AfricaTwin.LT

Motociklų Honda XRV AfricaTwin (ir panašių) savininkų klubo forumas.
Dabar yra 22 Gru 2024, 08:37

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 81 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Guoliai ir jų keitimas
StandartinėParašytas: 03 Bal 2011, 23:33 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 01:08
Pranešimai: 2095
Miestas: Vilnius
Motoshop parduoda ir originalias Honda detales (su Honda logotipais ir tt), nei lievos, nei Yamaha:)


Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.

_________________
a.k.a. Kos


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Guoliai ir jų keitimas
StandartinėParašytas: 05 Bal 2011, 11:27 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 28 Sau 2011, 12:40
Pranešimai: 229
Miestas: Šiauliai
Lievomis vadinu neoriginalias. Teiravausi Yamahoj ir gavau atsakymą,kad neorginalios gumos 170lt, pristatymas per 2 sav. Bet pasiūlymu nesusidomėjau.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Guoliai ir jų keitimas
StandartinėParašytas: 01 Lap 2011, 01:27 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Lie 2011, 01:11
Pranešimai: 497
Miestas: Gargždai
Nezinau kur rasyti,pradejau savo afrikos profilaktika,ir atejau iki guoliu,padangu ir kaladeliu keitimo.Kazkur buvau skaites,kad ratai ties ventiliais buna gerai papuve,tai ir pas mane vaizdelis va toks:Paveikslėlis
Cia su vieliniu sepeziu ant bulgarkes biski pavaliau.Kaip tokia vieta patvarkyti? Manau reikia kazkaip bent prislifuoti,nes tokia astri vieta gali ir kamera pratrinti :roll: Laukiu ideju ir atsiprasau uz labai nekokybiska fotke telefonu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Guoliai ir jų keitimas
StandartinėParašytas: 01 Lap 2011, 01:39 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 20:18
Pranešimai: 267
Miestas: Vilnius
mano patarimas: aplink visa ratlanki apvyniok duct tape sluoksni, kad spykiai nesiremtu i kamera, o ties ta vieta daugiau palijuok. pries tai kokiais tirstais dazais patepliok dar ten. kokiu hamerite ar pan.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Guoliai ir jų keitimas
StandartinėParašytas: 01 Lap 2011, 17:55 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Lie 2011, 01:11
Pranešimai: 497
Miestas: Gargždai
Pamaniau gal ten uztept kazko panasaus i epoksidine derva,nu tipo visokiu dabar buna ale "skystas metalas" ir panasiai,arba tokie dvikomponenciai klijai kaip plastelinas?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Guoliai ir jų keitimas
StandartinėParašytas: 01 Lap 2011, 18:31 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 20:18
Pranešimai: 267
Miestas: Vilnius
siaip, manau, gudriausia butu suzinoti kas per lydinys yra tas ratlankis. tada pagal metalu aktyvuma galima butu apriboti korozija. tarkim, ten aliuminis koroduoja. tada butu logiska pateplioti ta vieta kazkuo, kas turi kalio, licio, natrio kalcio arba magnio. paprasciausia kazkuo su magniu. bet kur tokio velnio rasti, jei visokie prieinami antikoroziniai purskalai pagaminti jau aliuminio arba cinko pagrindu ir skirti saugoti gelezi nuo elektrochemines korozijos. o ratlankis yra anoduotas. galima isardzius vel vezti anoduoti, bet jei ten jau prasidejus tarpkristaline korozija tai nelabai verta vargti.
berasydamas sugalvojau kaip profilaktiskai apsaugot ratlanki nuo korozijos:
reik smulkiom magnio drozlem lengvai pabarstyti lipnia duct tape dali, bet kad dar limpanti liktu ir ja apvynioti ratlanki is vidaus. taip sitokia elektrochemines korozijos apsauga veiks per spykiu galvutes ir isorine ratlankio dali. nes koroduoja tose vietose, kur ratlankio aliuminis lieciasi su maziau elektroaktyviu metalu ir kur buna pazeistas anodavimo sluoksnis. t.y. dazniausiai prie ventilio, kuri tampant prasriegta ventili per ta skyle nusizulina apsauginis disko padengimas. ir vualia: salytyje gelezis-aliuminis atsiradus elektrolito (vandens) koroduoja labiau elektroaktyvus aliuminis. i ta vieta primaisius elektroaktyvesnio uz aliumini magnio aliuminis liktu sveikas kol korozija grauztu magni.
metalu elektroaktyvumo eile:
Li, K, Ca, Na, Mg, Al, Ti, Mn, Zn, Cr, Fe, Cd, Co, Ni, Sn, Pb, H, Cu, Hg, Ag, Pt, Au.
salytyje tarpusavyje bet kuriu 2 metalu is sitos eiles elektrolite koroduoja tas, kuris yra kairiau.
va tokias zinias is chemijos kurso univere galima panaudot praktikoje :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Guoliai ir jų keitimas
StandartinėParašytas: 01 Lap 2011, 23:13 
Atsijungęs
Moderator
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 05:02
Pranešimai: 2211
Miestas: Vilnius
Ž. A. rašė:
..Li, K, Ca, Na, Mg, Al, Ti, Mn, Zn, Cr, Fe, Cd, Co, Ni, Sn, Pb, H, Cu, Hg, Ag, Pt, Au...


