AfricaTwin.LT

Motociklų Honda XRV AfricaTwin (ir panašių) savininkų klubo forumas.
Dabar yra 10 Geg 2025, 10:25

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 162 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Techniniai patobulinimai
StandartinėParašytas: 04 Gru 2011, 01:36 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:29
Pranešimai: 1225
Miestas: Vilnius
pypaz rašė:
Sveiki,
Sorry jei klausimas atrodys ne į temą, bet visgi apie patobulinimą.
Gal kas žinot kokius pakojus Transalp'ui (RD10) galima dėti vietoj originalių. Norėtųsi, kad būtu truputį žemesni, nes mano kojos baisiai ilgos ;)
Kiek ieškojau TA, radau tik touratech ir sw-motech berods. Pigiausi 90Eur, kažkaip atrodo brangokai.
Ar AT ir TA tvirtinimas atitinka? Ką jūs dedat ant savų motocoklų. Matau Rushano nuotraukoje, lygtais irgi neoriginalūs. Gal galit ką patarti ?

p.s. Kojų trumpinti nenorėčiau ;)

Giedrius.

Aga, mano pakojos visiskai originalios tik be gumu, nusiemu gumas nuo savo mocu. O siaip pazistu daug afrikieciu kurie yra didelio ugio ir net labai didelio ugio ir nei vienas nesiskunde pakojomis. Ilgoje kelioneje is nugaros stebejau vaziuojanti A-Twin'a, matesi, kad Africa jam yra kaip zaisline. As gi atvirksciai esu mazo ugio ir ko gero is Lietuvos afrikieciu maziausias. Man yra problema pasiekti zeme. Daznai patiriu diskomforta o kartais net ir nukrentu nepasiekdamas zemes. Nuo tokiu kritimu net atsirado viska paaiskinantis terminas "Rushaniskas batonas".
Bet prie visko galima prisitaikyti.
Rushanas Africa
Gyvenimas grazus...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Techniniai patobulinimai
StandartinėParašytas: 04 Gru 2011, 01:53 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 20:18
Pranešimai: 267
Miestas: Vilnius
vaaaa! termina apie Rushaniska batona girdejau jau, dabar zinosiu kas prie ko :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Techniniai patobulinimai
StandartinėParašytas: 04 Gru 2011, 01:57 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:32
Pranešimai: 1027
Miestas: Vilnius
turiu SW-Motech pakojus, pastatytus 1 cm zemiau. patinka guma, patinka, kad jie platus, patinka, kad jie gerokai ilgesni, nei originalus. skaitau, kad su mindazo kainomis afrikieciams - variantas be konkurencijos.
beje, africa twin atstumas nuo sedynes iki pakoju - vienas didziausiu, kiek as bandziau matacikletu.

P.S. Rushanui belekokio dydzio pagarba uz nuvaziuotus 50.000 km :shock:

_________________
http://www.youtube.com/user/morkiukas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Techniniai patobulinimai
StandartinėParašytas: 05 Gru 2011, 19:44 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:34
Pranešimai: 1320
Miestas: Vln/Pnvz
gvidasba rašė:
Ar yra teke kam nors uzsideti priekine zvaigzde 17 dantu vietoje 16? Ar labai jauciasi tarkim kuro sanaudose, traukoje? Gal siek tiek kompensuoja 6 begio nebuvima?

