AfricaTwin.LT

Motociklų Honda XRV AfricaTwin (ir panašių) savininkų klubo forumas.
Dabar yra 22 Gru 2024, 14:32

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 96 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Krovimo relės [eilinės] problemos
StandartinėParašytas: 25 Rgp 2017, 12:24 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 04 Bal 2014, 14:49
Pranešimai: 31
Miestas: Vilnius-Žemaitija
Sveiki,
mano draugas , paraleliai su Draku, taip pat sumontavo Mosfetą.
Ne africai. Bet krovimas nepateisino lūkesčių.

įjungus šviesas ir rankenas krovimas šokinėja net nuo 12,7 iki 13,4 (grubiai) ant laisvų.
Su apsukom, viskas normos ribose.


Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Krovimo relės [eilinės] problemos
StandartinėParašytas: 20 Rgs 2017, 17:40 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 28 Lie 2017, 00:40
Pranešimai: 65
Miestas: Vilnius
Ok, pas mane irgi įdomus reikalas nutiko. Žodžiu turėjau įsistatęs voltmetrą, krovimą garminui, rozetės, halogenų rėlę ir kt. tiesiai ant akumo per jungtuką. Galiausiai tas jungtukas man supuvo ir vieną dieną viskas dingo. Ok, senai norėjau susitvarkyti šiuos reikalus nuo degimo ir nejunginėti dar papildomo mygtuko pastačius motociklą ilgesniam laikui. Šalia akumo eina laidas su fiške į stabdžių varlę. Valio, kadangi amperų man daug nereikia tai ant to paties laido ir pakabinau visų savo įrenginių pliusą, o minusą palikau ant akumo.
Ir dabar įdomiausia dalis.

Laisvais be šviesų:
Akumas: 14,3V voltmetras (stabdžių varlės pliusas): 14,2V

Laisvais su trumpom:
Akumas: 13,7V voltmetras: 11,9V

Laisvais su ilgom:
Akumas: 13,4V voltmetras: 11,2V

Laisvais su ilgom ir halogenais:
Akumas: 12,7V voltmetras: 10,9V

Laisvais su ilgom, halogenais ir rankenom:
Akumas: 12V voltmetras: 9V

Prie 4k RPM akumas +0,5V grubiai visur, voltmetras +0,2V
Ant akumo šokinėjimas apie 0,2V max, voltmetras šokinėja ir per 0,7V kartais.
Voltmetras rodo teisingai, testeris irgi rodo tiek pat mažai toje vietoje.

Tai dabar man klausimas, kodėl toks įtampos kritimas yra mano laiduose, kai ant akumo viskas gerai?
Saugiklius praėjau, kontaktai švarūs. Fiškė irgi neprirūgus. Taip pat mirksint posūkiui prigesta ir stabdžiai šiek tiek, ir gabaritai ir spidometro apšvietimas. Tad tarsi visoj grandinėj trūksta įtampos.
Tai ar čia gali būti rėlė kalta ar čia kur nors kontaktai supuvo ir nebeprateka tiek, kiek reikia?

_________________
90' RD04 XRV750
19' NC750X DCT
17' CRF1000L


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Krovimo relės [eilinės] problemos
StandartinėParašytas: 20 Rgs 2017, 20:15 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 03 Geg 2012, 11:56
Pranešimai: 416
Miestas: Kaunas
Patikrink kontaktus nuo starterio relės, viskas užsimaitina nuo ten, ten dažnai nebūna gero kontakto...

_________________
Suk rankeną arba rankena suks tave


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Krovimo relės [eilinės] problemos
StandartinėParašytas: 20 Rgs 2017, 20:19 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 28 Lie 2017, 00:40
Pranešimai: 65
Miestas: Vilnius
Va kaip... As maciau, kad ten rudelem apejes pliusas, bet kol gerai suka starteri nelindau. Dabar aiskiau kodel svarbus tas kontaktas. Aciu uz minti :)

