Eat my dust!(rykite mano dulkes) taip arogantiskai galima isgirsti kalbant KTM'nikus arba rasti MCN straipsniu su sakiniais" Kaip skautai ir Spec.burio kariskis bekeleje galima palyginti KTM su kitais teste dalyvavusiais modelias. Dar vienas "Ducati Multistrada turintis 150 arkliu testo metu neturejo lygiu kol nepasukom i bekele kur nusileido tvirtai ginanciam savo garbe KTM"
Tarp kitko teko skaityti ir viena labai idomiu testu rezultatus ,kur buvo motociklininku balsuotu ir isrinktas 10 geriausiu off road adventure bikes rinkimai- Africa gavo antra vieta! Idomu ,nes tuo metu africa jau buvo modelis kuris 7metai kaip nebegaminamas(jeigu pagal veidrodeliu isliejimo data ,tai 10 metu
)
Kas tas KTM per motcas? Ar jis tikrai kura taip srebia?
Atlikau as kuro sanaudos testa su 2009 metu KTM 990 ADVENTURE(nuotraukoje) visas standartinis be jokiu akrapovic glusaku ar shustru Map'u. Toks koks nuotraukoje.
Prikalbinau draugeli(sverianti apie 100kg) ir kaip visada tokiais testais viskas prasideda nuo degalines. Pripyliau abu kuro bakus(keistas reikalas) ir pasinesem testuoti, adrenalino sukti. Ko jau ko, bet adrenalino sprogstamos galios variklis jau garantuoja.Testo metu vaziavome 50 % labai agrersyviai-greitai(iki 143 mph vietomis) likusi 50 % kelio kruiseriniu greiciu iki 60-70mph.(nesinori su KTM vaziuoti letai)
Prasuke 100km uzsukom i degaline pripilti dvieju patustejusiu kuro baku.Cia as buvau labai nustebintas! pripildes kuro abu bakus- 6.7 litro ! Uz toki vaziavima ir 9 litru gaila nebutu, juolab ,kad pasukdamas rankenele esu Africai sugirdes apie 8.5 litrus.
Taip cia buvo naujo standartines komplektacijos motco kuro sanaudos.
isvada tokia,Jeigu neresi itilpsi ir i 6 litrus ,bet pasistenges gali ir arti 10 sunaudoti. Kuro skirtumas nedidelis , bet tai kas atsitinka pasukus desine rankenele -nepalyginama
KTM Adventure ziede