Va cia visa info, kaip keiciasi greicio ir jegos santykis keiciant zvaigzdes
http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&L ... uid=515&p=


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Techniniai patobulinimai
StandartinėParašytas: 02 Bir 2012, 04:24 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 17 Bal 2011, 03:08
Pranešimai: 597
Miestas: Vilnius
Sveiki,
2007m grizes is tolimos keliones (17500km), pardaviau savo Afrika, su kuria keliavau ir nusipirkau kita :), naujesne (beje senoji buvo Karkleje, Antanas atvaziavo ir atrodo ji puikiai jauciasi :) ).
Pradejau tobulinti, kas man atrode reikalinga ir islindo per ta kelione (vilnius-ulan batoras-ulan ude - vilnius)
1. Pasikeiciau mechanini spidometra i elektronini, nes nusibodo troso/spidometro dantraciu gedimai. (touratech imo )
2. Galinis amortizatorius keliavo i..., vietoj jo pastatytas Wilbers, sureguliuotas 2 zmonems (kam? gal kad butu motyvacija zmona vezioti, nes stovi kaip ikaltas baikas , kai dviese vaziuoji)
3. Aisku sildomos rankenos, paaukstintas 2 daliu stiklas (virsutine lengvai nuimama, kai reikia bekele ziureti po priekiniu ratu)
4. Lengvas (3kg) titaninis Wilbers duslintuvas, turi 3 garso- ismetimo variantus, galima keisti pagal nuotaika :), privalumas - nekaista, neapsideginsi, lengvas, ypac kai uznesha subine ant grunto - ivertini.
5. Mikuni vakuuminis kuro siurblys - be komentaru
6. Krovimo rele - visi minejo kontaktu sulitavima, bet niekas nepastebejo, kad rele perkaista del blogo kontakto su remu. Nusiimkite ir paziurekite kaip ji ten atiduoda siluma. As per termopasta priklijavau tranzistoriu radiatoriu prie remo, o ant jo irgi per termopasta prisukau rele. labai smagu, kai sutojus po x km rele tik silta. Rele afrikoje dega ne nuo perkrovos, bet nuo perkaitimo!
7.Touratech ksenonas+ priesrukine - daugiau pontas, negu nauda, nes nakti retai kada tenka vaziuoti, bet yra prilipdyti.
8. Metalines armuotos stabdziu slangos - jei sugebate valdyti savo pirstus ir kojas, neesate labai nervingas - highly recomended, nes stabdymas pasidare labai tikslus, ne guminis. Su standartinemis guminemis slangomis yra jausmas , kad mini i pagalve, lyginant su armuotomis.
9. Faru macrolon apsauga (kazkas panasaus i organini stikla, tik atsparus akmenims) Lengviau nuplauti, negu grotas ir sviesos srauto nekraipo.
10. zeminta sedyne, Jungblutt ar kaip ten ji vadinasi, tolimam keliui butinas aksesuaras - avies kailis ant jos.
11. Giwi tashes, plastikines, turejau metalines, bet labai jau vejo pasipriesinimas nuo tu spintu ir atrodo neglamurnai. Kai gaudai batona metalines neatsisega...(buvo prisuktos varztais, todel neatsisege :) )
12. Padangos... amzina tema. Asfaltui ir lengvam zvyrui neturejau geresniu uz Michelin Anakee. Mitas (ivairus), continental escape - ilsisi pries anakee. Turiu galvoje ilga kelione, kai tenka visokia danga vaziuoti
13. nepadaryta - perkelti saugikliu bloka i akumuliatoriaus - raktu skyriu, maziau gaus dregmes ir oksiduosis kontaktai.
14. ant stabdziu, sankabos rankeneliu - porolono vamzdziai uzmauti - sumazina vibracijos poveiki pirstu sanariams (kam aktualu ilgoje kelioneje)
15 Acerbis ranku apsaugos, nepriverztos stipriai, kad pagal veja galima pareguliuoti, kad neshaltu rankos (ilgoms kelionems)
Sildemes brendziu i Nordkapp'a vaziuodami geguzes vidury, buvo iki -3C :)
16. K&N filtras, iridzio zvakes. Nieko su zikleriais ir karbais nereikia daryti!, susinchronizuoji karbus ir tiek. Iridzio zvakes ilgiau laiko ir nereikia nuimineti bako, kad ja keisti, tas pats su k&n - 50000 nereikia ten listi
17. sintetinis tepalas, savaime suprantama
18. vietoj akumuliatoriaus soninio dangtelio tvirtinimo varzto - greitai su ranka atsukama ... hmmm kaip vadinasi, na toks greitai atsukamas varztas su spyruokline detale vietoje verzles
19. Buvo mintis isideti progressive springs, kad nekaltu iki dugno, bet pamegines 10W tepala - atsisaskiau sios idejos.
Su visais siais pakeitimais, vaziuojant Vilnius - Karkle siemet sudeginau vidutiniskai 4,8l/100km vaziuodamas dviese su pilnomis tashemis. Griztant - 5,2l/100, nes pjovem 130km/h
Nepamirskite tepti trosu bei grandines, cia keliaujantiems toliau, nekalbu apie offroad'a
viska dariau savo rankomis, jei kils klausimu - skambinkite, parodysiu gyvai Vilniuje
Esu keliauninkas, ne kietas offroaderis, todel sie isvardinti patobulinimai gali netikti vaziuojant per purva, biru smeli ar kitu hard rezimu.
869822075
Everdinas


Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.

_________________
Дас ист шмальц!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Techniniai patobulinimai
StandartinėParašytas: 02 Bir 2012, 15:42 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 29 Sau 2011, 10:54
Pranešimai: 567
Miestas: Kaunas/Kelme/Druskininkai
Idomu kokiu principu veikia afrikos tripo spidometras?

_________________
XRV750 RD07a 1997
МОТОЦИКЛ специальный повышенной проходимости ТМЗ-5.952 1990 m.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Techniniai patobulinimai
StandartinėParašytas: 02 Bir 2012, 22:12 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 19 Bir 2011, 17:01
Pranešimai: 229
Miestas: Zweibrücken / Vokietija
Signalas pirma veleneliu mechaniskai nueina nuo priekinio rato iki spidometro. Spidometre irengtas sukantis magnetas, prie kurio yra pritaisyta platina su elememtu, kuris reaguoja i sukanti magneto lauka ir siuncia 0,6 V signala i tripmasteri.

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Techniniai patobulinimai
StandartinėParašytas: 03 Bir 2012, 00:13 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:29
Pranešimai: 1225
Miestas: Vilnius
Melomas rašė:
Idomu kokiu principu veikia afrikos tripo spidometras?

Melomai, as Everdino Africa nuodugniai apziurejau priejes prie jos ir pasidariau isvadas.Melomai, matai, net Eimantui uz 1000 km is (D) 'dadula' kaip veikia Everdino tripmasteris.
Rushanas Africa
Gyvenimas grazus...


Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Techniniai patobulinimai
StandartinėParašytas: 03 Bir 2012, 00:39 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 19 Bir 2011, 17:01
Pranešimai: 229
Miestas: Zweibrücken / Vokietija
Mielas Rushanai,

man tik "dadulo", kad Melomui ejo kalba apie afrikos tripo spidometra, o ne apie Everdino tripmasteri.

Nieko tokio. gali atsitikti :D

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Techniniai patobulinimai
StandartinėParašytas: 03 Bir 2012, 01:04 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:29
Pranešimai: 1225
Miestas: Vilnius
Eimantas rašė:
Mielas Rushanai,

man tik "dadulo", kad Melomui ejo kalba apie afrikos tripo spidometra, o ne apie Everdino tripmasteri.

Nieko tokio. gali atsitikti :D

Tripmaster'is ir yra visa fignia kuria Everdinas prisitaise vietoj originaliu prietaisu.
Spidometrui signalas gaunamas nuo priekinio rato, kaip tai daroma dviraciuose, dar gaunamas variklio sukiu elektroninis signalas kuris duoda informacija tachometrui. Visa kita apdorota informacija pateikia Tvin 'masteris'. Tai yra tarkim vidutinis greitis ir maksimalus uzfiksuotas greitis, stovejimo laikas ir vidutinis judejimo greitis, na ir daig visos kitos informacijos.
As as asmeniskai naudoju originalius Africos prietaisus ir Garmin Zumo 550 GPS navigatoriaus duomenis. Tiesa nepamirstu pasiimti popierinius zemelapius.
Rushanas Africa
Gyvenimas grazus...


Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Techniniai patobulinimai
StandartinėParašytas: 03 Bir 2012, 03:21 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 29 Sau 2011, 10:54
Pranešimai: 567
Miestas: Kaunas/Kelme/Druskininkai
As norejau priminti, kad afrikos oe tripmasteris rodo ir greiti.

_________________
XRV750 RD07a 1997
МОТОЦИКЛ специальный повышенной проходимости ТМЗ-5.952 1990 m.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Techniniai patobulinimai
StandartinėParašytas: 03 Bir 2012, 12:03 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 19 Bir 2011, 17:01
Pranešimai: 229
Miestas: Zweibrücken / Vokietija
Melomas rašė:
As norejau priminti, kad afrikos oe tripmasteris rodo ir greiti.



Taip Melomai, sita ir turejau galvoje rasydamas, kokiu principu veikia originalus tripmasterio
spidometras.

_________________
Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Techniniai patobulinimai
StandartinėParašytas: 03 Bir 2012, 13:10 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 17 Bal 2011, 03:08
Pranešimai: 597
Miestas: Vilnius
Smagu, kad aptarinejate mano afrika ir nekritikuojate, pozityvus zmones susirinko :)
Touratech kompiuteriuko funkcijos isvardintos cia:
http://www.touratech-usa.com/Store/PN-0 ... lish-v2-14
Dar viena patobulinima pamirsau pridurti - vietoje standartinio kranelio su rezervu isidejau kraneli, turinti indikatorine lempa, nereikia ieskoti kranelio, kad persukti ant rezervo vaziuojant kai baigiasi kuras. Lempa uzsidega likus 5 litrams kuro.

Siaip as i visa tiuninga ziuriu filosofiskai - daugiau darbas, kad uzpildyti ilgus ziemos vakarus, ko gero retas afrikietis yra ribojamas standartines afrikos galimybemis ir priverstas del to ja tiuninguoti, na nebent Antanas, kur buvo Karklej pries saulelydi i pliaza isvaziaves. Jis grezia is baiko visa 100%. Si afrika ir buvo mano pirmoji, kuri pabuvojo Mongolijoje. Stai ji:


Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.

_________________
Дас ист шмальц!


Paskutinį kartą redagavo Everdinas 03 Bir 2012, 14:39. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Techniniai patobulinimai
StandartinėParašytas: 03 Bir 2012, 13:17 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 17 Bal 2011, 03:08
Pranešimai: 597
Miestas: Vilnius
Eimantas rašė:
Signalas pirma veleneliu mechaniskai nueina nuo priekinio rato iki spidometro. Spidometre irengtas sukantis magnetas, prie kurio yra pritaisyta platina su elememtu, kuris reaguoja i sukanti magneto lauka ir siuncia 0,6 V signala i tripmasteri.

Esme ta, kad jei pareina spidometro troso dantratis (-iai) priekiniame rate - neveikia nei tripmasteris, nei spidometras, del to persidariau i elektronini. Ant stabdziu disko klijuojamas magnetukas, prie priekines sakes tvirtinasi indukcine rite nuo kurios impulsai eina i touratech IMO. Nebuvo jokiu problemu per 5 metus.
Everdinas

_________________
Дас ист шмальц!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Techniniai patobulinimai
StandartinėParašytas: 03 Bir 2012, 16:12 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 02 Vas 2011, 15:04
Pranešimai: 535
Miestas: VLN/KNS
..Su visais siais pakeitimais, vaziuojant Vilnius - Karkle siemet sudeginau vidutiniskai 4,8l/100km vaziuodamas dviese su pilnomis tashemis. Griztant - 5,2l/100, nes pjovem 130km/h
Nepamirskite tepti trosu bei grandines, cia keliaujantiems toliau, nekalbu apie offroad'a

ar tai tikrai realy su afrika 4,8 litro?? kokiu greiciu vaziavai, zvaigzdes kokios ar cia gali but tu brangiuju zvakiu itaka? P.s. apie kokius trosus sneki gazo, sankabos?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Techniniai patobulinimai
StandartinėParašytas: 03 Bir 2012, 17:57 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:29
Pranešimai: 1225
Miestas: Vilnius
Africana, paskaityk atidziau, rasoma buvo apie armuotas stabdziu zarneles. O Everdinui noriu kategoriskai palinketi, kad dazniau išsilietu forume. Smalsu butu paskaityti kelioniu aprasymus ir pasiziureti foto.
Be to kai stebejau visus afrikiecius susitikimo metu, pastebejau, kad Everdiniene puikiai aprengta ir jos elgesys salia moco man pasirode labai profesionalus, tarkim ji laisvai atsigule ant sedynes, kai mocas buvo paremtas ant sonines kojeles. Zinau, kad taip nepadarytu zmogus neperprates motociklo. Kuri laika mes su mano keleive Jolanta, svarstem ar Everdiniene pati vairuoja moca.
Rushanas Afrca
Gyvenimas grazus...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Techniniai patobulinimai
StandartinėParašytas: 03 Bir 2012, 18:22 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 17 Bal 2011, 03:08
Pranešimai: 597
Miestas: Vilnius
africana rašė:
..Su visais siais pakeitimais, vaziuojant Vilnius - Karkle siemet sudeginau vidutiniskai 4,8l/100km vaziuodamas dviese su pilnomis tashemis. Griztant - 5,2l/100, nes pjovem 130km/h
Nepamirskite tepti trosu bei grandines, cia keliaujantiems toliau, nekalbu apie offroad'a

ar tai tikrai realy su afrika 4,8 litro?? kokiu greiciu vaziavai, zvaigzdes kokios ar cia gali but tu brangiuju zvakiu itaka? P.s. apie kokius trosus sneki gazo, sankabos?

Tikrai realu, jei nelindai prie karbu su rejettinimu, mano K&N filtras lengviau praleidzia ora, o Wings duslintuvas lengviau ismeta dujas, sakyciau vaziuoju paliesintu misiniu, bet nesuku galvos, nes zvakes (Iridzio) ta toleruoja. Kuro sanaudas man skaiciuoja kompas. Sistema tokia: ipili pilna baka, ieini i kompo meniu ir ivedi litru skaiciu, kuri ipylei. Jis turi atmintyje kiek km pravaziuota nuo praeito pylimo ir ismeta i ekrana kuro sanaudas, vidutines. Tuo paciu nunulina kompo duomenis ir pradeda skaiciuoti km nuo uzpylimo. As sutinku, kad gali buti benzokoloneles paklaidos, kuro temperatura, bet manau tai nesudaro 5% paklaidos. Sita sanauda as patvirtinciau ir vaziuodamas ilgesne kelione i nordkappa ir atgal, tada buvo 5,2 litro, vienas ant baiko, bet temperaturos svyravo nuo -3c ir tekdavo birbinti, kad pashildyti Africa. Be to serpantinai, 3-4 begis,...
Zvaigzdes yra standartines. Siaip stengiuosi laikytis standarto, kas liecia perdavimo skaiciu, ratu dydzius ir kuro padavimo sistema. Neesu toks kietas, kad galeciau keisti karbo ziklerius ir adatos konuso kampa be atitinkamos irangos (viena karta pasimokiau su VTX)
Nereikia Afrikai tepti tik stabdziu trosu :)

Jei nori taupyti - pasidaryk dyzelini baika :)
As viena pasidariau:
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=20&t=44227
Everdinas

_________________
Дас ист шмальц!


Paskutinį kartą redagavo Everdinas 03 Bir 2012, 19:13. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Techniniai patobulinimai
StandartinėParašytas: 03 Bir 2012, 18:41 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 17 Bal 2011, 03:08
Pranešimai: 597
Miestas: Vilnius
Rushanas rašė:
Africana, paskaityk atidziau, rasoma buvo apie armuotas stabdziu zarneles. O Everdinui noriu kategoriskai palinketi, kad dazniau išsilietu forume. Smalsu butu paskaityti kelioniu aprasymus ir pasiziureti foto.
Be to kai stebejau visus afrikiecius susitikimo metu, pastebejau, kad Everdiniene puikiai aprengta ir jos elgesys salia moco man pasirode labai profesionalus, tarkim ji laisvai atsigule ant sedynes, kai mocas buvo paremtas ant sonines kojeles. Zinau, kad taip nepadarytu zmogus neperprates motociklo. Kuri laika mes su mano keleive Jolanta, svarstem ar Everdiniene pati vairuoja moca.
Rushanas Afrca
Gyvenimas grazus...

Everdiniene a.k.a. Ruta :) yra pavyzdys kaip reikia greitai susideti savo daiktus i viena baiko tashe 2 savaitem :) bei iskenteti iki sekancio sustojimo, kai privercia tushchias bakas....
Pati Ruta nevairuoja, nors kursus baige, praktini vaziavima islaike. Tiesiog jos minciu eiga pritaikyta ekstremaliam veiksmui, (parashiutu shokinejo) ir baikas kartais tokiu nepasvertu adrenalino proverziu neatledzia. Mes priejome konsensusa (taip rashosi?) ir sutareme , kad geriau buti antra subine, negu be subines visiskai.
Uzlipti ant baiko teko ismokyti, nes viena karta vos nepagulde goldwingo belipdama , kai as tuo tarpu uzsiseginejau salma :) buvo daug tarptautiniu zodziu, o ji gerai supranta estiskai :)
Siaip linkiu negaileti $$$ savo moteriskiu rubams+ batams+ geram salmui. Jos musu vaiku mamos.
Baisu ziuret ant britvos sedincia pana su kyshanchiais stringais ir be shalmo, kai tuo tarpu vairuotojas turi pilna ekipiruote ir shalma....
Del kelioniu issiliejimo - na ar cia nebus per didelis pagyruniskas reikalas? Daug zurnalistu norejo aprasyti kelione i Mongolija,kitas ilgesnes keliones, bet visi buvo pasiusti ant 3 raidziu. Gelezines subines irgi nefiksavau, nors (tiesa su Goldwingu) padariau is vokietijos i italija, kam reika?
Visi apziurines tavo subine :), jei ant jos bus parasyta - ŽŽ (cia rusiskos Ž) turi buti :)
Sorry, darau plova, atsakingas momentas dabar
Everdinas

_________________
Дас ист шмальц!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Techniniai patobulinimai
StandartinėParašytas: 04 Bir 2012, 12:20 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:34
Pranešimai: 1320
Miestas: Vln/Pnvz
Everdinas rašė:
sakyciau vaziuoju paliesintu misiniu, bet nesuku galvos, nes zvakes (Iridzio) ta toleruoja
Everdinas

bet voztuvai to netoleruoja..... jei rasiu foto parodysiu


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Techniniai patobulinimai
StandartinėParašytas: 04 Bir 2012, 13:40 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 17 Bal 2011, 03:08
Pranešimai: 597
Miestas: Vilnius
Dunse rašė:
Everdinas rašė:
sakyciau vaziuoju paliesintu misiniu, bet nesuku galvos, nes zvakes (Iridzio) ta toleruoja
Everdinas

bet voztuvai to netoleruoja..... jei rasiu foto parodysiu

Ziuriu i tai paprastai- jei 50000km jau atlaike, tai matyt nera labai liesas misinys.

_________________
Дас ист шмальц!


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 162 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Kitas

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Pereiti į:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007