Kadangi jau antra gonda pakliuvo 1990 metu tai ir senatves ligos tos pacios. (dominator , dabar africa)
Uzsiede stabdziu suportai.
jauciu pareiga pasidalint patirtimi.
kaip ir dominatoriu , nusipirkus africa pastebejau kad neatleidzia pilnai suportai priekiniu disku,
kadangi pramankstinimai jokie nepadejo dar su dominatorium, (jam pirmam ir buvo atlikta toliau isdestyta procedura), afrikytei buvo paskersti is karto abu suportai
mano abiem atvejais strigima sukele aliuminio oksidacija po suporto madzetais kuri stumia manzetus is savo vietos ir per daug pritreskai juos prie stumokliuku.
Pirmiausiai reikia nusukt suportus ir palikt kabet ant slanguciu , tada stabdziu pagalba isvaryt visus stumokliukus lauk. kadangi jie ne vienodai stringa, tai pradziai isvaryt stumokliukus neisimtom kaladem, kad visi vienidai islystu(kol lkalades susispaus) tada islupt po viena kaladele ir vel varyt kol prispaus visi (nepamirst vis dapilt skyscio i pagrindini cilindriuka, ant vairo), tada idet dar kokios plonesnes skardos gabalelius ir vel pompuot kol islys visi vienodai na ir galiausiai isimt tuos skardos gabalelius ir varyt kol kuris tai stumokliukas islis lauk ir isbegs visas skystis ant draugo garazo grindu
. sita nuobodziau ir vaikiskai aprasyta procedura tam kad maxsimaliai isvaryt tuos stumokliukus kurie labiausiai stringa o ne tik ta viena kuris vaiksto, na manau aiskiau jau nebeparasysiu.
kai jau stumokliukai buna daug islinde ir vienas jau beveik iskrites juos nesunkiai , biski pakraipant istraukt rankom (tik ne su replem)
toliau pasimato visas dumblas, xolesterolis nuo senatves i ir niekados nekeiciamo DOT 4
tada reikia pasidaryt pora irankiu pvz, is moco stipinu
venas lenktas astresnem briaunom , kaip atsuktuvo,gramdyt aliuminio oksida, kitas tiesus , smailintas bet su nugludinta (svitriuku) svelnia virsune isktapstyt manzetam.
po manzetais ( gumelem) vaizdas toks:
toliau reikia atsargiai iskust manzetu griovelius su pasidarytu lenktu grandikliu nepazeidziant cilindriuko pavirsiaus graziau iki metalo
po proseduros turi atrodyt va bent jau tep:
jei ant stumokliuku ar cilindro pavirsiaus kokiu tai apnasu (jei nejima jokie skiedikliai valikliai galima pasveist kokiu 2500-3000 svitriuku stob blesteli kak jaica
aisku viska reikia labai svariai isplaut , ispust kompresorium ir isvalyt,
tik atsargiai su gumelem jei desit tas pacias,(kurios mano abiem atvejais puikiausiai laiko) tai geriau jas tik nuvalyt gerai skudureliais, nes nuo kokiu benzinu, skiedikliu gali ispusrs, istint ir bus sakes atgal nebeikisit.
toliau aisku gumeles atgal i savo vietas(as dar stengiausi nesumaisyt ir neapverst idet jas butent ten kur, kuri ir kaip buvo, nors tai gal ir ne butina) jos aisku gali pasirodyti jau didokos,bet pirstu pagalba galima jas graziau isstumdyt, kad tolygiai atsigultu i savo vieteles.
stumoklikus kisant juos ir gumas patept reiketu svaraus pirsto pagalba stabdziu skysciu ir atsargiai pakrutinant sugrust.
nu ten tuoss strypelius ant kuriu vaiksto suportai irgi galima isivalyt ir svariai sutept.
viskas beliks tik viska prisukt ir ......uzsiknist orinant stabdzius
Gal gales kas is senu vilku parasyt kai juos orint, bet as tai neberadau kitos iseities kaip tik priciulpt skysti skaidria zarnele pro nuorinimo varstukus, nes kol oro daug visur nixriena tas pagrindinis cilindras nepompuoja. jauciu kad pro nuorintojus kazkaip uzpildyt butu ir geriausia
, bet pritraukus iki nuorinnimo jsu pradeda dirbt pagrindinis cilindriukas ir puikiausiai isiburbulioja i buteliuka
ir stai jusu stabdziai stabdys tik tada kai jum reikia, o ne visada
P.S dominatorius po tokios proceduros atvaziavo 2 metus ir strigimo pozymiu dar nebuvo, dabar jo kaip viespates keliai nezinomi AMEN