Nu Zalias... :mrgreen:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Guoliai ir jų keitimas
StandartinėParašytas: 02 Lap 2011, 02:59 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 05 Bal 2011, 17:48
Pranešimai: 660
Miestas: Kaunas
Z.A. ...tiesiog mendelejevas-praktikas.. :)
o problemos autoriui paprastas patarimas,jeigu tikrai gerai nusveitei surudijusia vieta,uztepk geru gruntiniu dazu ir pirmyn i trasa,kaip minimum sezonui tikrai uzteks... o kai parsivesiu savo Afrikute ir jeigu bus tau idomu galesiu perleisti savo ciela ratlanki ;)

_________________
Gero vėjo...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Guoliai ir jų keitimas
StandartinėParašytas: 28 Lap 2011, 23:50 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 08 Rgs 2011, 22:17
Pranešimai: 9
O kaip jūs mannote, jei nesigirdi jokių pašalinių garsų, ar verta keisti ratų guolius? Motociklas 1987 m. Transalp (XL600VH), ar kada anksčiau buvo keisti guoliai nežinau.
Kiek žiūrėjau internete, tai kaina viso komplekto su apsauginėm gumom apie 50-70 Lt. Ar čia normalios kainos?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Guoliai ir jų keitimas
StandartinėParašytas: 29 Lap 2011, 01:31 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:32
Pranešimai: 1027
Miestas: Vilnius
abejoju ar gazkoki guolio garsa isgirsi, jei jis ir subyres.
na pradzioje prakrapstyk rato vtulkes ir paziurek ar guoliai isvis sukasi ir nekliba. jei viskas tvarkoje, isvalyk sena solid oil ir ikresk naujo uz riebokslio. kaip isivaizduoju, TA rato guoliai pastaruoju metu dedami uzdari?

_________________
http://www.youtube.com/user/morkiukas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Guoliai ir jų keitimas
StandartinėParašytas: 29 Lap 2011, 22:08 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:34
Pranešimai: 1320
Miestas: Vln/Pnvz
buna pradeda uzt, o buna, kad ima ir subyra. Kaip tomas sako, pasukioji su pirstu ir viskas aisku.
Tavo nurodyta kaina(jei cia uz visus 5 guolius+dar salnikai), tai pigu ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Guoliai ir jų keitimas
StandartinėParašytas: 30 Lap 2011, 01:10 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 08 Rgs 2011, 22:17
Pranešimai: 9
Čia tokia kaina už vieno rato guolių komplektą.
Na kai nusiimsiu ratą, tada ir žiūrėsiu, jei dar kils klausimų, klausiu :)

Ž.A. patarė, kur pačioj Lietuvoj galima guolių nusiprkt, tai geriau čia vietoj ir bus nusipirkt.

Čia gal ir ne visai šitos temos klausimas, bet kažkiek susiję su guolių keitimu - kaip nuimti galinį (arba priekinį) ratą, jei nėra centrinės kojelės ir motociklo laikiklio/keltuvo? Kišt plytas ar kažką panašaus? Ir ar įmanoma tai padaryt vienam, tarkim jei vienam keliaujant reikėtų nuimti galinį ratą?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Guoliai ir jų keitimas
StandartinėParašytas: 30 Lap 2011, 01:26 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 01:08
Pranešimai: 2095
Miestas: Vilnius
Jeigu vaziuoji netoli, tai po 100km padevetas guolis ikaitins stebule taip, kad ji bus karsta, o jeigu vaziuoji toli - keist ir netaupyk:)

_________________
a.k.a. Kos


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Guoliai ir jų keitimas
StandartinėParašytas: 01 Gru 2011, 01:36 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:34
Pranešimai: 1320
Miestas: Vln/Pnvz
Floater rašė:
Čia tokia kaina už vieno rato guolių komplektą.
kaip nuimti galinį (arba priekinį) ratą, jei nėra centrinės kojelės ir motociklo laikiklio/keltuvo? Kišt plytas ar kažką panašaus? Ir ar įmanoma tai padaryt vienam, tarkim jei vienam keliaujant reikėtų nuimti galinį ratą?

moca pasiverti ant sonines kojeles tiek, kad pasikeltu galinis ratas ir pakisi po galine sake kalade belekokia. su priekiu truputi sunkiau, bet irgi imanoma, tik kalade kisi is desines puses po apsauga
Nuotrauku tingiu ieskot, ta va video: ziureti nuo 12min16s http://teritorija.tv/lt/Laidu_irasai/i:8;


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Guoliai ir jų keitimas
StandartinėParašytas: 02 Gru 2011, 15:58 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 02 Vas 2011, 15:04
Pranešimai: 535
Miestas: VLN/KNS
dunse su tavo patirtim tik i dakara ! :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Guoliai ir jų keitimas
StandartinėParašytas: 03 Bir 2012, 20:15 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 17 Bal 2011, 03:08
Pranešimai: 597
Miestas: Vilnius
Ž. A. rašė:
siaip, manau, gudriausia butu suzinoti kas per lydinys yra tas ratlankis. tada pagal metalu aktyvuma galima butu apriboti korozija. tarkim, ten aliuminis koroduoja. tada butu logiska pateplioti ta vieta kazkuo, kas turi kalio, licio, natrio kalcio arba magnio. paprasciausia kazkuo su magniu. bet kur tokio velnio rasti, jei visokie prieinami antikoroziniai purskalai pagaminti jau aliuminio arba cinko pagrindu ir skirti saugoti gelezi nuo elektrochemines korozijos. o ratlankis yra anoduotas. galima isardzius vel vezti anoduoti, bet jei ten jau prasidejus tarpkristaline korozija tai nelabai verta vargti.
berasydamas sugalvojau kaip profilaktiskai apsaugot ratlanki nuo korozijos:
reik smulkiom magnio drozlem lengvai pabarstyti lipnia duct tape dali, bet kad dar limpanti liktu ir ja apvynioti ratlanki is vidaus. taip sitokia elektrochemines korozijos apsauga veiks per spykiu galvutes ir isorine ratlankio dali. nes koroduoja tose vietose, kur ratlankio aliuminis lieciasi su maziau elektroaktyviu metalu ir kur buna pazeistas anodavimo sluoksnis. t.y. dazniausiai prie ventilio, kuri tampant prasriegta ventili per ta skyle nusizulina apsauginis disko padengimas. ir vualia: salytyje gelezis-aliuminis atsiradus elektrolito (vandens) koroduoja labiau elektroaktyvus aliuminis. i ta vieta primaisius elektroaktyvesnio uz aliumini magnio aliuminis liktu sveikas kol korozija grauztu magni.
metalu elektroaktyvumo eile:
Li, K, Ca, Na, Mg, Al, Ti, Mn, Zn, Cr, Fe, Cd, Co, Ni, Sn, Pb, H, Cu, Hg, Ag, Pt, Au.
salytyje tarpusavyje bet kuriu 2 metalu is sitos eiles elektrolite koroduoja tas, kuris yra kairiau.
va tokias zinias is chemijos kurso univere galima panaudot praktikoje :)

Nemerkite rato i suru vandeni ir bus viskas ZB (suprantu kaip norisi i jura ivaziuoti pasiekus siaurini, vakarini ar pietini Europos zemyno krasta :)) Jei imerkete - ismontuokite ir gerai su karcheriu praplaukite, patikekit, padeda :)

_________________
Дас ист шмальц!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Guoliai ir jų keitimas
StandartinėParašytas: 03 Bir 2012, 20:18 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 17 Bal 2011, 03:08
Pranešimai: 597
Miestas: Vilnius
Konstantinas rašė:
Jeigu vaziuoji netoli, tai po 100km padevetas guolis ikaitins stebule taip, kad ji bus karsta, o jeigu vaziuoji toli - keist ir netaupyk:)

As guolius keiciu profilaktiskai pries kiekviena rimta kelione >10000km. senus pasiimu kaip atsarginius. Teko su senais gelbeti afrikieti nepadariusi namu darbu, kai tik kirtome rusijos-mongolijos siena. Ne karve kainuoja, netaupykite...

_________________
Дас ист шмальц!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Guoliai ir jų keitimas
StandartinėParašytas: 05 Bir 2012, 13:57 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 14 Bal 2012, 14:52
Pranešimai: 626
Miestas: Kaunas
Ž. A. rašė:
siaip, manau, gudriausia butu suzinoti kas per lydinys yra tas ratlankis. tada pagal metalu aktyvuma galima butu apriboti korozija. tarkim, ten aliuminis koroduoja. tada butu logiska pateplioti ta vieta kazkuo, kas turi kalio, licio, natrio kalcio arba magnio. paprasciausia kazkuo su magniu. bet kur tokio velnio rasti, jei visokie prieinami antikoroziniai purskalai pagaminti jau aliuminio arba cinko pagrindu ir skirti saugoti gelezi nuo elektrochemines korozijos. o ratlankis yra anoduotas. galima isardzius vel vezti anoduoti, bet jei ten jau prasidejus tarpkristaline korozija tai nelabai verta vargti.
berasydamas sugalvojau kaip profilaktiskai apsaugot ratlanki nuo korozijos:
reik smulkiom magnio drozlem lengvai pabarstyti lipnia duct tape dali, bet kad dar limpanti liktu ir ja apvynioti ratlanki is vidaus. taip sitokia elektrochemines korozijos apsauga veiks per spykiu galvutes ir isorine ratlankio dali. nes koroduoja tose vietose, kur ratlankio aliuminis lieciasi su maziau elektroaktyviu metalu ir kur buna pazeistas anodavimo sluoksnis. t.y. dazniausiai prie ventilio, kuri tampant prasriegta ventili per ta skyle nusizulina apsauginis disko padengimas. ir vualia: salytyje gelezis-aliuminis atsiradus elektrolito (vandens) koroduoja labiau elektroaktyvus aliuminis. i ta vieta primaisius elektroaktyvesnio uz aliumini magnio aliuminis liktu sveikas kol korozija grauztu magni.
metalu elektroaktyvumo eile:
Li, K, Ca, Na, Mg, Al, Ti, Mn, Zn, Cr, Fe, Cd, Co, Ni, Sn, Pb, H, Cu, Hg, Ag, Pt, Au.
salytyje tarpusavyje bet kuriu 2 metalu is sitos eiles elektrolite koroduoja tas, kuris yra kairiau.
va tokias zinias is chemijos kurso univere galima panaudot praktikoje :)

Vaj Žalias prajuokino negaliu :lol: :mrgreen:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Guoliai ir jų keitimas
StandartinėParašytas: 11 Rgs 2012, 20:30 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 17 Bal 2011, 03:08
Pranešimai: 597
Miestas: Vilnius
Antanas rašė:
Ž. A. rašė:
siaip, manau, gudriausia butu suzinoti kas per lydinys yra tas ratlankis. tada pagal metalu aktyvuma galima butu apriboti korozija. tarkim, ten aliuminis koroduoja. tada butu logiska pateplioti ta vieta kazkuo, kas turi kalio, licio, natrio kalcio arba magnio. paprasciausia kazkuo su magniu. bet kur tokio velnio rasti, jei visokie prieinami antikoroziniai purskalai pagaminti jau aliuminio arba cinko pagrindu ir skirti saugoti gelezi nuo elektrochemines korozijos. o ratlankis yra anoduotas. galima isardzius vel vezti anoduoti, bet jei ten jau prasidejus tarpkristaline korozija tai nelabai verta vargti.
berasydamas sugalvojau kaip profilaktiskai apsaugot ratlanki nuo korozijos:
reik smulkiom magnio drozlem lengvai pabarstyti lipnia duct tape dali, bet kad dar limpanti liktu ir ja apvynioti ratlanki is vidaus. taip sitokia elektrochemines korozijos apsauga veiks per spykiu galvutes ir isorine ratlankio dali. nes koroduoja tose vietose, kur ratlankio aliuminis lieciasi su maziau elektroaktyviu metalu ir kur buna pazeistas anodavimo sluoksnis. t.y. dazniausiai prie ventilio, kuri tampant prasriegta ventili per ta skyle nusizulina apsauginis disko padengimas. ir vualia: salytyje gelezis-aliuminis atsiradus elektrolito (vandens) koroduoja labiau elektroaktyvus aliuminis. i ta vieta primaisius elektroaktyvesnio uz aliumini magnio aliuminis liktu sveikas kol korozija grauztu magni.
metalu elektroaktyvumo eile:
Li, K, Ca, Na, Mg, Al, Ti, Mn, Zn, Cr, Fe, Cd, Co, Ni, Sn, Pb, H, Cu, Hg, Ag, Pt, Au.
salytyje tarpusavyje bet kuriu 2 metalu is sitos eiles elektrolite koroduoja tas, kuris yra kairiau.
va tokias zinias is chemijos kurso univere galima panaudot praktikoje :)

Vaj Žalias prajuokino negaliu :lol: :mrgreen:

Jei eina kalba apie korozija - tai X3... Ernis klause kaip neprazulinti kameros - tai pas Dainiu Lazdynuose yra tokia mase, kuria dengia stipinu galvutes vietoje guminio shlipso (man Uralui taip dare montuojant padangas. Sake laiko puikiai. Itariu beveik be kameru galima trumpai pavaziuoti prisiputus :)
Everdinas

_________________
Дас ист шмальц!


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Guoliai ir jų keitimas
StandartinėParašytas: 12 Rgs 2012, 19:33 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 23 Rgp 2012, 20:40
Pranešimai: 121
noreciau paklausti kaip pakialiate savo africas ir kur yra pirkti keltuvu?


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 81 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 7 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007