Sveikas Konstantinai ,kas liecia dviracio amortizacija,tai tikrai zinau,kad galines amortizacijos tikrai nereikia, nes tai prideda labai daug svorio ir mazai naudos (kalbu apie pigius dviracius). Priekine amortizuojanti sake manau gerai. Pavaru reikia vienareiksmiskai, ir kad visi mechanizmai butu, kad ir zemiausios klases, bet pavyzdziui "Shimano". Su pigiais,neaiskios kilmes mechanizmais suvargsi. Na ir turi nuspresti kur vaziuosi. Kas tinka viskam - tas netinka niekam. Vasara daznai darome zygius dviraciais, palapines ir visa kita amunicija vezames prisitvirtine ant dviraciu. Kas vaziuoja pavyzdziui kalnu dviraciu - tas tokiame zygyje vargsta. Pradedant nuo to, kad neturi normaliu salygu tvirtinti bagaza, antra - mazesni ratai, trecia - padangos stambiu protektorium labai prastai rieda asfaltu. Vien pakeitus padangas i asfaltines, vos ne per pus maziau tenka minti, dviratis rieda savaime! Kiekvienais metais organizuojam turistinius zygius Klaipeda - Sventoji, arba Klaipeda - Nida. Visur yra asfaltuoti dviraciu takai. Zvyrkeliu dviraciu mazai teko vaziuoti, o ir zvyras zvyrui nelygus. Su pakrautu dviraciu manau tikrai butu sunku vaziuot zvyruotu keliu. Gal mano nuomone pasikeistu pravaziavus zvyrkeliu lengvu,tam skirtu dviraciu. Manau universali tik Africa