Sveiki, Mielieji.
Prisižiūrėjau į Jūsų samprotavimus apie grandinę, žvaigždes ir kitą blogį-dangtelį, gaubiantį priekinę žvaigždę, nuėjau atidžiau patirinėti ir savo KąTėėMo. Ir štai, ką radau:
Trys varžteliai (vienas po pavarų perjungimo kojele, beje, iš kitos pusės stovi veržlė, taigi būkite atidūs KTM'ų vairuotojai) ir matau tokį vaizdą:
.
Na, tiesą sakant, pravažiavus pusę sezono (jau buvau kartą nuėmęs dangtelį ir pravalęs ten rastą mėšliuką-ir tada jo buvo neperdaugiausia
) neradau ten pelkės, bet čiupau teptuką, žibalą (taip, taip, jis man vis dar patinka, kaip puikus valiklis), ir rezultatas pasidarė toks:
.
Žodžiu, pasidariau išvadas tokias:
1. Konstruktoriai ne veltui gauna algą-dangtelis tikrai atlieka tą funkciją, kuriai yra sukurtas-saugumas (tikrai neįlįs "bato šniuras" ar "džinso klešnė" į žvaigždę);
2. Funkcionalumas-dėl tų pačių konstruktorių sumanumo purvo neprisikaupia labai daug-yra ertmės jam "iškristi" pro apačią (tikrai nežinau, kaip AT yra), pro galą (kaip ir visur) ir pro šoną (į vidų-ten toks tarpas paliktas
);
3. Dangtelis liks ten, kur jo vieta. Tiesa, jo forma keista ir paslaptinga, bet, deja, paslapties nei išorei, nei viduj nėra, apart jo įdomios išorės formos. Arba aš jos nesupratau.
Na, o AT turėtojams nedrįstu patarti, nes neturiu patirties jų eksploatacijoje, nebent, jei yra dvejonių dėl apsaugų reikalingumo ir galimų pasekmių dėl jų naudojimo, siūlau saliamonišką sprendimą - pragręžti keletą skylių jose-ir saugumas bus išsaugotas, ir purvą lengviau bus išvalyti. Žinoma, jei tingisi karts nuo karto tą dangtelį nusiimti
Kadangi pranešimas/pasiūlymas buvo be įrodymų, tai pasidalinsiu vaizdeliu, kaip tai sprendžia vokiečiai, kurie labai(-iau) rūpinasi savo (ir ne tik) saugumu: