Visgi pralekiau as siandien su naujaja Africa. Na ka as galiu apie ja pasakyt. Turbut nelabai ka. Nes tik tiek prasivaziavus "kvadratinem" akym, visko neisiminsi... Gal tada is eiles ka pavyko isimint, pastebet... Nors.., nelabai korektiska turbut lyginti technika kurios amzius ir technoliogijos skiriasi ~30 metu
1. Nuo pat vaziavimo pradzios nejauciau jokio diskomforto. Toks jausmas, kad tuo motociklu vazineju jau ne pirmus metus. Net jei ant jo nebutu nei vieno uzraso HONDA, ar AfricaTwin, as vistiek buciau pasakes, kad tai Africa!
2. Buvau maloniai nustebintas motociklo lengvumu. Jis ne kuo lengvesnis uz senaja Africa, bet vaziuojasi su juo daug lengviau. Labai gerai valdosi, gula i posukius... Vaziuokles darbas irgi sunkiai palyginamas su senosios. Specialiai leidau per kanalizaciju dangcius, duobes... Ji viska "suvalge"
3. Stabdziai daug geresni nei senosios Africos.
4. Na ir apie trauka. Nereiketu uzmirst, kad pas naujaja +250 kubu! +40 arkliu, +ipurskimo sistema, + variklis vienaeilis (jie kazkodel visada buna shustresni), na ir.. bliam, lyginam sena kuina su sportiniu zirgu!
Daranius jau minejo apie greiti. Taip, pirma mintis buvo - spidometras pjauna "gryba" kaip ir pas senasias Africas. Gal net ir labiau. Sunku patiket, kad su ja taip nesijaucia greicio. Treciu begiu nereikia jos daug ir prasyt, o ji jau lekia virs 120 (nebet taip rodo spidometras). I Savanoriu pr. kalna visai spakainiai pasiekiau virs 190 km/h. Sestu begiu prie 5000 variklio apsuku spidometras rodo 150 km/h! (priminsiu, kad senute prie tokiu apsuku vaziuoja tik 100)
Vien zo, viskas grazu kol nauja. O ka ji pasakys prasukusi pirmus 100.000 km., pamatysim
Nebent man motociklas labai patiko, o Daraniaus ne kokie pirmi ispudziai buvo turbut deka krosiniu motobotu