Mielas dienorašti,
su sąlyga, kad mėšlo negavau (Afrika kaip ir važiuojanti), o laikas eina ir mano atmintis ne guminė, tai nusprendžiau užve(I)sti krapštukų kampelį.
taigi, kas nuo praėjusių metų rudens buvo atlikta, kad šį pavasarį (?) galima būtų važiuoti:
buvo nulupti visi plastikai, paaiškėjo kad kai kurių yra patrūkęs tvirtinimas, bet didesnių problemų nebuvo. analogiškai buvo apžiūrėtos ir aliuminės detalės. viskas surinkta ir paduota atitinkamoms institucijoms tvarkyti. Dugno apsauga matėsi per savo gyvenimą apturėjo reikalų su kelio nelygumais: apie padaužymus nekalbu, bet vienoj vietoj buvo pritrintas šonas kas sudarė nemažą įtrūkimą, o kitoj vietoj radau standartinę skylę. Čia matyt kažkoks special Airiškas akmuo, nes esu matės forume, kad chebra dalinosi mintimis kur galėjo ant to pačio akmens užvažiuoti ir išmušti tokį trikampį.
Prikabintas failas:
Atvaizd030.jpg
mano dėžės tvirtinimas matyt apsivožus buvo trūkęs per vidurį ir pavažiuojant žvyru dėžė pastoviai tabalavosi. taip pat buvo trūkęs ir plastikinis skersinis kur yra keleivio rankenos, tai viskas kartu ten sudarė labai neblogą maskatavimosi amplitudę
Prikabintas failas:
Atvaizd011.jpg
sekantis dalykas - buvo nuimtas priekinės žvaigždutės dangtelis, kadangi buvo nupirktas naujas komplektas.
Prikabintas failas:
Atvaizd028.jpg
dangtelis, Rushano nurodymu buvo numestas įkampą saugiai ilsėtis, kadangi savo juodą darbą jau padarė:)
Prikabintas failas:
Atvaizd029.jpg
pagal forumiečių rekomendacijas buvo jėbėjui nupirktas pigiausias voltmetras ir užkabintas į jam skirtą vietą:
Prikabintas failas:
Atvaizd028a.jpg
kai reikalas priejo prie rimtesnių dalykų, tai buvo apžiūrėti garažo kampai ir viename jų buvo atrastas senas dar sovietinus laikus menantis "ožys", kuris po bemaž dešimtmečio pagaliau rado rimtesnio darbo ir po minimalios modifikacijos ant jo grakščiai buvo užšokdinta nauja garažo gyventoja - karvė:)
Prikabintas failas:
Atvaizd041.jpg
po to sekė grandinės ir žvaigždučių komplekto keitimai, bei padangų montavimas. Kadangi ratai buvo jau nuimti, kilo nenumaldomai keistas noras pasikeisti ir guolius, kurie, pasak buvusio šeimininko, man rūpesčių kelti neturėjo:
Prikabintas failas:
Atvaizd024.jpg
guoliai, galiausiai panaudojus "kuvalda-zubyla ir jobtvaimat" metodą irgi buvo šiaip ne taip išprašyti lauk...
Prikabintas failas:
Atvaizd033.jpg
kad kampelis nebūtų kažkoks labai liūdnas ir nuobodus, tai paskutinė ir linksmiausia istorija buvo pavadinimu "kaip aš tepalus keičiau". tepalus išleidau, bet kadangi tepalo filtras buvo keistas neiašku kada, tai ir atsukti man jo visai įmanomais žodžiais besikeikiant niekaip nepavyko... o tepalas aušo ir tai man darė vis didesnį moralinę spaudimą. durti su atsuktuvu skersai vis nedrįsau, kol nežinojau visos anatomijos, tai netikėtai kilo mintis atsiridenti iš užkampio 21-os volgos ratą ir ant jo paguldyti karvę, tokiu būdu iš apačios atsivers puikus priejimas ir jau tada nors abiem rankom galėsiu tą filtrą sukinėti. staigiai išspardžius įrankius ir pradėjus guldyti, paaiškėjo kad bliūdas su visais tepalais visgi dar buvo likęs savo vietoj ir aš jį sėkmingai apvožiau tokiu būdu per pusę garažo paleisdamas antikorozinės dangos balą... tuo momentu kažkaip nebuvo laiko ieškoti telefotografono, tai juodam tepale plaukiantys visi įrankiai, kaip bebūtų gaila, bet teliko mano atmintyje...
esant progai, kampelis bus pildomas:)