_________________
90' RD04 XRV750
19' NC750X DCT
17' CRF1000L


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Krovimo relės [eilinės] problemos
StandartinėParašytas: 20 Rgs 2017, 20:25 
Atsijungęs
Moderator
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 05:02
Pranešimai: 2211
Miestas: Vilnius
As voltmetra pajunges nuo kazkokio storesnio laido po prietaisu skydeliu. Nesigilinau kur jis eina. Svarbu, kad atsiranda + kai ijungiu degima. Be sviesu volmetras rodo ta pati ka ir matuojant nuo akumuliatoriaus (gal ir yra skirtumas kokie 0,1v), o ijungus trumpas sviesas, voltmetras rodo 0,5v maziau nei matuojant nuo akumo. Ot ne px!. Neimu as to i plaucius. Svarbu, kad as zinau, jog su sviesom, prie to ka rodo voltmetras +0,5v.
O siaip, voltmetras tai galvos skausmas. Nera voltmetro, nera problemu. Vaziuoji ir vaziuoji.. Neseda akumas ir gerai. O kai tik ji pasistatai, prasideda.. Tai per daug krauna, tai per mazai... Pastovi piselyne! :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Krovimo relės [eilinės] problemos
StandartinėParašytas: 20 Rgs 2017, 21:12 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Lie 2011, 01:11
Pranešimai: 497
Miestas: Gargždai
As buvau pastates sviesos diodus. Kazkur ribose nuo13-15v. dege zalia, o jei per daug ar per mazai, turejo uzsidegt raudona.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Krovimo relės [eilinės] problemos
StandartinėParašytas: 20 Rgs 2017, 21:14 
Atsijungęs
Moderator
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 05:02
Pranešimai: 2211
Miestas: Vilnius
Ernis rašė:
As buvau pastates sviesos diodus. Kazkur ribose nuo13-15v. dege zalia, o jei per daug ar per mazai, turejo uzsidegt raudona.


Va taip daug ramiau. Panasus pribombasas kazkada pas mane Ziguly stovejo :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Krovimo relės [eilinės] problemos
StandartinėParašytas: 20 Rgs 2017, 21:18 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 28 Lie 2017, 00:40
Pranešimai: 65
Miestas: Vilnius
Sutinku :) Nusivaliau ir supurskiau starterio reles kontaktus. Tas pats s. Su viskuo ka galima ijungti rodo apie 9V+ bet nuspaudus stabdzius sviecia viskas ryskiai kaip ir be nieko. Tarsi itampa krenta, bet stiprio dafiga. Mistika :) tai toliau ir nekapstysiu turbut. Nebent mano sujungimas yra labai prastas. Panaudojau toki prisijungimui prie laido. https://www.omedita.lt/10942-home_defau ... aidams.jpg

Uz starterio reles laiduose tiek pat kiek ir ant akumo :)

_________________
90' RD04 XRV750
19' NC750X DCT
17' CRF1000L


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Krovimo relės [eilinės] problemos
StandartinėParašytas: 20 Rgs 2017, 21:51 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Lie 2012, 01:34
Pranešimai: 1230
Miestas: Utena
IgnasB rašė:
Panaudojau toki prisijungimui prie laido. https://www.omedita.lt/10942-home_defau ... aidams.jpg


šitą Š (iš didžiosios raidės) draugiškai siūlau panaikinti ir sutvarkyti laidus žmoniškai. sausoje švarioje vietoje gal ir pusė bėdos, bet prie drėgmės ir purvo ilgainiui prastėja kontaktas, o ir donorinio laido izoliacija lieka pažeista, kas skatina jo oksidaciją.

_________________
А ты тормоза смазал?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Krovimo relės [eilinės] problemos
StandartinėParašytas: 20 Gru 2017, 02:40 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 31 Lie 2017, 17:59
Pranešimai: 18
Miestas: Kaunas
Sveiki, norėčiau pasijungt keletą prietaisų, bet prastas iš manęs elektrikas. Turiu Honda Transalp 98". Kažkaip reikėtų krovimo rėlę tam ruošt o gal vienu metu apsiribot ties dvejais prietaisais? :D
Norėčiau prisijungt:

1. Voltmetrą su USB (https://www.aliexpress.com/item/Car-Sty ... 0.0.5UivGL)
2. Mašininę navigaciją
3. Papildomus LED žibintus (https://www.aliexpress.com/item/2Pcs-Lo ... eLevelAB=5)
4. Šildomas rankenėles Oxford

