Taigi posto pradžioje norėčiau padėkoti visiems per Enduro Atidarymą kas nepaliko vieno, kai turėjau techninių nesklandumų. Vienas kolega pardavė Africa Twin ženkliuką, kad taip neliūdėčiau
Kiti operatyviai suorganizavo komutatorių ir viskas iš kart tapo aišku. Taigi nuo pradžių... Dela byla ne v babine...
Prikabintas failas:
xrv750_africa_twin_1990-1995.jpg
Po maudynių purve, pravažiavus ~20km, pastačius motociklą valandai ir vėliau pradėjus važiuoti kolonoje po 5min. dingo trauka bei užgeso variklis. Vėl užkūrus dirbo kaip traktorius, nepriėme gazo ir t.t. Po greit prabėgusiu ~4 valandų kolektyviškai buvo rasta problema - vienas komutatoriaus išėjimas (priekiniam cilindruo) „dingo“ – nedirbo 2 priekinio cilindro babinos. Šiuo metu komutatorius yra pas elektronščiką-meistrą ir kai bus aišku gedimas galima bus sugalvoti ir priežastį (bei parašyti čia).
Taigi galimi problemos sprendimai buvo tokie:
1. Taisyti seną. Atmesta, nes manau jog po bet kokio daikto remonto jo patikimumas mažėja. Galima ir 100 sezonų važiuot, o gal ir 50km? Nesinori rizikuoti ir vėl sustoti kur vidury miško. Seną susitvarkysiu, bet turėsiu tik kaip atsarginį.
2. Pirkti naudotą originalų. Atmesta kai praskambinus tam momentui prieinamus kontaktus nieko nerasta. Ebay bei forumai pranašavo ~240-300EUR+siuntimas. Too much..
Po gan neilgo naršymo internete priimtas sprendimas pirkti laisvai programuojamą CDI iš draugų Čekų Ignitech
http://ignitech.cz/en/vyrobky/bikes/hon ... 0-1995.htm(kolektyvas)
https://www.youtube.com/watch?v=5T_uxoV5FuQCDI ateina jau užprogramuotas bei su jungtimi prie PC. Duodamas kompaktas su softu, kur pačiam galima koreguoti „degimo kreivę“.
(iliustracija
https://www.youtube.com/watch?v=mkTcA_oeLF4 )
Piniginė išraiška gaunasi 185EUR (153 CDI+siuntimas), terminas ~7-12 dienų. Pinigai nemaži bet pasirinkimo didelio nebuvo.
Dabar dar kartą pirkdamas pas juos jau gausiu 20EUR nuolaidą tai jeigu kam reikės kreipkites
Prikabintas failas:
dccdip2_xrv750_africa_twin_1990-1995.jpg
Vienintelis dalykas kas man nepatiko tai, kad jungtis kuri yra prie pačio CDI yra visai nehermetiška. Tačiau jungtis prie motociklo instaliacijos yra tobuliai užlieta. Keletą kartu vis jų klausiau dėl užliejimo silikonu ar guma(fiškės "nugarėle") tai jie griežtai nerekomendavo bet ir neargumentavo kodėl... Greičiausiai, kad išvengti kondensacijų, oksidacijų bei visų kitu ...cijų
Todėl perkėliau patį CDI po sėdynę, bei šiek tiek su izoliacija uždengiau. Aišku paskendinus visą mocą užlies ir ten bet "tvarkingam" eksploatavimui geriau negu originali vieta. Tvirtinimą padarysiu ant medžiaginio sujungimo (tas pats principas kaip pirštinė užsegimas ant riešo).
Prikabintas failas:
IMG-20150422-00681.jpg
Prikabintas failas:
IMG-20150422-00680.jpg
Šito ilgo posto esmė - pagalba tiems kas susidurs su 1990-1995 komutatoriaus problemomis. Ignitech taip pat prekiauja ir kitais degimo sistemos komponentais - babinos, gazo padeties davikliais (TPS) ir t.t.
Taigi tepkit vazelinu (el. sujungimus žinoma
) ir visiems sėkmes!