Sveiki,
2007m grizes is tolimos keliones (17500km), pardaviau savo Afrika, su kuria keliavau ir nusipirkau kita

, naujesne (beje senoji buvo Karkleje, Antanas atvaziavo ir atrodo ji puikiai jauciasi

).
Pradejau tobulinti, kas man atrode reikalinga ir islindo per ta kelione (vilnius-ulan batoras-ulan ude - vilnius)
1. Pasikeiciau mechanini spidometra i elektronini, nes nusibodo troso/spidometro dantraciu gedimai. (touratech imo )
2. Galinis amortizatorius keliavo i..., vietoj jo pastatytas Wilbers, sureguliuotas 2 zmonems (kam? gal kad butu motyvacija zmona vezioti, nes stovi kaip ikaltas baikas , kai dviese vaziuoji)
3. Aisku sildomos rankenos, paaukstintas 2 daliu stiklas (virsutine lengvai nuimama, kai reikia bekele ziureti po priekiniu ratu)
4. Lengvas (3kg) titaninis Wilbers duslintuvas, turi 3 garso- ismetimo variantus, galima keisti pagal nuotaika

, privalumas - nekaista, neapsideginsi, lengvas, ypac kai uznesha subine ant grunto - ivertini.
5. Mikuni vakuuminis kuro siurblys - be komentaru
6. Krovimo rele - visi minejo kontaktu sulitavima, bet niekas nepastebejo, kad rele perkaista del blogo kontakto su remu. Nusiimkite ir paziurekite kaip ji ten atiduoda siluma. As per termopasta priklijavau tranzistoriu radiatoriu prie remo, o ant jo irgi per termopasta prisukau rele. labai smagu, kai sutojus po x km rele tik silta. Rele afrikoje dega ne nuo perkrovos, bet nuo perkaitimo!
7.Touratech ksenonas+ priesrukine - daugiau pontas, negu nauda, nes nakti retai kada tenka vaziuoti, bet yra prilipdyti.
8. Metalines armuotos stabdziu slangos - jei sugebate valdyti savo pirstus ir kojas, neesate labai nervingas - highly recomended, nes stabdymas pasidare labai tikslus, ne guminis. Su standartinemis guminemis slangomis yra jausmas , kad mini i pagalve, lyginant su armuotomis.
9. Faru macrolon apsauga (kazkas panasaus i organini stikla, tik atsparus akmenims) Lengviau nuplauti, negu grotas ir sviesos srauto nekraipo.
10. zeminta sedyne, Jungblutt ar kaip ten ji vadinasi, tolimam keliui butinas aksesuaras - avies kailis ant jos.
11. Giwi tashes, plastikines, turejau metalines, bet labai jau vejo pasipriesinimas nuo tu spintu ir atrodo neglamurnai. Kai gaudai batona metalines neatsisega...(buvo prisuktos varztais, todel neatsisege

)
12. Padangos... amzina tema. Asfaltui ir lengvam zvyrui neturejau geresniu uz Michelin Anakee. Mitas (ivairus), continental escape - ilsisi pries anakee. Turiu galvoje ilga kelione, kai tenka visokia danga vaziuoti
13. nepadaryta - perkelti saugikliu bloka i akumuliatoriaus - raktu skyriu, maziau gaus dregmes ir oksiduosis kontaktai.
14. ant stabdziu, sankabos rankeneliu - porolono vamzdziai uzmauti - sumazina vibracijos poveiki pirstu sanariams (kam aktualu ilgoje kelioneje)
15 Acerbis ranku apsaugos, nepriverztos stipriai, kad pagal veja galima pareguliuoti, kad neshaltu rankos (ilgoms kelionems)
Sildemes brendziu i Nordkapp'a vaziuodami geguzes vidury, buvo iki -3C

16. K&N filtras, iridzio zvakes. Nieko su zikleriais ir karbais nereikia daryti!, susinchronizuoji karbus ir tiek. Iridzio zvakes ilgiau laiko ir nereikia nuimineti bako, kad ja keisti, tas pats su k&n - 50000 nereikia ten listi
17. sintetinis tepalas, savaime suprantama
18. vietoj akumuliatoriaus soninio dangtelio tvirtinimo varzto - greitai su ranka atsukama ... hmmm kaip vadinasi, na toks greitai atsukamas varztas su spyruokline detale vietoje verzles
19. Buvo mintis isideti progressive springs, kad nekaltu iki dugno, bet pamegines 10W tepala - atsisaskiau sios idejos.
Su visais siais pakeitimais, vaziuojant Vilnius - Karkle siemet sudeginau vidutiniskai 4,8l/100km vaziuodamas dviese su pilnomis tashemis. Griztant - 5,2l/100, nes pjovem 130km/h
Nepamirskite tepti trosu bei grandines, cia keliaujantiems toliau, nekalbu apie offroad'a
viska dariau savo rankomis, jei kils klausimu - skambinkite, parodysiu gyvai Vilniuje
Esu keliauninkas, ne kietas offroaderis, todel sie isvardinti patobulinimai gali netikti vaziuojant per purva, biru smeli ar kitu hard rezimu.
869822075
Everdinas