Kaip ir žadėjau įmetu trumpą aprašymą apie praėjusios savaitės išvyką į Gdanską.
Taigi, penktadienį po darbų, apie 17:20 val. pajudėjau iš Vilniaus Lenkijos link. Tos dienos mano tikslas buvo pasiekti Goldap‘o miestelį. Kažkada Goldap‘o apylinkėse esu keliavęs dviračiais, tai buvo noras prisiminti tas vietas.
Oras buvo geras, niekur neskubėjau, todėl apie 21 val. jau buvau apsistojęs viešbutuke pačiame Goldap‘o centre. Viešbutis paprastas, tačiau tvarkingas (šią kelionę nutariau save palepinti ir miegoti viešbučiuose (gal todėl, kad važiavau vienas)). Naktis 90 zlotų (nusiderėjau iki 80
)...
Goldap'as
Šiandien nuvažiuota apie 260 km.
Šeštadienio rytą dar kartą apvažiavau miestelį ir pajudėjau jūros link. Daugiausiai važiavau siaurais, medžiais apaugusiais keliukais.
Nors jie ir buvo asfaltuoti, tačiau danga jau sena ir nelygi (kartais Lietuvos žvyrkeliai lygesni).
Kadangi turėjau daug laiko, tai artėjant link Gdansko, stengiausi važiuoti kuo arčiau jūros, todėl teko pravažiuoti ir pakeliamą tiltą ir net keltis lyniniu keltu.
Apie 14 val. jau buvau vietoje. Užsiregistravau viešbutyje, truputi pailsėjau ir prieš 16 val. išvariau į susitikimo vietą.
Viso susirinko 12 „Geležinių užpakalių“, su kuriais nusifotografavome ir visi nuvykome atgal į viešbutį. Truputi informacijos apie renginuką. Tai vienas iš RTE (ride to eate) išvažiavimų. "Geležiniai užpakaliai" tokius turi kažkur kas antrą mėnesį. RTE grafiką galima rasti
ČIA Kol kolegos ilsėjosi (kai kurie buvo nemiegoję visą parą), aš nuvariau pasižvalgyti po Gdansko senamiestį, kuris labai patiko.
19 val. visi susirinkome sutartoje vietoje, kur ir prasidėjo vakarėlis. Jo metu alus, valgis, labai įspūdingi pasakojimai ir šiaip gera nuotaika. Įdomu tai, kad tarp atvykusių buvau jauniausias... O chebryte susirinko tikrai įspūdinga su milžiniška motociklizmo patirtimi. Daugiausiai buvo anglų, vėliau vokiečiai, vienas šveicaras ir vienas amerikietis (ir aišku vienas lietuvis
). Susipažinau su anglų ir vokiečių „Geležinių užpakalių“ prezidentais. Vienu žodžiu, žmonės tikrai įdomūs. Truputi po vidurnakčio visi atsisveikinome (nes visi ruošėsi išvažiuoti skirtingu laiku) ir nuvarėme ilsėtis. Tiesa, viešbutis kuriame buvo sutarta apsistoti nebuvo iš pigiųjų- naktis 300 zlotų. Vakariečiams tai pigu, tačiau mums nelabai, nors aišku sąlygos buvo puikios.
Šeštadienį nuvažiuota 340 km.
Sekmadienio rytas oro sąlygomis nenudžiugino, kadangi stipriai lijo.
Vakare šveicaras mane įspėjo, kad tikėtinas prastas oras. Kaip bebūtų gaila- jis buvo visiškai teisus. Taigi, 300 km. nuo Gdansko važiavau lietuje, lydimame žaibais ir griaustiniais. Atvirai pasakius, nebuvo labai jauku važiuoti. Buvo vietų, kai atrodė, kad važiuoji per viena didelę balą. O dar tie Lenkijos keliai su gan giliomis provėžomis (pilnomis vandens). Važiuojant tokiomis sąlygomis likau visiškai patenkintas padangomis Michelin Anakee, kurias man perleido "Gucul" (ačiū Remigijau). Namuose spidometras rodė dienos įveiktą atstumą- 580 km. Iš Gdansko išvažiavau truputi po 9 val., o apie 16:30 val. jau buvau namuose.
Prieš kelionę pasikeičiau žvaigždučių ir grandinės komplektą. Kadangi prieš tai buvo „endurinis“ variantas, tai užsidėjau (geriau sakant Dainius „Mitas“ uždėjo) plentinį variantą- į priekį 17 dantukų, gale 44. Dėl tokio žvaigždučių derinio sumažėjo apsukos ir važiuoti didesniu greičiu pasirodė daug maloniau. Šiuo metu važiuoti 130-140 km/h yra pats tas. Prie 100 km/h apsukos apie 4200, prie 130 apie 5000. Vidutinės kuro sąnaudos 5 ltr./100 km.
Visiems gerų kelionių