Sveiki,
Nevažinėju dar su Africa nes neturiu!! Ir todėl kad, forumas nedraudžia pasidalint ne vien tik daugelio forumo lankytojų numylėtomis Africomis, dalinuosi savo senu paprastu, patikimu ir vos vos galios stokojančiu(nors gali būt kad visi jie po poros savaičių važinėjimo vos vos stokoja galios) Suzuki Dr 650.
Neabejoju kad visi jį žino, gal net žino ir labai gerai todėl tikiuos karts nuo karto sulaukt šičia vieno kito patarimo ar pagalbos.
Nes pats tai visiškas naujokas!! Įsigijau vasaros vidury ir atvažinėjau pusę sezono, kiekvieną dieną vis labiau įsimylėdamas!!!
1997m. bet dar ne naujesnis modelis, nes po 1996 jis keitėsi. Tai šis toks pat kaip ir 1996-ų. Suzuki Dr 650rse 34kW; 47ag., vieno cilindro. Tai dėl to vieno cilindro gal ir jaučiasi kad norėtųsi daugiau galios(arba dviejų cilindrų
)!! Jam nuolat reikia apsukų, kad tas vienas stūmoklis būtų darbo rėžime, jei gazas tuščias, tiesiog jei riedi ir sulėtėji reikia šiek tiek palūkėt kol tas stūmoklis vėl įsisuks užlaužus gazą. Pirmą klausimą iškart užduosiu prisistatyme!! Ar teisingai galvoju kad tai gali būt ir karbiuratoriuas problema? Ir ar teisinga manyt kad Keihin korbas stipriai pagerintų reikalus?
Manau sekantį sezoną dar Afrikos neįsigysiu, dar ir Dr'as pakankamai džiaufsmo teikia, tik norėtūs jam kiek daugiau judrumo pridėt. Manau prieš sekantį profilaktinį vožtuvų ir korbiuratoriaus reguliavimą bus galima kokį nestandartinį oro filtrą įdėt. Gal dar kokių paprastų sprendimų yra tą vangų stūmoklį greičiau įsukt?
Aš pats iš Varėnos, jau teko griūt žvirkely, nuotraukoj nesimato lankų, nes noriu nudažyt.
O visiems kantrybės sezono belaukiant!!