AfricaTwin.LT

Motociklų Honda XRV AfricaTwin (ir panašių) savininkų klubo forumas.
Dabar yra 22 Gru 2024, 12:29

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Grandines prieziura
StandartinėParašytas: 27 Sau 2011, 23:40 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:39
Pranešimai: 145
Miestas: Londonas
Sveiki, butu idomu pasidalinti idejom kaip priziurit grandine :geek:
Pats naudoju motopjuklams skirta grandiniu tepala. Dabar ziema gan neblogai "laikosi" ir sutepiau po 800km.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Grandines prieziura
StandartinėParašytas: 27 Sau 2011, 23:54 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 01:08
Pranešimai: 2095
Miestas: Vilnius
As kai vaziuoju toli - naudoju paprasta purskiama tepala (ji vadina baltu), jis gerai laikosi esant lietui. O sausu oru min kas 500km laiko. O vat po smelius lakstant - naudoju endurini purskala, nes jis ne toks lipnus ir smelis nelimpa.
Bet, zmones buna tepa paprastu transmisiniu tepalu ir grandines po 25 000km "vaiksto".

_________________
a.k.a. Kos


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Grandines prieziura
StandartinėParašytas: 27 Sau 2011, 23:58 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:34
Pranešimai: 1320
Miestas: Vln/Pnvz
Baikalas rašė:
Sveiki, butu idomu pasidalinti idejom kaip priziurit grandine :geek:
Pats naudoju motopjuklams skirta grandiniu tepala. Dabar ziema gan neblogai "laikosi" ir sutepiau po 800km.

Tepu tik tam, kad kol iki misko nuvaziuosiu nebarsketu :)
o tai O X Z ringams tinka tas druzbu lenciugu tepalas? gumyciu needa?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Grandines prieziura
StandartinėParašytas: 28 Sau 2011, 00:01 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:34
Pranešimai: 1320
Miestas: Vln/Pnvz
Konstantinas rašė:
O vat po smelius lakstant - naudoju endurini purskala, nes jis ne toks lipnus ir smelis nelimpa.

Kostia neleisk bapkiu geriau ;) patikek, kiek ten to sudo prilenda.....netepta daug graziau atrodo. nuplauk moca o tada ir grandine gali papurkst kad nerudytu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Grandines prieziura
StandartinėParašytas: 28 Sau 2011, 00:04 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 01:08
Pranešimai: 2095
Miestas: Vilnius
Pabradeje nepurskiau ;-) Bet po o-ringais turi gi buti tepalo.

_________________
a.k.a. Kos


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Grandines prieziura
StandartinėParašytas: 28 Sau 2011, 00:06 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:34
Pranešimai: 1320
Miestas: Vln/Pnvz
Konstantinas rašė:
Pabradeje nepurskiau ;-) Bet po o-ringais turi gi buti tepalo.

po pabrades vazineji, o dar apie o ringus galvoji :D nusipirk gonkem traktorine ir uzteks tom 3 valandom.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Grandines prieziura
StandartinėParašytas: 28 Sau 2011, 00:55 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:39
Pranešimai: 145
Miestas: Londonas
Grandines ziedeliai( O rings) nera tokie jau lepus. Pamerkus i WD-40 parai jie nepasikeicia. Atlikus testa ryskiai padidejo pamerkus i acetona :roll: "Druzbu tepalai nekenkia ziedeliams.
Kaip ten su 7cm tarpu tarp Sakes ir grandines pastacius moto ant centriniu kojeliu? Ar praktikuojate,kokios kitos idejos? Nesinoretu del pertemptos grandines asi keisti :oops:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Grandines prieziura
StandartinėParašytas: 28 Sau 2011, 01:06 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:34
Pranešimai: 1320
Miestas: Vln/Pnvz
Baikalas rašė:

Kaip ten su 7cm tarpu tarp Sakes ir grandines pastacius moto ant centriniu kojeliu? Ar praktikuojate,kokios kitos idejos? Nesinoretu del pertemptos grandines asi keisti :oops:

nuo kada cia taip tempi? as sveriu 80, kitas 130kg+dar sakvajazas ant subines :) , kas gausis kai nuleisi nuo kojeliu?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Grandines prieziura
StandartinėParašytas: 28 Sau 2011, 01:33 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:39
Pranešimai: 145
Miestas: Londonas
tai gan idomu kokie tie orentyrai be hondos rekomenduojamu 35mm-45mm pastacius moto ant sonines kojeles? Nejaugi uzsisodines keleivi pradesi reguliuoti grandine :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Grandines prieziura
StandartinėParašytas: 28 Sau 2011, 02:29 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 20:18
Pranešimai: 267
Miestas: Vilnius
uzsienio forumai raso: reikia atjungti shock linkage apacioje, isstatyti rato asi, sakes tvirtinimo asi ir priekines zvaigzdutes asi i viena linija ir tokioje padetyje nustatyti itempima, kad siek tiek laisviau butu. paskui viska surinkus ir gausis normalus.
esu mates kai normaliai pagal gamyklinius parametrus itempta grandine prisivalgius kvartalineje zvyro nesisuko. stumiant mota atrode, kad ant begio. o galingam varikliui gi vienodai, jis tokia grandine prasuks kad ir save lauzydamas.
taigi reik grandine tempti su protu laisviau nei gamyklines rekomendacijos.

mano subjektyvia nuomone output shaft sudyla todel, kad del idiotisko fiksavimo zvaigzde kliba siek tiek i sonus. ir buna taip, kad kai gazas, ji nueina i viena puse, kai varikliu stabdoma,- zvaigzde eina i kita puse. ir taip zulina slica. todel reikia reguliariai tepti ta vieta (kad ir grandines tepalu uzpurkst), arba pasitobulinti zvaigzdes fiksavima budais nuo suvirinimo iki... cia pagal kiekvieno skoni, poreikius ir gebejimus :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Grandines prieziura
StandartinėParašytas: 28 Sau 2011, 02:52 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 27 Sau 2011, 14:39
Pranešimai: 145
Miestas: Londonas
Ž. A. rašė:
uzsienio forumai raso: reikia atjungti shock linkage apacioje, isstatyti rato asi, sakes tvirtinimo asi ir priekines zvaigzdutes asi i viena linija ir tokioje padetyje nustatyti itempima, kad siek tiek laisviau butu. paskui viska surinkus ir gausis normalus.
esu mates kai normaliai pagal gamyklinius parametrus itempta grandine prisivalgius kvartalineje zvyro nesisuko. stumiant mota atrode, kad ant begio. o galingam varikliui gi vienodai, jis tokia grandine prasuks kad ir save lauzydamas.
taigi reik grandine tempti su protu laisviau nei gamyklines rekomendacijos.

mano subjektyvia nuomone output shaft sudyla todel, kad del idiotisko fiksavimo zvaigzde kliba siek tiek i sonus. ir buna taip, kad kai gazas, ji nueina i viena puse, kai varikliu stabdoma,- zvaigzde eina i kita puse. ir taip zulina slica. todel reikia reguliariai tepti ta vieta (kad ir grandines tepalu uzpurkst), arba pasitobulinti zvaigzdes fiksavima budais nuo suvirinimo iki... cia pagal kiekvieno skoni, poreikius ir gebejimus :)



Manau, kad tai yra tiksliausias budas,nes nepriklausomai nuo uzkrauto svorio grandine budama vienoje linijoje ,kaip anksciau minejo, nebetolsta. ;)


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 4:30 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007