uzsienio forumai raso: reikia atjungti shock linkage apacioje, isstatyti rato asi, sakes tvirtinimo asi ir priekines zvaigzdutes asi i viena linija ir tokioje padetyje nustatyti itempima, kad siek tiek laisviau butu. paskui viska surinkus ir gausis normalus.
esu mates kai normaliai pagal gamyklinius parametrus itempta grandine prisivalgius kvartalineje zvyro nesisuko. stumiant mota atrode, kad ant begio. o galingam varikliui gi vienodai, jis tokia grandine prasuks kad ir save lauzydamas.
taigi reik grandine tempti su protu laisviau nei gamyklines rekomendacijos.
mano subjektyvia nuomone output shaft sudyla todel, kad del idiotisko fiksavimo zvaigzde kliba siek tiek i sonus. ir buna taip, kad kai gazas, ji nueina i viena puse, kai varikliu stabdoma,- zvaigzde eina i kita puse. ir taip zulina slica. todel reikia reguliariai tepti ta vieta (kad ir grandines tepalu uzpurkst), arba pasitobulinti zvaigzdes fiksavima budais nuo suvirinimo iki... cia pagal kiekvieno skoni, poreikius ir gebejimus