genda kaip ir visa technika,bet nesigincisiu gal kiek reciau,nors prie xrv dar yra bent keleta modeliu su kureis ryzciausi kartoti kazka panasaus zinoma reiktu svarstyti ko toje kelioneje labiausiai reike.Taigi apie mano marge
,pradedam>moco nesaugau absoliutiskai pirma sezona nuvaziavau 48tkm,sis trecias ir kai pasibaigs bus virs 90tkm,per ta laika lindo tradicines xrv bedos/galiniai guoliai(keiciu kai tekinis pradeda slubuoti
),vairo koloneles guoliai(keiciau i kuginius),is stabdziu disku neliko nei 3mm(dar nekeisiu),nors kaladeles reik atsargiai keist(astrus rupuzes
),kuro siurblys(keiciau i vaakumini),po tolimuju rytu teko keisti priekine saka su ratu(uzmusta viskas)gala taip pat,nors galiu pasakyt,nei vienas amortizatorius neapsiasarojo,radiatorius(nuo akmenu viskas sulankstyta),karboratorius(nuo s...........kuro ir nerealiu keliu isplakti stipriai,kuro1,5ltr daugiau),krovimo rele karta nudvese(kontaktus sulitavau),nuroviau centrine kojele(mongolijoj ismeciau),uzbaikalej akumas sprogo,spidometro dantratuka nusuko dukart(pasidariau zalvarini)laikas keisti ziedus su voztuvu gumelem(tepalo,jei pasmaugiu iki litro
),nors per kelione i tolimuosius rytus pirma kart pakeiciau po 16tkm,dar dariau kelis patobulinimus savo patogumui,vazineju apskritus metus todel surudijus na niet neatsisuka nei vienas varztas,bet garantuotas,kad neatsisuks ir tada kai nereikia,o seip visumoj super/gal nori kas pirkt? 1999m