Mintis buvo nera kontakto kazkur -lizdai pravalyti isvaziuota i darba...pastovejus iki vakaro po darbo jetaus kokia geda vel nedirba turiu ardytis judinti ,kad suveiktu
Galutinis variantas perziureti laidai su testeriu is fiskiu...itrukimu nepastebeta...susiaurinti fiskese sujungimai ir gerai uzmautos fiskes ant komutatoriu....dirba gerai, taciau siandiena vel atvykus ryta garazan ir uzkurus.....siaip del visa ko sudavus lengvai vel prigeso....vel sudavus vel veikia..ar gali buti pats komutatorius (kalba eina apie viena is komutatoriu, nes kitas nereguoja viskas ok) jau durniuoja,nes fiskes ir pravalytos ir tt..t...help zodziu
Taip taip, transalpų liga - komutatoriai. Teko tą bėdą turėt. Iš praktikos - du komutatoriai, kiekvienas savo cilindrui. Apsukų rodyklė dirba nuo vieno komutatoriaus. Dėl to lengva suprasti kuris kvailioja. Gali sukeisti vietomis - vienu atveju nedirbant vienam komutatoriui, apsukų rodyklė nereaguos, bus ant 0. Ir, aišku, atjungiant neveikiantį komutatorių, niekas nepasikeis, o atjungus veikiantį - iškart užges. Iš praktikos, ant vieno cilindro važiuojant, laisvos apsukos 0,6-0,7; maks greitis - 70 km/h
Bet labai pavojinga važiuot - pas mane kartais "atsirasdavo" antras cilindras, tai bevažiuojant tokie geri pliūpsniai būdavo
Dabar kame bėda - iš praktikos kalti ne fiškių išoriniai kontaktai, o vidinės prilitavimo aikštelės. Nuo vibracijų ir sėdynės spaudimo, fiškės išvibruoja kontaktus ant plokštės. Padeda komutatoriaus paskerdimas ir fiškių lizdų perlitavimas. Bet iš praktikos, pasiskaityk forumuose - paguldo komutatorius gulsčiai, kad sėdynė nespaustų fiškių. Man kažkada paskerdimas nepadėjo - kad ir kiek litavau, vis tiek dingdavo komutatoriaus darbas, nors pirmas 15min dirbdavo puikiai. Teko pirkti naują. Nebūtina pirkti dviejų, nors skirtingų komutatorių gali šiek tiek skirtis uždegimo kampas. Bet praktikoje tas nesijaučia - dėk naują prie seno ir viskas bus gerai. Pirkau ebėjuje jeigu ką - pigiau. Bet gali užklaust ir Hondos atstovybės, gal pasiūlys gerą kainą. Dėvėtų jaučiu nerasi, nes čia Alpų liga ir juos išgraibsto. Nebent rasi ardomą mocą ant dalių, tada pavyks.