Kaip geriausiai būtų daryt? Nesinorėtu sustoti kažkur tolėliau.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Krovimo relės [eilinės] problemos
StandartinėParašytas: 20 Gru 2017, 18:07 
Atsijungęs
Moderator
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 05:02
Pranešimai: 2211
Miestas: Vilnius
Gali drasiai viska pajungineti nieko nedarydamas su rele... Tik rankeneles ima daugiau itampos, o visa kita fignia.
Navigacija, sildomas rankeneles ir voltmetra as pasijunges tiesiai nuo akumuliatoriaus. "+" ant pliusines akum klemos, o mases ("-") bet kur ant remo prisuk.
Tokie papildomi zibintai ir pas mane stovi. Tik as tas skardas apipjausciau. Akina jie is priekio atvaziuojancius o ho-ho ))), bet itampos ima labai mazai (zek kokie ploni laideliai is ju iseina). Todel jiems nereikia jokiu reliu... As pasijunges juos nuo gabaritu maitinimo laido.
Sekmes kuryboj :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Krovimo relės [eilinės] problemos
StandartinėParašytas: 21 Gru 2017, 00:17 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 17 Bal 2011, 03:08
Pranešimai: 597
Miestas: Vilnius
Chebra, vel pjaustot pjuvenas. Yra 100k parasyta - nusipirkai AT - susilituok fishkes ant rees ir pasitikrink kontaktus po kairiu plastiku ties akumu, kur starterio fishke ir saugiklis.
Tai reikia daryti kas met ar kas du
viewtopic.php?f=16&t=791
Kitas dalykas - junkite voltmetra ant akumuliatoriaus klemu, o ne kur nors prie faru, skydelio. Ten krenta itampa
Rele statom ant radiatoriaus ir remo per termopasta , kad maziau kaistu. Zinoma, mirusiai tai nepagelbes.
AT svarbu geras akumuliatorius, nes mres akumas= neuzsiveda.

_________________
Дас ист шмальц!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Krovimo relės [eilinės] problemos
StandartinėParašytas: 21 Gru 2017, 00:58 
Atsijungęs
Moderator
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 05:02
Pranešimai: 2211
Miestas: Vilnius
Siaip tai zmogus ne AT, o Transalpa isigijo ;) Negirdejau, kad Transliapistai kankintusi su relem. O ir reles as seniai nebeliutuoju. Nesiveziosi gi i kelione liutuokli, jei kartais ja pakeisti reiketu. Jau rsiau savo moco temoje, kad gal kokie trys metai pas mane reles laidai sujungti paprasciausiomis el. kaladelemis su varzteliais. Na ir tuo paciu del reliu kaitimo. Turiu itarimu, kad kaista tik senos laidos, arba levos reles. Kazkodel Mariaus pavyzdziu nusipirkau srote BU rele nuo CBR-600 2007 metu ir nei Mariaus rele, nei maniske nekaista visai. Kadangi jau buvau pasidares is senos reles radiatoriu, as ji pastaciau, bet jis tikrai nereikalingas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Krovimo relės [eilinės] problemos
StandartinėParašytas: 21 Gru 2017, 13:02 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 18 Vas 2013, 23:35
Pranešimai: 632
Miestas: Ukmergė
Hanss rašė:
O ir reles as seniai nebeliutuoju. Nesiveziosi gi i kelione liutuokli, jei kartais ja pakeisti reiketu. Jau gal kokie trys metai pas mane reles laidai sujungti paprasciausiomis el. kaladelemis su varzteliais. ]

Gintarai, a kiek km per tuos tris metus prasukai???
siaip, idomu ;)
pas mane beveik piam stuku ir, sssuka, trys reles :cry:
reiktu kokiam auksarankiui atiduot, kad visa pravodke pereitu ir pracekintu, ale visi savi... :lol:
o man rankos is subines auga :mrgreen:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Krovimo relės [eilinės] problemos
StandartinėParašytas: 21 Gru 2017, 13:42 
Atsijungęs
Moderator
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 05:02
Pranešimai: 2211
Miestas: Vilnius
Drakas rašė:
Hanss rašė:

Gintarai, a kiek km per tuos tris metus prasukai???
siaip, idomu ;):mrgreen:


Oj, tikrai nedaug. Gal kokiu 15 tukstanciu, bet ir per juos spejo islekti viena MOTOSHOPINE ir savo senaja spejau damusti. Abi kaito, nors kiausiniene ant ju kepk, o CBRo nekaista visai! Kontaktai issivale (Tikrinu, valau ir sutepineju juos kiekviena pavasari), ar pravodke pasitaise? :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Krovimo relės [eilinės] problemos
StandartinėParašytas: 21 Gru 2017, 17:13 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 11 Vas 2011, 17:23
Pranešimai: 719
Miestas: Vilnius
As savo senutei kas kelinti metai praeidavau visus kontaktus - supurksdavau is lemonos pirktu purskalu, kuris valo ir sutepa kontakta.
Buvau rades viena kontakta jau padegusi, bet matyt laiku sutvarkiau.
Niekada neturejau problemu del reles, o i kelione visada pasiimdavau atsargine.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 96 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 8 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007