Sveiki,
Tikiuosi nesupyksit, kad čia aprašysiu savo naują pirkinį. Nėra bendruomenės LT daugiau šiems modeliams, tad manau, kad šis forumas visai tinkamas. Vis dėl to juk Honda, o ir Africą dar turiu.
Tai gi, ilgai lauktas ir sulauktas: Honda NC750X DCT 2019, visiškai naujas iš Nippon Auto.
Tiems, kas nežino (nors turbūt dauguma žino, juk nauja Africa irgi turi DCT pasirinkimą), DCT - Dual Clutch Transmission, kitaip sakant automatas!
Neturėjau gyvenime jokio kito motociklo, nei Honda (CB400S, XL600V, XL700V, XR250R, NX650, XRV750), paskutiniu metu jojau ant RD04, kuriuo nesėkmingai bandau atsikratyti jau kurį laiką, nors ir nėra lengva skirtis
Tai jei nuo pradžių, užsinorėjau naujesnio, šiuolaikiško motociklo, ilgai žiūrėjau, skaičiau ir taip jau gavosi, kad nutariau nenutraukti gražios grandinės ir įsigyti vėl Hondą. Aišku seilę varvinau dėl CRF1000 ir turbūt dar vis varvinsiu, tačiau įvertinus finansus ir visas galimybęs nusprendžiau pasirinkti NC, bet visiškai naują. Svarsčiau ir apie F800GS ir R1200GS, ir CRF1000 ir t.t. Bet kažkaip pabijojau BMW eksploatacinių savybių, kaštų, o CRF biškelį per daug kainuoja, tad taip ir atsirado mano akiratyje NC. Motociklas bus naudojamas pasivažinėjimams po darbo ar savaitgaliais ir kelionėms po europą, galbūt retsykiais lengvai bekelei žvyrais ar miško keliukais.
DCT taip pat buvo vienas iš tų įdomių dalykų, kuriuos norėjosi pačiupinėti. Tai užsisakiau 2018 rugsėjį, kadangi sezonas jau buvo į pabaigą, o kol būtų pristatę tai jau būtų ir visai žiema, todėl iškart pasakiau, kad noriu būtent 2019 modelio. Tuomet dar nebuvo aišku ar bus kokių nors pakeitimų. 2018 gruodį buvo pristatyti NC 2019 modeliai vienoje iš moto parodų ir pakeitimai buvo tik spalvose. Dėl to labai apsidžiaugiau, nes 2019 spalvos asmeniškai buvo daug geresnės už 2018. Tai gi, motociklas pasiekė mano garažą 2019 kovą.
Iš originalių honda priedų pasirinkau tik heated gripsus - 320 eur, kosmosas, bet rankenėlės išlieka tokio pat storio, kaip įprastos.
Visus kitus priedus nusprendžiau pirkti atskirai, nes Hondos priedai atrodo kosminėmis kainomis. Pvz.: crash barai Honda apie 500 eur, Givi apie 160 eur. Tai taip ir susipirkau beveik viską iš Italų, kai ką persimečiau nuo Africos.
Visas priedų sąrašas:
Givi crash bars
Givi hand guards
Givi Treker Outback 42l topboxas su visais laikikliais
SW-Motech papildomi žibintai
Garmin Zumo
Stiklo paukštinimas noname
SAE USB socketas
Dominator GP1 exhaust
Šonines dėžes pirksiu galbūt vėliau, šiam momentui atrodo, jog užteks turimos vietos frunke + topboxe + maišas ant topoboxo ar keleivio vietoj.
Finansai: Motociklas atsiėjo 8500 eur, papildomi priedai 780 eur, o to ką turėjau neįskaičiuoju (stiklas, garminas, sw-motech žibintai)
Apie važiavimą ir visas kitas šio motociklo savybes parašysiu vėliau, kai tik orai leis. Dabar viso esu nuvažiavęs 18 km nuo Nippono iki garažo, tad tikrai nenoriu per anksti pasakyti, kaip man viskas atrodo.
Tad apie tai šiek tiek vėliau.
Dabar kol orai tokie, mėgaujuosiu priedų instaliavimu, dar liko užsidėti rankų apsaugas ir kitas smulkmenas. Jei turite klausimų - klauskit, ką žinosiu pasistengsiu atsakyti.
Štai čia keletas foto:
https://photos.app.goo.gl/e4BTukyQKn6RZVGB7